159 Reacties

3 jaar geleden

Bij ons is het 'Knorretje' in het begin geweest omdat ze ontzettend veel knorrde.. Nu is het 'Kleine Muus' (kleine muis). Daar is mijn moeder mee begonnen🥰

3 jaar geleden

We noemen Marcus vaak prullie, omdat hij zo zielig kan pruilen 🤣 En ik noem hm vaak beer, omdat ie zo groot is

3 jaar geleden

Prullie, frummel, kleine worm, miss ongeduld, jipje, de jipster, jippie, jip. Ze heet Jippe😇

3 jaar geleden

Mr.Wriemel, zeveraar, smoelentrekker. Dat is het eigelijk. 🤔

3 jaar geleden

Ik weet niet waarom maar ik noem ze sinds dag 1 Flappie😂 Onze lieve Elin 🧡

3 jaar geleden

Reactie op Mx3

Bij ons is het 'Knorretje' in het begin geweest omdat ze ontzettend veel kn ...
Haha wij noemen haar ook wel eens knorre borretje ze snurkt haha haha ook een (piep) muis!

3 jaar geleden

Kleine directeur (kleine dictator wanneer ze een slechte bui heeft), piepmuis en mijn moeder noemt haar klein wijffie ❤️

3 jaar geleden

Eviesaurus, omdat ze zo kan grommen als ze slaapt en vooral als papa haar van me overpakt

3 jaar geleden

Onze dochter heet Noor a.k.a. Smurf, kabouter puntmuts, meisje, bol.com, bollie, Norro, minori, jankie baba en nog veel meer 😂😂😂

3 jaar geleden

Tweeling jongen en een meisje, en we noemen hem onze panda vanwege zijn lekker rond en dik gezichtje 🤭 en haar onze puppy omdat ze ineens uit het niets heel hoog piept of als ze huilt doet ze van die hele hoge piepjes er tussen door 🤣

3 jaar geleden

En oh ja! Op het begin noemde we haar kleine tovenaar. Omdat ze haar handen steeds zo aan het bewegen was dat het leek alsof ze toverspreuken aan het toepassen was. 😄

3 jaar geleden

Plopje 😅

3 jaar geleden

Eviesaurus, omdat ze zo kan grommen als ze slaapt en vooral als papa haar v ...
😂

3 jaar geleden

Prinses poepbroek, als ze zich weer als een prinsesje gedraagt, ze miept al als er 1 druppel in d'r luier zit. Verder noem ik d'r vaak lientje. Onze kleine pheline 🥰

3 jaar geleden

Mormel, monstertje (al vanaf dat die in me buik zat), lachebekkie, Stinkie, aappie, wolfje(hij maakt wolven geluidjes)

3 jaar geleden

Klein aapje 😄

3 jaar geleden

In de zwangerschap hadden we voor de grap de naam Baboeschka, omdat m'n vrienden mij de bijnaam Maroeshka/Matroesjka hebben gegeven ooit 😂

3 jaar geleden

Reactie op Mx3

Bij ons is het 'Knorretje' in het begin geweest omdat ze ontzettend veel kn ...
Haha zo noemen wij haar ook wel eens. Kei grappig 😁

3 jaar geleden

Knuffelpoppie, poepe snoepie en babyman/babymeneer😂

3 jaar geleden

Beertje en piraat 😅 en dikkop🤫😅😅😅😅 deze is wel lief hoor en niet negatief 😜 (foto zegt meer dan 100 woorden 😂)