Ik dacht misschien een leuk topic onderwerp ( misschien niet hoor) hoe noemen jullie je baby nu? Nog steeds de 'werknaam' die je tijdens de zwangerschap had of is het wat anders geworden intussen. Hier noemde we haar tijdens de zwangerschap mini-bun (van bunny) inmiddels is ze gepromoveerd tot kleine piep muis omdat ze piep geluidjes maakte vooral in het begin... Noem haar ook wel eens druif of scwermy mc Doodle.. mag haar alleen geen popje of mopske meer noemen van papa 馃き hij mag haar geen Hannie meer noemen van mij.
Edit - Gesloten op verzoek van ts
Jaleesa|Moderator
Bij ons is het 'Knorretje' in het begin geweest omdat ze ontzettend veel knorrde.. Nu is het 'Kleine Muus' (kleine muis). Daar is mijn moeder mee begonnen馃グ
Tweeling jongen en een meisje, en we noemen hem onze panda vanwege zijn lekker rond en dik gezichtje 馃き en haar onze puppy omdat ze ineens uit het niets heel hoog piept of als ze huilt doet ze van die hele hoge piepjes er tussen door 馃ぃ
En oh ja! Op het begin noemde we haar kleine tovenaar. Omdat ze haar handen steeds zo aan het bewegen was dat het leek alsof ze toverspreuken aan het toepassen was. 馃槃
Prinses poepbroek, als ze zich weer als een prinsesje gedraagt, ze miept al als er 1 druppel in d'r luier zit.
Verder noem ik d'r vaak lientje.
Onze kleine pheline 馃グ