23 Reacties

4 jaar geleden
Hey! Ik ben toevallig net begonnen. Ik vind zelf Albelli altijd erg fijn. En bij de Prénatal kreeg je toen van die kortingscodes. Ik begin bij de zwangerschapsaankondigingen, foto's van hoe wij het familie vertelde. Foto's van mijn zwangere buik in verschillende fases, de babykamer verven, de babykamer klaar, wij zijn nog getrouwd, dus daar wat foto's van, ik heb een zwangerschapsshoot gedaan, foto's van in het ziekenhuis vooraf. Geschikte foto's van zijn geboorte (een aantal wil ik niet in een fotoboek wat ik aan andere wil showen) en dan ga ik denk ik per maand werken. En foto's van z'n newbornshoot.
Hopelijk helpt dit 😅
Succes! Ik vind het heerlijk om de foto's weer terug te kijken 🥰

4 jaar geleden
Ik ben zelf gaan plakken. De foto's bestel ik via de app bij albelli en dan zijn ze er binnen 3 dagen vaak al. Eens in de zoveel weken bestel ik ze dan, zodat het overzichtelijk blijft. Ik ben begonnen met echo's dan de ziekenhuispapieren, foto zw.test, babyshower, zw.shoot, bevalling (de mooie dan) en daarna beetje op volgorde. Soms als het niet helemaal uitkwam met de pagina's dan wisselde ik wel wat, maar dat gaat dan echt om een dag of 2. Ik heb nu het eerste album vol en de 2e ligt klaar, waar ik mee kan beginnen.

4 jaar geleden
Ik ben ook zelf aan het plakken! Heb een fotoboek bij de Hema besteld met een lettertang en papier met printjes om het ‘op te leuken’. Om de zoveel tijd print ik bij de Kruidvat of trekpleister een hoop foto’s uit en 1x per maand ongeveer plak ik alle nieuwe foto’s erin met tekst en/of data. Begon met foto’s van de zwangerschapstest, mijn groeiende buik, de bevalling etc.. en natuurlijk ook eerste x in bad/onder de douche, eerste wandeling, eerste hapjes etc. Succes!! Is echt leuk om te doen!!

4 jaar geleden
Ik ben ook bezig met fotoalbums. Ik heb ervoor gekozen een album te maken van de zwangerschap dus met buikfoto's echo foto's en alle andere dingen. Dit eindigde bij de foto's van mijn keizersnede. Het andere album is meer voor iedereen geschikt en begint met de eerste foto's na de geboorte. Dat wordt een boek waar ik elke maand een aantal dubbele pagina's vul in totaal zal het boek 120 pagina's dik zijn

4 jaar geleden
Ik maak altijd jaarboeken van m’n kids. Ik gebruik pixum. M’n vriend en ik hebben een gedeeld iCloud album waar we alle foto’s van de kids in delen. Na de verjaardag heb ik dan alle foto’s in 1 mapje staan en deze map zet ik in t album. Ik filter er de mindere foto’s dan nog een beetje uit en zet er af en toe tekstjes bij over bijzondere moment of mijlpalen. Bij het eerste boek ook foto’s van zwangerschap en aankondiging etc.
Ik gebruik steeds dezelfde opmaak. ben slecht in keuzes maken en zo hoef ik er zo min mogelijk over na te denken 😅

4 jaar geleden
Ik ben in mijn verlof al begonnen, maar ik maak altijd foto albums, van alle vakanties en als er iets bijzonders is. Ik heb denk ik 6 blz van de zwangerschap (van ieder kwartaal een buik foto, de bijzonderste/leukste echo’s, zwamgerschapsshoot) en een spread van de bevalling/keizersnede, daarna gewoon de foto’s die ik leuk of bijzonder vind. Merk wel dat het iedere maand minder foto’s worden 🤣 zelf terwijl we afgelopen maand een fotoshoot hebben gedaan en drie dagen “op vakantie” zijn geweest, waar best veel foto’s van gekozen zijn.
Oh Ja, ook leuk, de eerste 2 pagina’s heb ik van de eerste 12 weken iedere week dezelfde foto en een ruimte om het geboortekaartje te plakken, de laatste iedere maand van zijn eerste jaar (ik hoop dat ik een heel jaar in het boek krijg, we maken nogal veel foto’s, vakanties worden ook geregeld 2 boeken 🙈)

4 jaar geleden
Ik gebruik van die boeken. Een 9 maanden dagboek en nu een boek met de titel mijn eerste jaar

4 jaar geleden
Once Upon. Heel makkelijk. App downloaden op je telefoon en je kan zo al je foto’s importeren. Ik ben totaal niet goed met computers etc, dus wil het altijd zo makkelijk mogelijk houden.

4 jaar geleden
Ik heb ook het 9 maanden dagboek en mijn eerste jaar maar is meer om te noteren en minder voor foto's. Heb deze week voor het eerst een digitale fotoalbum gemaakt via Smartphoto. Begonnen met een boek van mijn zwangerschap. Beginnen met eerste positieve test en eindigen met laatste buikfoto. Heb die nu besteld, komt volgende week toe. Als die goed is begin ik aan de geboorte en/of eerste levensjaar, ben nog niet zeker hoe ik het ga doen.

4 jaar geleden
Ik maak mijn albums via albelli.
Wij hebben een apart album van de zwangerschap, nu ben ik 1tje aan het maken over de bevalling en ons verblijf op Neo.
De “speciale” dingen zoals fotoshoots enzo maak ik ook online
En haar jaar albums ga ik (denk ik) op de old fashion way maken.
Ik heb veel te veel foto’s om in zo een dun album te steken en anders moet ik per halfjaar ofzo werken. 😅

4 jaar geleden
Ik heb van de zwangerschap een gewoon klikkie album gemaakt dan krijg je iedere maand 10 foto's thuis gestuurd. Van haar eerste 3 maanden heb ik een klikkie stories album gemaakt dan kun je in de app een album maken met met verschillende lay outs en tekst erbij intypen. Ben nu bezig met album van 3-6 maanden

4 jaar geleden
Reactie op kellykleingeld
Once Upon. Heel makkelijk. App downloaden op je telefoon en je kan zo al je ...

Gave foto op de voorkant!

4 jaar geleden
Reactie op Lizaem
Ik heb die app nu op mijn telefoon gezet. Maar hoe kan je foto's in je albu ...
Dat moet je dan al in je fotorol doen voor je ze gaat gebruiken. Het is wel een Scandinavisch look, dus alles is recht en kan niet veel zelf aanpassen. Maar dat is precies wat ik mooi vind.