35 Reacties
5 jaar geleden
Nooit meegemaakt maar lijkt me ook wel lekker haha.
Nee niets moet toch dus zou zeker hoe fijn ze alles doet er geen zorgen om maken
5 jaar geleden
Toevallig net ook gehad mijn dochtertje huilde vanaf de geboorte niet tot ongv 2 weken oud want toen heb ik toch de huisarts gebelt!, achteraf bleek dat ze licht uitgedroogd was, gaf ook borstvoeding. Gelukkig nu drinkt ze fles eb kwam het huilen direct en wad ze meer alert . Dit zegt natuurlijk biks voor jou baby miss gewoon een rustige kleine
5 jaar geleden
Vriendin van me heeft het ook. Zolang jij de signalen goed oppikt van wat ze nodig heeft en een blije baby hebt, zou ik er vooral van gfnurtrn
5 jaar geleden
Ik weet het, het is misschien heel irritant om te lezen als je juist wel een huil baby hebt (ik heb mijn portie zéér zeker gehad met onze oudste) maar ik wilde toch graag kijken of ik hier niet alleen in ben omdat je al snel denkt dat er iets aan de hand is als alle andere baby's zich anders gedragen 🤷🏼♀️
5 jaar geleden
Reactie op ICU
Herkenbaar! Mijn zoontje is nu 3.5 week oud en huilt echt ongeveer 1 minuut ...
Oooh, bedankt voor je reactie! Klinkt heel herkenbaar.
5 jaar geleden
Reactie op hopsakeetje
Ik weet het, het is misschien heel irritant om te lezen als je juist wel ee ...
Geniet ervan zolang het duurt haha. Mijn oudste heeft de eerste 6 maanden 4 keer echt gehuild omdat hij buikpijn had. Nu is hij 2,5, nog steeds niet een echte huilerd, alleen in gevallen als hij de banaan krijgt die hij graag wilt en dat kan natuurlijk niet. (Snap jij het? Snap ik het?).
Nu een dochter die ik niet kan neerleggen en als het even iets te lang duurt met het tepelhoedje dan horen de buren aan het eind van de straat het. Ook niet een schattig klein babyhuiltje..
5 jaar geleden
Ik wou net een soort gelijk topic openen! Hier precies hetzelfde. David is zo'n tevreden ventje en huilt ook helemaal niet. Ook alleen een ehhhhh als hij honger heeft of uit bad komt. Zelfs met krampjes is het geen huilen maar trekt hij z'n lichaampje samen en kreunt hij wat heftig.
Wat een luxe probleem hebben wij hé 😅
Nu denk ik dat een tevreden baby die niet veel huilt niet echt iets is om je zorgen over te maken.
Mijn oudste (3,5) huilde als baby wel maar daarna amper. Nu nog steeds niet, zelfs niet als hij een behoorlijke smak maakt.
Het zijn gewoon harde sterke kinderen denk ik 😅
Heb jij wel meteen door wanneer het honger is of een volle luier of gewoon zuigbehoefte?
Ik hoorde bij m'n oudste als baby precies aan zijn soort huiltje wat er aan de hand was..
Dit vind ik nu erg moeilijk inschatten.. De kreuntjes zijn allemaal hetzelfde.. En aan zijn handje zuigen doet hij eigenlijk nooit.. En hetzelfde als bij jou: als ik hem bij me neem is het altijd meteen stil. Ook als het wel echt tijd voor een voeding is.
Voor hetzelfde geld veranderd alles straks en huilt je kindje wel heel veel, dus ik ga er nog maar even heel erg van genieten 🙈
5 jaar geleden
Reactie op MamaKate
Geniet ervan zolang het duurt haha. Mijn oudste heeft de eerste 6 maanden 4 ...
Haha ik moet erg lachen om het banaan verhaal. Ja hier ook een tierende peuter liggend op haar buik met haar vuisten hard op de grond trommelend omdat ik haar regenlaarzen van de kapstok had gepakt terwijl het volgens haar prima weer was voor open schoenen 😅 Ik geniet nog even met volle teugen van haar zusje, haha.
5 jaar geleden
Mijne huilde nooit tot ze in r eerste sprong kwam
Ik hoop dat zodra deze over is ze terug haar eigen rustige zelf word 😅
5 jaar geleden
Reactie op Hanna28
Ik wou net een soort gelijk topic openen! Hier precies hetzelfde. David is ...
Precies hetzelfde hier inderdaad! Wat betreft herkennen wat ze wil, het is inderdaad lastig om de ene 'eh' van de andere te onderscheiden maar zij heeft na het drinken eigenlijk geen zuigbehoefte meer, sabbelt alleen op haar handjes als ik onderweg ben voor haar voeding en als ze gegeten heeft niet meer. In het ziekenhuis de eerste dagen had ze wel enorme zuigbehoefte en dat mocht ze van mij aan de borst oplossen (tot ik een enorme tepelkloof had, au au toch niet zo slim). Krampjes lost ze inderdaad net als jouw zoontje ook op door te proberen te poepen, dan trekt ze haar beentjes omhoog en is het 'eeehhhh' met een 'ik poep' gezichtje tot de scheet of poepie eruit is. Na elke voeding verschoon ik haar luier en als ze tussendoor gepoept heeft ruik je dat vanzelf haha.
5 jaar geleden
Mijne huilde nooit tot ze in r eerste sprong kwam
Ik hoop dat zodra deze o ...
Ojee dan heb ik volgens de oei ik groei app nog... even kijken... Twee dagen 😬😅
5 jaar geleden
Reactie op hopsakeetje
Ojee dan heb ik volgens de oei ik groei app nog... even kijken... Twee dage ...
Geniet nog even van je rust en je slaap zou ik zo zeggen 😂
5 jaar geleden
Ooooh lekker zeg! Ik mag ook zeker niet klagen, maar de huiluurtjes 's avonds vind ik soms wel pittig. Maar als ze verder alert is, goed drinkt, poept en plast, zou ik er zeker van genieten!