Welk badje hebben jullie en vinden jullie die fijn? We hebben het badje van Luma maar vinden hem zo onhandig. Eigenlijk te smal en ons zoontje is zoveel aan het trappelen dat hij steeds z’n hoofd stoot 😅
We gaan ook regelmatig samen met hem in het grote bad of in de douche maar ik vind het toch ook wel fijn als niet altijd 1 van ons mee hoeft.
Iemand tips?😁
Wij hebben een we-too badje, makkelijk op en af klikken en ziet er ook leuk uit 😁 ook met een zitje erin. Hij is nu in de aanbieding bij babypark zag ik
Tummy tub vinden wij wel handig 😊 soort bad emmer die doorzichtig is. Ons zoontje vindt het heel fijn en is er ook rustiger in dan in een liggend badje
Wij hebben ook een tummy tub, hij vindt het heerlijk. M'n dochter heeft er ook in gezeten tot ze een maand of 10 was. Helemaal opgevouwen, maar ze vond het top 😂
Ik lees mee. Ik heb thuis geen groot bad, dus zoek ook iets voor als hij straks uit zijn baby badje gegroeid is. Foto's van verschillende sooryen badjes zijn welkom!
Mijn zoontje strekte zich altijd helemaal uit en toen was schnuggle helemaal niks en Stokke juist perfect. En nu heb ik een meisje dat het schnuggle badje heerlijk vindt. Maar die Stokke vind ik echt een aanrader, kun je zo opklappen en blijft tot een jaar of drie nog leuk. En bespaart water ivm het grote bad.
Wij gebruiken het kleine badje niet meer. Vind het zo’n gedoe. Wij hebben zo’n zwembandje die je om de nek kan doen, die doe ik haar om en laat haar lekker spartelen in het grote bad. Ze vindt het helemaal geweldig!
Stokke flexibadje! Helemaal handig. Vond zo'n gemiddeld badje op standaard heel onhandig, en hier zit hij beter in en kan hij straks ook lekker in zitten spelen.
Wij hebben alleen een douche thuis.
De jongste gaat nu nog in een emmer, de oudste gaat soms in de gootsteen in de keuken ofwel in een Ikea bad in de douche. Als het weer warmer is dan kan ze weer in het grote bad (de badkamer met ons bad is (nog) niet verwarmd en heeft geen deur (verbouwen..)