19 Reacties

5 jaar geleden

Je baby heeft geen idee wat voor gezicht hij trekt. Die oefent gewoon alle gezichtsuitdrukkingen en spiertjes in oa het gezicht. Blijf gewoon lekker voor je baby zingen 鉂わ笍

5 jaar geleden

Hier wordt mijn zangkunst ook niet altijd gewaardeerd, en voorlezen ook niet, terwijl ik echt wel aardig kan zingen. 馃ぃ Ik probeer me er niet druk om te maken. Ik denk dat hij het niet expres doet, maar dat hij dan net niet helemaal lekker ligt, zit of gewoon moe is. 馃槒

5 jaar geleden

Reactie op Loerielaus

Ahhww, ja, die ken ik. Zoooo mooi! 馃グ馃槏

5 jaar geleden

Reactie op Loerielaus

Ahhh, zo mooi! Nou Lou trekt ook zo鈥檔 lipje en kijkt me ook zo indringend aan 馃ズ zo schattig!

5 jaar geleden

Haha dat gebeurt hier ook, heb zo hard zitten lachen. Nou kan ik niet goed zingen, dus ik begreep m鈥檔 zoontje wel 馃ぃ

5 jaar geleden

Baby van een vriendin van mij begon te huilen bij zielige liedjes omdat hij het niet anders kon uiten, misschien vindt hij het dus wel heel mooi 馃槈

5 jaar geleden

Onze dochter begint vaak daadwerkelijk te huilen als mijn vriend Duitse kinderliedjes zingt. 馃ぃ

5 jaar geleden

Mijn meisje trekt alleen een pruillip en begint te huilen als ik 'in de maneschijn' voor der zing. Bij andere liedjes luistert ze heel aandachtig naar me 馃ぃ

5 jaar geleden

Reactie op Flowerbomb54

Mijn meisje trekt alleen een pruillip en begint te huilen als ik 'in de man ...
Hier ook馃ぃ馃ぃ

5 jaar geleden

mijn zoontje begint gewoon te lachen 馃槀. wat ik wel snap want het klinkt idd niet ik die zing 馃槀馃槀馃槀馃槀

5 jaar geleden

Het is een reactie van de baby.. het kan zijn dat een bepaald geluid hem raakt.

5 jaar geleden

Hij lacht meestal als ik begin en na een tijdje trekt ie dit gezicht 馃槀 vooral bij zielige liedjes. Ik zing nu nog vaker voor 鈥榤 omdat ik z鈥檔 snoet zo hilarisch vind!

5 jaar geleden

Reactie op dorra

Hij lacht meestal als ik begin en na een tijdje trekt ie dit gezicht 馃槀 voo ...
Schattig..

5 jaar geleden

Reactie op dorra

Dit is echt te schattig. Blijft het bij de pruillip of gaat hij daarna huilen?

5 jaar geleden

Reactie op Snuffie

Dit is echt te schattig. Blijft het bij de pruillip of gaat hij daarna huil ...
Nee hij gaat niet echt huilen, blijft bij verwonderd kijken en pruilen 馃ズ馃榾

5 jaar geleden

Reactie op dorra

Nee hij gaat niet echt huilen, blijft bij verwonderd kijken en pruilen 馃ズ馃榾 ...
Oooh geweldig, echt te schattig hahah. Gisteren had ik een piano muziekje opgezet begon hij eerst te glimlachen en toen pruilen maar daarna huilen en wou hij eten馃槀

5 jaar geleden

Reactie op dorra

Omg hahaaha geweldig 馃槀馃槀馃槀

5 jaar geleden

Hier trekt ze een pruillip als ze andere kindjes hoort 馃槀 denk dat je het niet persoonlijk moet opnemen, ze zullen zo hun voorkeuren hebben 馃槄