51 Reacties

4 jaar geleden

Beeld erbij. Ideaal, met name als ze schreeuwen terwijl ze gewoon slapen. Vaak hebben deze ook muziekjes, terugspreekfunctie, etcetera. Wij vinden het echt heel erg fijn.

4 jaar geleden

Ik heb een luvion prestige heeel fijn, groot en duidelijk scherm!!

4 jaar geleden

Wij hebben er 1 met alleen geluid, als ze huilt ga ik gewoon even bij der kijken.. mijn schoonzusje heeft er 1 met beeld maar als ik zie hoe spastisch hun de hele tijd op die babyfoon zitten te kijken.. nee doe mij maar alleen geluid😆

4 jaar geleden

Met beeld erbij zou ik doen. Als je geluid hoort kun je gelijk zien waarom je kleintje geluid maakt. Is het serieus of juist niet. Op deze manier ga je ook niet te snel naar hem toe. Ook als ze ouder zijn is dit ideaal.

4 jaar geleden

Hier alleen voor geluid gekozen. Zit ook gewoon temperatuurmeter op, terugspraakfunctie, muziekjes, etc etc, maar hoef er geen camera bij. Vond het zelf een beetje overbodige luxe. Heb het ook geen moment gemist

4 jaar geleden

Ik heb altijd gezegd alleen geluid is meer dan voldoende. Nu achteraf hadden we liever met beeld gehad. Loop vaak voor niets naar boven dat ze in haar slaap ligt te huilen/jammeren.

4 jaar geleden

Reactie op Mar-89

Wij hebben er 1 met alleen geluid, als ze huilt ga ik gewoon even bij der k ...
Die van ons heeft ook een terugspreek functie en muziek met een lampje

4 jaar geleden

Met beeld erbij zou ik zeker doen dat geeft mij zo’n gerust fijn gevoel.

4 jaar geleden

Sowieso met beeld erbij. Ik gebruik hem vaak ook als ik alleen thuis ben en aan het douchen ben om hem toch in de gaten te houden

4 jaar geleden

Reactie op Mar-89

Wij hebben er 1 met alleen geluid, als ze huilt ga ik gewoon even bij der k ...
Ja dat is de reden dat we voor haar broer idd alleen geluid hadden. Ik dacht; anders kijk ik alleen maar constant naar dat scherm. En nu lopen we ook gewoon naar boven als hij huilt. Maar soms lijkt beeld me wel fijn, omdat we hem ook wel eens wakker maken met kijken. Dus goed om wat ervaringen te horen!

4 jaar geleden

Ik heb alleen geluid aangezien de camera’s met beeld nogal gehackt worden en er dan dus iemand anders naar je baby kan kijken. Loop dan liever 10x voor niks de trap op.

4 jaar geleden

Hier ook met beeld en geluid.. Kunt het beeld aan laten gaan als er geluid wordt gemaakt of gewoon continu, maar net wat je prettig vindt.. Ik vind het ideaal om even te zien waarom er geluid is en er niet gelijk heen te hoeven gaan..

4 jaar geleden

Ik ga ook voor beeld en geluid. Mijn kleine man wil nog wel eens in zijn slaap ineens een soort huiltje uitslaan en slaapt dan toch door. Nu voorkom ik het risico dat ik hem wakker maak door de deur te openen.

4 jaar geleden

Alleen geluid. Wij hebben een EZViz camera in de huiskamer hangen die we misschien nog in haar kamertje willen hangen als ze daar gaat slapen. Maar tot nu toe vinden we het nog niet nodig. Vond de babyfoon met camera erg duur.

4 jaar geleden

Reactie op pcat11

Ik heb alleen geluid aangezien de camera’s met beeld nogal gehackt worden e ...
Dat kan alleen met camera's die op WiFi gaan

4 jaar geleden

Ik heb er een met beeld, zodat ik niet voor niets telkens haar kamer in hoef. Wel eentje zonder app en internet, want ik wil niet dat anderen meekijken. Ik stel het zo in dat het beeld alleen maar aan gaat als er geluid is.

4 jaar geleden

Reactie op AAA-H

Ik heb altijd gezegd alleen geluid is meer dan voldoende. Nu achteraf hadde ...
Dit had ik ook, dus toch een cameraatje er bij gekocht op bol.com idd ik maak haar wakker door te gaan kijken en soms om te kijken ben je moe of is er echt wat

4 jaar geleden

Je kunt er een met beeld pakken. Mocht je merken dat dat niet voor je werkt kun je de camera altijd nog op de muur richten. Zo maak je er alleen geluid van. Op die manier heb je altjjd de keuze en kun je kijken welke manier het beste bij je past.

4 jaar geleden

Wij hebben er één met beeld en geluid. Ook kan ik vanaf mijn schermpje de camera in haar kamertje een muziekje laten afspelen en kan ik tegen haar praten zonder dat ik haar kamer in hoef te komen. Ik kijk echt niet de hele dag op de camera maar ik vind het fijn om te zien wanneer ze geluid maakt omdat ze echt wakker is of dat ze nog even verder gaat tukken.😊

4 jaar geleden

Beeld en geluid wat alleen aangaat als hij een hard geluid maakt. Verder niet. Dat is top want ik ben dan veel rustiger bovendien als het scherm aangaat kijk ik eerst wat hij aan het doen is en of ze speentje er nog in dit. Inmiddels herken ik wel of hij terug in slaap valt of dat ik Naar boven moet. Ik vind de camera dus ideaal en de mijne was niet duur. 69 euro via bol volgens mij.