11 Reacties

2 jaar geleden

Super blij met de luvion essential. Kan je meerdere camera's op aansluiten. Wij gebruiken hem al 2 jaar elke dag. Helemaal top.

2 jaar geleden

Wij hebben die van luvion. Je kan er meerdere camera's aan koppelen.

2 jaar geleden

Wij hebben de Eufy. Werkt met een app op je telefoon. En kan je beeld ook terugkijken. Heel grappig om te zien wat ze uitspookt soms

2 jaar geleden

Luvion essential plus! Heel fijn dat je de camera vanaf de oudermonitor kunt bewegen/draaien. Als onze oudste bijvoorbeeld even boven blijft spelen en ik ben beneden, kan ik toch af en toe stiekem even kijken waar ze is... Toch wel erg handig!

2 jaar geleden

Wij hebben deze van Alecto. Mijn man heeft toen heel veel onderzoek gedaan. Deze is heel erg goed betaalbaar en wij zijn er erg tevreden mee. Verschillende liedjes, prima scherm en in het huis prima verbinding. Verder kan je ermee praten tegen je kindje.

2 jaar geleden

Reactie op Kleintjeonderweg

Wij hebben deze van Alecto. Mijn man heeft toen heel veel onderzoek gedaan. ...
Kan je er 2 camera's op aansluiten?

2 jaar geleden

K heb gewoon een ip binnen camera van de action. Werkt altijd perfect!

VRIEND

2 jaar geleden

Luvion elite 3 plus niet kopen! Dat is mijn slechtste baby aankoop!

2 jaar geleden

Reactie op Kathds

Wij hebben de Alecto dvm-150 thuis en daar zijn inmiddels 3 camera's op aangesloten. Kunnen er maximaal 4 op. Hij heeft ook een switch stand, waarbij hij elke kamer een bepaalde tijd laat zien en dan door gaat naar de volgende. Echt ideaal als er meerdere kinderen in bed liggen. Er is ook een splitscreen, maar dan heb je geen geluid en dat heb je wel als hij automatisch switcht van kanaal.

2 jaar geleden

Reactie op Kleintjeonderweg

Wij hebben deze van Alecto. Mijn man heeft toen heel veel onderzoek gedaan. ...
Wij hebben dezelfde. Heel blij mee!

2 jaar geleden

Reactie op Kathds

Ja dat kan!