16 Reacties

4 jaar geleden

Alle baby was gewoon bij de rest vh gezin, inclusief wasverzachter 😉

4 jaar geleden

Ik heb voor alle eerste wasjes ook neutral gebruikt... maar toen bedacht ik mij dat ze vaak tegen mij aanligt en ik was mijn kleding met robijn. Zo nu en dan ligt ze ook bij mij in bed, wat ik ook gewoon was met robijn. Ben nu dus ook voor haar kleding overgestapt naar Robijn, want het heeft weinig zin om zo iets half te doen.

4 jaar geleden

Wij gebruiken ecoballs (bal met kleine wasballetjes erin) met een scheutje azijn ipv wasverzachter met wat druppels etherische olie voor de geur. Dat is voor al onze kleding en handdoeken. Voor de wasbare luiers gebruiken we AH puur wasmiddel omdat daar werd afgeraden om de ecoball te gebruiken.

4 jaar geleden

Reactie op denise1805

Alle baby was gewoon bij de rest vh gezin, inclusief wasverzachter 😉
Hetzelfde 😁

4 jaar geleden

Gebruik vanaf de geboorte al gewoon robijn en ook wasverzachter. Zelfs wasparfum wordt hier gewoon gebruikt.... niks aan de washand!

4 jaar geleden

Alles ook de eerste keer gewassen met robijn ( net als ons). Hij kan er tegen dus prima. Anders heb je tig soorten stapels was 😁 En als ik ergens een hekel aan heb...wassen en drogen en vooral halve trommels

VRIEND

4 jaar geleden

Wij hebben altijd alles bij elkaar gewassen, alleen sorteren op temperatuur. Gebruik van die pods van Ariel.

4 jaar geleden

Wij wassen alles samen, nu nog wel met neutral, maar op aanraden van de kraamverzorgster hebben we zo’n eco egg gekocht. Ruikt erg lekker! We maken de voorraden die we hebben we gewoon op. Maar ga niet aparte baby wasjes doen

4 jaar geleden

De eerste babywasjes heb ik wel apart gedaan met neutral. Nu gewoon met onze was mee.. kom zo al om in de was, laat staan als ik alle babydingen ook nog eens apart doe🙈

4 jaar geleden

Ik doe vanaf het begin al de baby kleding gewoon bij onze kleding. Ik gebruik slimme Reus of omo of robijn. En ik gebruik altijd was verzachter. Mijn baby gaat huid reageert er niet op, dus het zal wel goed zijn 😉

4 jaar geleden

Wij wassen de babykleding nog wel apart, omdat wij voor onze kleding wel wasverzachter gebruiken. We gebruiken voor beiden wel gewoon wasmiddel van de Lidl en dat lijkt prima te gaan. Wij hebben bijna alle babykleding tweedehands, dus ik was alles op 1 berg in plaats van op kleur.

4 jaar geleden

Ik gebruikte neutral maar vond het geen prettige geur. Ik gebruik nu persil sensitive voor al onze was. Mijn man heeft eczeem dus voor hem is het ook goed. Zo kan ik alles samen wassen.

4 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Wij wassen alles samen, nu nog wel met neutral, maar op aanraden van de kra ...
Waar heb je die gekocht?? Lijkt mij ook wel wat :)

4 jaar geleden

Ik doe de baby was nog steeds helemaal apart en gebruik vanaf het begin al robijn klein en krachtig.. de roze. Heerlijk!

4 jaar geleden

Ik was de babykleertjes (doe ik in wasnetjes) ook samen met onze eigen kleding. Ik gebruik waspoeder van Color Reus of Omo en gebruik geen wasverzachter. Eventuele vlekken (van ontlasting bijv.) behandel ik nog even voor met vloeibare Ozegalzeep. Ook doe ik nog scheurtje azijn bij in de was, eventuele transpiratie geur uit eigen kleding gaat daar goed mee weg (blijft geen zurige lucht van over hoor 😉).

4 jaar geleden

Reactie op Ambersp

Waar heb je die gekocht?? Lijkt mij ook wel wat :)
Bij blabloom, maar ze hebben ze op meerdere plekken. Uiteindelijk daar besteld omdat ik ook een handkolf nodig had vanwege een te sterke toeschietreflex en die hadden ze daar (dus bespaarde verzendkosten). Als je zoekt op eco egg vind je meerdere webwinkels. Wij vinden trouwens wel dat het herrie maakt in de wasmachine, maar de was ruikt heerlijk fris