15 Reacties

5 jaar geleden

Even Googlen!

5 jaar geleden

Ik weet niet of je er wat aan hebt maar ik heb een autostoeltje gekocht via marktplaats met een hoes die vast zit. Ik heb het complete stoeltje onder de douche gezet en met wasmiddel ingesopt en heel erg goed met warm/heet water uitgespoeld en op z'n kop laten uitlekken en drogen. Het ruikt super fris en is heel erg schoon geworden. Later nog na gewassen met zwitsal wasverzachter op dezelfde manier.

5 jaar geleden

Reactie op Mos123

Even Googlen!
Kan alleen de nieuwe versie vinden en daar kan de vulling uit

5 jaar geleden

Zit er geen was label in?

5 jaar geleden

Thx. Toch met vulling wassen dan

5 jaar geleden

Ik zou hem gewoon onder de douch wassen of in een emmer met sop. Even goed spoelen inlaten trekken en uitknijpen. Weet je tenminste dat hij heel blijft en dat de vulling goed blijft!

5 jaar geleden

Ik volg even, wij hebben ook zo'n babynestje gekregen 馃槉

5 jaar geleden

Ik heb hem met vulling erin gewassen en het ziet er nog net zo mooi en goed uit! Matrasje eruit is dus genoeg.

5 jaar geleden

Ik heb hem gewoon met vulling en al gewassen en dat ging prima! 30 graden

5 jaar geleden

Reactie op Loeki

Ik heb hem gewoon met vulling en al gewassen en dat ging prima! 30 graden
Thx! Ja wij hebben n huisdieren slaapzak met vulling keer gewassen en dat ging niet goed. Dus wou t ff dubbel checken.

5 jaar geleden

Ze praat zo traag, geen geduld om te af luisteren. Dus dat hele ding in de was op 30/40graden dan?

5 jaar geleden

Wat je kan wassen, gewoon wassen. Soms kun je ook dit soort dingen ook een stoomreiniger zetten. Zijn gelijk alle bacteri毛n dood. Wel eerst op een onopvallend plekje proberen

5 jaar geleden

Ik deed hem gewoon hellemaal in de wasmachine

5 jaar geleden

Reactie op Sjum

Ze praat zo traag, geen geduld om te af luisteren. Dus dat hele ding in de ...
Rechts bovenin kun je de afspeelsnelheid aanpassen. Ik kijk/luister vaak naar 1,5x sneller omdat ik ook geen geduld heb 馃檲馃槀