Bij ons gebruikte de kraamzorg de koortsthermometer (voor rectaal) en hield die er een paar cm in. Dat doe ik nu ook en onze badthermometer blijkt ook best wat af te wijken (van de HEMA)
Ik voel met mijn elleboog of de temperatuur goed is. Heb de thermometer nog ...
Ik voel ook met mijn elleboog maar vind het nog koud. Als ik naar de thermometer kijk de ene digitale gaat de helft van de tijd niet aan en de andere lag al vlug los in zijn buisje. Met de lichaams thermometer geeft het dan idd koud aan. Daarom vind ik het lastig om zeker te zijn. Wil mijn zoontje noch een koud noch een heet bad geven.
Wij hebben er 2. 1tje zat in het verzorgingssetje van 'Babymoov', dat gebruiken we voorin bad. Het andere is een bloemetje van Philips Avent en dat staat op de kamer, maar kan ook in bad gebruikt worden. Beide lijken me correct te temperaturen.
Check deze heb dus ook, ik vind hem fijn want maak als ik alleen ben het badje van te voren klaar, onze dame krijgt eerst de fles anders is ze onrustig en geniet ze er minder van het badje. Dan is het fijn om te controleren in een oogopslag of het niet inmiddels te koud is of niet.