35 Reacties

4 jaar geleden

De krab thermometer van t kruidvat

4 jaar geleden

Ik heb wel een badthermometer, maar voel ook altijd de temperatuur met mn pols
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Nou ik voel gewoon aan het water zelf of het aangenaam is

4 jaar geleden

Ik voel met mijn elleboog of de temperatuur goed is. Heb de thermometer nog in de verpakking zitten.

4 jaar geleden

Ik gebruik hem nooit, voel ook zelf of het lekker warm is 😊

4 jaar geleden

Ik voel ook met mijn elleboog of het water in het bad lekker warm is. Ook die thermometer van mij zit nog in de verpakking

4 jaar geleden

Bij ons gebruikte de kraamzorg de koortsthermometer (voor rectaal) en hield die er een paar cm in. Dat doe ik nu ook en onze badthermometer blijkt ook best wat af te wijken (van de HEMA)

4 jaar geleden

Reactie op NMB1904

Ik voel met mijn elleboog of de temperatuur goed is. Heb de thermometer nog ...
Ik voel ook met mijn elleboog maar vind het nog koud. Als ik naar de thermometer kijk de ene digitale gaat de helft van de tijd niet aan en de andere lag al vlug los in zijn buisje. Met de lichaams thermometer geeft het dan idd koud aan. Daarom vind ik het lastig om zeker te zijn. Wil mijn zoontje noch een koud noch een heet bad geven.

4 jaar geleden

Reactie op Iessie

Ik stond daarstraks voor deze thermometer ma begon dan al vlug te twijfelen.

4 jaar geleden

Wij gebruiken een gewone thermometer. Ik vind dat de badthermometer zo lang over het meten doet..
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Wij hebben er 2. 1tje zat in het verzorgingssetje van 'Babymoov', dat gebruiken we voorin bad. Het andere is een bloemetje van Philips Avent en dat staat op de kamer, maar kan ook in bad gebruikt worden. Beide lijken me correct te temperaturen.

4 jaar geleden

Wij hebben er 1 van bebejou. Onze kraamzorg zei dat een gewone thermometer het meest betrouwbaar is. En natuurlijk zelf even voelen.

4 jaar geleden

Reactie op Iessie

Check deze heb dus ook, ik vind hem fijn want maak als ik alleen ben het badje van te voren klaar, onze dame krijgt eerst de fles anders is ze onrustig en geniet ze er minder van het badje. Dan is het fijn om te controleren in een oogopslag of het niet inmiddels te koud is of niet.

4 jaar geleden

Reactie op Lo93

Wij gebruiken een gewone thermometer. Ik vind dat de badthermometer zo lang ...
Bedoel je dan de lichaams thermometer

4 jaar geleden

Ik heb die van bebe-jou. Prima thermometer en is snel in temperatuur meten.

4 jaar geleden

Wij hebben deze en zijn er super tevreden van

4 jaar geleden

Heb 3 jaar terug een bad thermometer gekocht nooit gebruikt. Voel altijd

4 jaar geleden

Die van ons ligt nog ongebruikt in de lade. Even voelen met de elleboog vind ik het meest betrouwbaar

4 jaar geleden

De elleboog. Thermometer nooit gebruikt

4 jaar geleden

Wij hebben van alecto een blauw nijlpaardje geeft ook aan wanneer het te heet is met een rood lampje