5 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben dit ook met daylinn gehad die vind in bad ook super toen bleek het weer oor ontsteking te zijn. En met water in de oren door het spetteren en daarna liggen op de commode om Aan te kleden ging het zeer doen en zette ze het op Krijsen

2 jaar geleden

Ohw sorry lees nu pas goed het is bij jou als ze echt in bad zit 🙈

2 jaar geleden

Misschien de komende weken even niet in bad en alleen samen douchen? Of is douchen hetzelfde verhaal? Misschien is het gewoon een ik-wil-niet-in-bad-fase. En als je het nu geen aandacht geeft, lost het zich misschien vanzelf op?

2 jaar geleden

Hier hetzelfde, alleen duurt die fase al een maand of twee 🙈 Ons meisje heeft sowieso een hekel aan water of misschien zelfst angst voor water, vochtige doekjes of washandjes zijn ook recept voor drama als ze niet genoeg afgeleid is… Spartelt met haar benen omhoog (ze zit in zo’n badring anders stort ze zichzelf in het water), probeert de badrand of ons vast te grijpen, heel zielig maar soms moet het nou eenmaal… Douche of wassen op de commode is ook niet goed. Ik had het ook als kind en dat duurde heeel lang, dus wij badderen haar nu gewoon zo kort mogelijk en hopen dat deze fase een keer overgaat 😉 Ik lees mee voor tips!

2 jaar geleden

Hebben we hier ook gehad. Hier hebben we toen het baby badje er weer bij gepakt, deze gevuld met water en de speeltjes erin. Ze ging toen staand erbij spelen. En we konden haar heel voorzichtig afspoelen met de losse douche kop, maar niet met de volle straal. Gewoon klein beetje open gedraaid, nu zit ze inmiddels weer in het badje 🙂