5 Reacties

3 maanden geleden

Veel boekjes lezen samen over bang zijn, over het donker. Bijv. Slaap lekker, kleine beer En hem troosten, er zijn voor hem, dan maar licht aan laten.

3 maanden geleden

Hi! Ik weet niet of het inmiddels al beter is, maar wat bij ons goed werkt is een sterrenprojector met allemaal kleurtjes van de Hema!

3 maanden geleden

Reactie op Roosje0108

Hi! Ik weet niet of het inmiddels al beter is, maar wat bij ons goed werkt ...
wauw!! wat mooi!! Het gaat gelukkig wel beter! als hij nu snachts wakker wordt dan hoeven we alleen zijn deur open te doen en de lamp op de overloop aan te doen.. dus gaat goed!

2 maanden geleden

wij hebben een lampje (knuffel) van ikea. het heet Pekhult. als je op het buikje drukt gaat het lampje voor 15 minuten aan en ook vanzelf weer uit. enige nadeel is dat het op batterijen is

2 maanden geleden

ik had dit ook als kind, wordt ook wel kindernachtmerries genoemd. Ik vond het doodeng; je droomt eigelijk nog door terwijl je al wakker bent en ziet dus echt dingen die er niet zijn. Kijk vooral goed naar wat jouw kind rust brengt; wil hij meer licht zou ik dat gewoon regelen. Of zet een lamp neer die hij zelf aan kan doen wanneer hij daar behoefte aan heeft.