10 Reacties

één maand geleden

Deur open ,Met het overloop licht inplaats een nacht lampje ? 😊

één maand geleden

Reactie op R188

Deur open ,Met het overloop licht inplaats een nacht lampje ? 😊
Het is erg tegenstrijdig bij hem, alles moet donker zijn😅

één maand geleden

Wij blijven bij onze kinderen tot ze slapen en gaan naar ze toe als ze wakker worden. Misschien is dit ook even nodig voor jouw zoontje..

één maand geleden

Reactie op Fem_x

Wij blijven bij onze kinderen tot ze slapen en gaan naar ze toe als ze wakk ...
Zo, doe ik dat ook altijd. Ik ben benieuwd hoe het vanavond gaat. Vannacht heb ik maar 2 uur slaap gehad 😅

één maand geleden

Reactie op DaniëlleS

Zo, doe ik dat ook altijd. Ik ben benieuwd hoe het vanavond gaat. Vannacht ...
Vermoeiend. Misschien dan even erbij gaan liggen tot de angst wat meer gezakt is? Niet ideaal, maar je kind heeft het wellicht wel even nodig.

één maand geleden

Zoontje heeft dit ook sinds twee weken. Hij heeft het steeds over monsters. Wat de oplossing is weet ik ook nog niet. Moeten bij hem blijven als hij gaat slapen en ‘s nachts wordt hij aantal keer wakker. Vaak gaat uiteindelijk mijn vriend met hem naar beneden op de bank slapen en blijf ik boven met onze baby

één maand geleden

Mijn dochter had ook last van spoken 's nachts. Toen ik vroeg wat kon helpen, kwam ze zelf met 'toverzout', dat strooien we sindsdien maar. Meestal blijven de spoken dan ook weg. Misschien is zelf zoiets laten verzinnen een oplossing?

één maand geleden

Reactie op Carina87

Mijn dochter had ook last van spoken 's nachts. Toen ik vroeg wat kon helpe ...
Is het proberen waard, bedankt!

één maand geleden

Wij hebben inderdaad ook ‘monsterspray’ op zijn slaapkamer staan. Een tijdje moest dit iedere keer voor hij naar bed ging rond gespoten worden, maar inmiddels vergeet hij het ook wel eens.

één maand geleden

Ik stuur alle monsters weg en beloof altijd met vijf minuutjes weer te komen kijken.