38 Reacties

4 jaar geleden

ik heb enorme angst. vooral omdat ik al eerder een miskraam heb gehad. maar vertrouw erop dat dit goed gaat.

4 jaar geleden

Ik ken het helemaal. Heb vorig jaar een miskraam gehad bij ongeveer 7 weken. Nu ben ik er ook weer bang voor. Ik hoop dat het nu goed gaat. Ik zit nu op bijna 5 weken en probeer er ook maar van te gaan genieten. Maar snap je dus helemaal

4 jaar geleden

Heel erg bang. Nu 7+ 3 maar het blijft. Bij elk pijntje denk ik ohno. Mijn oudste is 13, daarna lukte het zwanger worden niet meer. Bij de 1e geen klachten en was ik er amper mee bezig. Bij deze alleen maar. Ik snap je. Probeer te genieten van elke dag, meer kan ik je niet adviseren!

4 jaar geleden

Jaaaa snap je helemaal! Misschien too much information, maar ik had gisteren echt last van mijn stoelgang en ik was ook bang dat ik het zou verliezen. Dat het het begin van een miskraam was. Of dat ik de listeria bacterie heb, een zonnesteek of iets anders. Paranoia denk ik dan maar. Aanstaande vrijdag de eerst echo. Als dat goed zit, dan hoop ik dat het ook iets rustiger wordt in mijn hoofd. Succes en probeer je niet te druk te maken.

4 jaar geleden

Dit is best een normale angst. Het is toch een spannende tijd! Ik had het ook heel erg bij mijn eerste kleintje. Zelfs na de drie maanden bleef ik mij zorgen maken.. Vertrouw erop dat het goed zit en het klinkt heel gek maar ik heb mezelf voorgenomen dat als het mis gaat, dan zal dat niet voor niets zijn dat je lichaam het 'los laat'. Ik heb gelukkig een gezonde zoon. Daarna een miskraam gehad bij 4 weken. Momenteel ook 6 weekjes op weg. Probeer je nier te laten leiden door angst❤

4 jaar geleden

Heel erg herkenbaar ! Zelf ook 21 en kan pas tussen 10 en 12 weken naar verloskundige ivm Corona ... heel erg aan het balen nu

4 jaar geleden

Reactie op DanaRachel

Heel erg herkenbaar ! Zelf ook 21 en kan pas tussen 10 en 12 weken naar ver ...
Zelfde hier! Dan duurt wachten heel lang!

4 jaar geleden

Ik denk dat je altijd wat angstig blijft. Ik heb zelf 2 miskramen binnen een half jaar gehad. Nu voor de derde keer zwanger, maar het blijft spannend.

4 jaar geleden

Ook 21 jaar en ik heb precies hetzelfde.. Jaartje geleden een miskraam gehad maar ik heb nu zoveel andere symptomen! Nog tot 22 april wachten voor eerste echo.. #WachtenDuurtLang

4 jaar geleden

Ja heel angstig... Ook omdat het bij ons een tijd heeft geduurd voordat ik zwanger was. Zo bezorgd dat het niet goed gaat, de corona crisis heeft m'n angsten nog verergerd, regelmatig grote paniek om de toekomst, in wat voor wereld ga ik mijn kleine ter wereld brengen. Volgende week eindelijk de eerste echo, verwacht dat dat me wel iets meer rust gaat geven als ik het hartje zie kloppen en alles goed is..

4 jaar geleden

Herkenbaar. Ik was zwanger van tweeling En helaas een is miskraam Nu heb ik 50% kans van miskraam 😥 8week zwanger

4 jaar geleden

Reactie op SKVSK

Ook 21 jaar en ik heb precies hetzelfde.. Jaartje geleden een miskraam geha ...
ow dat had ik ook! bij mn mk had ik hele andere symptomen dan mn nu zwangerschap. misselijkheid word nu erger en mn tieten 😂😂😂. bij mn MK had ik helaas heletijd buikpijn en nu bij elk krampje ben ik bang dat dat aanhoud. maar mn buikpijn word al minder. per moment gelukkig

4 jaar geleden

Reactie op MissSaph84

Ja heel angstig... Ook omdat het bij ons een tijd heeft geduurd voordat ik ...
Ik heb het ook. Veel succes bij de eerste echo! Lijkt me idd een geruststelling als alles daar goed is.

4 jaar geleden

Hoihoi, Ik denk dat iedereen wel bang is om een miskraam te krijgen. Je wilt zo graag dat alles goed gaat en dat is in je ogen dan het ergst wat er kan gebeuren. Ik heb in mijn vorige zwangerschap met 6 weken een miskraam gehad.. Het was erg verdrietig maar het is vast niets voor niets dat je lichaam het los laat. Nu 2 maanden later ben ik alweer 5 weekjes zwanger. Ja het blijft spannend maar geniet en laat je niet leiden door angst 😘

4 jaar geleden

Reactie op SKVSK

Ook 21 jaar en ik heb precies hetzelfde.. Jaartje geleden een miskraam geha ...
Fijn om te horen dat ik niet de enigste ben. Ik moet inderdaad ook tot 22 april wachten had eerst 14 april maar mocht toch niet dus nu pas 22 april. Als ik het hartje hoor ben ik blij, maar ik weet nu niks en dat maakt het zo moeilijk. Heb met 4,5 week een cho gehad en daar zagen we een mooi vruchtzakje gelukkig

4 jaar geleden

Hoi! ik ben 22 en nu 5+5 weekjes ongeplant zwanger. Het was even schrikken maar zeer welkom. Zelf geen ervaring met een miskraam maar in mijn omgeving wel, daardoor tog inderdaad ook angstig.. en eerste echo pas 30 april , wachten duurt lang haha

4 jaar geleden

Reactie op onbekend1998

Fijn om te horen dat ik niet de enigste ben. Ik moet inderdaad ook tot 22 a ...
Zeker ben je niet de enige!🤗 En wat super fijn om te horen dat het vruchtzakje er al goed uitzag! Ik weet helaas nog helemaal niks.. nu tot 22 april wachten en vind het zo spannend ik hoop op een mooi hartslagje en van de verloskundige te horen dat het er prima uitziet

4 jaar geleden

Reactie op SindsDien

ow dat had ik ook! bij mn mk had ik hele andere symptomen dan mn nu zwanger ...
Ja inderdaad! Ik had alleen maar buikpijn en rugklachten en nu kan ik amper op mijn buik liggen omdat mijn borsten zoveel pijn doen en heb zoveel last van mijn emoties 😅 alles voelt zo anders en dat is ook wel weer een gerustelling

4 jaar geleden

Reactie op SKVSK

Zeker ben je niet de enige!🤗 En wat super fijn om te horen dat het vruchtz ...
Alle symptomen die jij hebt heb ik ook, en hoop dat alles ook bij jou goed gaat😁

4 jaar geleden

Hoi! ik ben 22 en nu 5+5 weekjes ongeplant zwanger. Het was even schrikken ...
Precies hetzelfde, ook ongepland maar zeeer welkom. Wachten duurt altijd zo lang🙈