38 Reacties

4 jaar geleden

Hoi allemaal!! Hier ook hetzelfde geval. Omdat ik afgelopen jaar in mei 2019 een miskraam heb gehad en nu pas weer opnieuw zwanger ben zijn we zo bang om blij te zijn!😱😳

4 jaar geleden

Ik ben zelf ook bang, ben nu 6w+2d. Omdat ik vorig jaar eind oktober een miskraam had.

4 jaar geleden

Ik heb vorig jaar een miskraam gehad. Nu weer zwanger. Ben niet bang, heb er al het vertrouwen in dat het goed zit! Is er aanleiding dat je bang bent? Ik had bij de vorige zwangerschap hele hevige steken in mn buik. Het voelde niet lekker. Paar keer ziek gemeld ook van de pijn. Achteraf was het idd mis. Wsl nesteling buiten de baarmoeder.

4 jaar geleden

Reactie op Loeser

Ik heb vorig jaar een miskraam gehad. Nu weer zwanger. Ben niet bang, heb e ...
Precies hetzelfde hier! Niet teveel zorgen maken!!

4 jaar geleden

Jaa, mijn nichtje heeft twee jaar geleden haar kindje weg laten halen omdat ze zei dat ze het niet kon. Ik heb dat kindje toen gezien op echo dus heb een soort angst dat het fout gaat. De kans dat het goedgaat is heeel groot hoor maar ben toch bang. Ben blij als ik de 10 a 12 weken voorbij en een echo heb gezien met kloppend hartje

4 jaar geleden

Heeft iedereen wel denk ik! Hier ook gegronde angst na een missed abortion afgelopen december. Juist omdat mijn lichaam niet doorhad na 2 maanden dat het kindje niet meer leefde baart me zorgen. Maar aan de andere kant heb ik ook een fantastisch kereltje van 2 rond lopen.. Dus weet dat het ook goed kan gaan 😊

4 jaar geleden

Ja heb t zelfde Ik ben 22 Hele hoop miskramen gehad 9 Ging elke keer fout tussen de 5 en 10 weken Nu 5 weken en 4 dagen Maar probeer mijn gedachtes positief te houden Bij de 12 weken valt er een hele last van mn schouders Als t hartje klopt ben ik ook al heel blij maar dat zegt nog niet veel Onze eerste zwangerschap klopte deze ook en later gestopt Ik tel elke dag af en zoek afleiding overal Succes en blijven denken dat alles goed komt 😊

4 jaar geleden

Reactie op Mita

Ik ben zelf ook bang, ben nu 6w+2d. Omdat ik vorig jaar eind oktober een mi ...
He! Heb jij al symptomen? Ik voel helemaal niks.. en ben ook 6w+2d.

4 jaar geleden

Reactie op Aniiiiiiiii

He! Heb jij al symptomen? Ik voel helemaal niks.. en ben ook 6w+2d.
Vandaag alleen zere borsten maar afgelopen dagen last van rug en buik krampen af en toe

4 jaar geleden

Komt goed meiden we blijven positief! Ik ben nu 4 wkn en 4 dgn dus afwachten! Heb de VK ook nog niet gesproken wilt toch eerst aankijken of het dit keer wel goed gaat. Ik heb verder ook 2 jongens maar de wil en wens was er groot voor mij en mijn man😃 nu het eindelijk weer zo ver is blijven hopen dat het nu wel goed gaat

4 jaar geleden

Héél herkenbaar! Vorig jaar juni een miskraam gehad met 7 weken. Afgelopen januari weer een miskraam met bijna 5 weken. Nu ben ik 6 weken zwanger, maar ben ontzettend bang dat t weer gebeurd. Ik probeer ervan te genieten, ik ben eigenlijk super blij, maar ondertussen hou ik in m’n achterhoofd er rekening mee dat t elk moment weer misgaat. Dus echt ervan genieten kan ik niet jammer genoeg. Ik ga ook elke week testen (vandaag de 2e positieve test gehad). Klinkt misschien stom, maar ik wil graag de bevestiging hebben dat ik nog steeds zwanger ben.

4 jaar geleden

Héél herkenbaar! Vorig jaar juni een miskraam gehad met 7 weken. Afgelopen ...
Ja, ga ik hier ook doen. Eerst om de dag tot de test maximaal was en nu iedere week. Morgen weer een tesr

4 jaar geleden

Héél herkenbaar! Vorig jaar juni een miskraam gehad met 7 weken. Afgelopen ...
Is helemaal niet stom hoor, ik doe precies hetzelfde ook elke week weer even testen. Voel ik mij toch beter door.

4 jaar geleden

Het maakt niet uit om een test te doen. Hoe langer je zwanger bent hoe langer het duurt voor de zwangerschapstesten geen hcg meer meten.

4 jaar geleden

Reactie op 17112020

Het maakt niet uit om een test te doen. Hoe langer je zwanger bent hoe lang ...
Klopt, daarom ook niet om de dag. Maar het neemt wel af, is niet in een keer weg, dus dat het niet afneemt geeft wel een beter gevoel

4 jaar geleden

Ik ben ook nog steeds heel bang voor een miskraam. Ik heb in februari een miskraam gehad. Dus is nog erg vers. Nu 7 weken en 3 dagen zwanger en afgelopen woensdag een mooi kloppend hartje gehoord. Maar evengoed blijft de angst er wel een beetje..

4 jaar geleden

Hi! Ik ben vandaag 6 weken en heb weinig last van symptomen (borsten zijn een heeel klein beetje gevoelig en ik eet veel) het laatste kan ook komen door de quarantaine... al met al heb ik dus heen weinig symptomen en ben ik bang om een miskraam te krijgen. Maar ik denk dat dat gewoon de onzekerheid is.. 20 april mijn eerste echo! Hopen op meer duidelijkheid