17 Reacties

3 maanden geleden

Wij zijn na heel veel twijfelen uiteindelijk gegaan voor een normaal Ikea bed. Die vonden we een heel stuk steviger dan alle kinderbedjes die we hebben gezien. En maar goed ook want Olivia springt het liefste de hele dag op haar bed haha. Deze hebben we: https://www.ikea.com/nl/en/p/malm-bed-frame-high-white-00249487/ Volgens mij met lindbaden bedbodem erbij en een medium firm foam matras (beide ook ikea)

3 maanden geleden

waar las je 'niet al te beste reviews' ? Wij hebben er eentje voor mijn driejarige en die is helemaal prima. en ik ben zelf ook aan de zware kant maar lig er gewoon naast hoor 馃槄

3 maanden geleden

waar las je 'niet al te beste reviews' ? Wij hebben er eentje voor mijn driejarige en die is helemaal prima. en ik ben zelf ook aan de zware kant maar lig er gewoon naast hoor 馃槄

3 maanden geleden

Reactie op P_km

waar las je 'niet al te beste reviews' ? Wij hebben er eentje voor mijn dri ...
Heel internet staat er vol mee 馃槵 Zijn super leuke bedjes, maar daardoor vielen die voor ons ook af

3 maanden geleden

Wij hebben dit tipi bed voor onze zoon. Onze dreumes wil er ook steeds in. Ik denk dat wij er ook zo een voor onze dochter gaan halen over een tijdje. We kopen altijd pocketvering matrassen. Van ikea is volgens mij prima hoor. Je kan daar zelf ook gewoon in de showroom uitproberen.

3 maanden geleden

Reactie op Fem_x

Wij hebben dit tipi bed voor onze zoon. Onze dreumes wil er ook steeds in. ...
ook leuk maar lijkt me ook niet heel handig met bed verschonen?

3 maanden geleden

Reactie op Ellen3

Wij zijn na heel veel twijfelen uiteindelijk gegaan voor een normaal Ikea b ...
ben bang dat mijn dochter hier uit kukelt. Die ligt altijd overdwars en met haar benen buitenboord 馃槀

3 maanden geleden

Reactie op P_km

waar las je 'niet al te beste reviews' ? Wij hebben er eentje voor mijn dri ...
lees dat het waaibomen hout is. dat er een kindje een keer dwars door de zijkant heen ging toen ze er tegenaan viel. En ze kunnen max 100 kghebben en dat wegen wij zelf al dus kunnen we er niet bij liggen als het nodig is

3 maanden geleden

ben bang dat mijn dochter hier uit kukelt. Die ligt altijd overdwars en met ...
Haha ja hier ligt ze ook alle kanten op. Gister lag ze overdwars te slapen met haar hoofd buiten boord 馃槀 Ze is er 2x uitgevallen. We hebben een dik kleed op de grond gelegd in het begin zodat ze niet hard zou vallen.

3 maanden geleden

Wij hebben deze van Bopita en bevalt prima. Zou tot 120kg moeten kunnen houden, maar m鈥檔 vriend en zoon samen wegen al meer en dat gaat prima 馃榿 Koudschuim matras hebben we bij beterbed gekocht, is lekker verkoelend voor hem gezien hij het snel warm heeft.

3 maanden geleden

Reactie op Kimberly28

Wij hebben deze van Bopita en bevalt prima. Zou tot 120kg moeten kunnen hou ...
Ook een leuke!

3 maanden geleden

ook leuk maar lijkt me ook niet heel handig met bed verschonen?
Gaat prima eigenlijk met verschonen hoor! Uiteindelijk kan het tipi ding er ook afgehaald worden als ze ouder zijn en dan heb je een gewoon bed.

2 maanden geleden

Wij zijn uiteindelijk voor een normaal 1 persoonsbed gegaan. We hadden geen zin om straks weer naar de winkel te moeten voor een normaal bed.. In het begin even het matras uit het peuterbedje er naast gelegd (mocht ie vallen, dat 't niet zo hard is).

2 maanden geleden

Reactie op Lo93

Wij zijn uiteindelijk voor een normaal 1 persoonsbed gegaan. We hadden geen ...
dit is ook een eenpersoonsbed 馃槈

2 maanden geleden

Luna slaapt in een halfhoogslaper, waardoor er ook meer ruimte is voor haar speelgoed en we voorlopig geen nieuw bed meer hoeven te kopen. We kruipen wel eens naast haar op een matrasje voor zo'n 50kg. Slaapt heerlijk voor haar en acceptabel voor ons.

2 maanden geleden

knoop doorgehakt en het bedje van de Gele Flamingo besteld. Iemand die ik op Insta volg had hem toevallig ook net gekocht en was erg tevreden over de kwaliteit. Nu nog een matras....

2 maanden geleden

Reactie op Lo93

Wij zijn uiteindelijk voor een normaal 1 persoonsbed gegaan. We hadden geen ...
Hey ff een ongevraagde tip. Wij hebben meteen een 1,5 persoons boxspring gehaald en die is ook best hoog maar om te voorkomen dat ze eruit valt hebben we een bedhekje van bol.com erbij besteld (Lionelo Hanna).