Bekendmaking

Mamsie2
3 maanden geleden
Volgen
Hebben jullie leuke ideeën hoe je het bekend gaat maken bij familie en vrienden?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
4 reacties
Mirte1991
3 maanden geleden
Heb meerdere ideeën Met moederdag: mijn vader en moeder blinddoeken, ze tegenover elkaar op een stoel zetten, ze opa en oma dingetjes opzetten zoals een bril met touwtje met kraaltjes eraan en een pruik met grijs haar. En dan den bordje in hun hand geven waarop staat ik word oma en ik word opa. Of mijn hond laten binnenkomen met een bandana aan waar ik word een grote zus op staat of de tekst over een tijdje zijn we met zn vieren. Mannelijk poppetje vrouwelijk poppetje een hondenpootje en een hartje. De fotos van bali in een foto album plaatsen en dan een zwarte pagina erin doen en als je hem dan omslaat zien ze de echo met erbij verwacht in .... november 2020. Of de fotos van bali op tv laten zien en dan dat de tv zogenaamd vastloopt dat ik mn man vraag van joh dit is niet goed hoor kijk er even naar dat het dan 30 seconde zwart beeld blijft en vervolgens het zwarte verdwijnt in een echo. Heel veel ideeën maar ik weet het nog niet zeker
  • Rapporteren
Deborah22
3 maanden geleden
Voor ons is het de 2e. 29 maart is mn schoonmoeder jarig. We gaan ons zoontje een fotolijstje laten geven met daarin een tekstje dat er een alvast een plaatsje vrijgehouden kan worden voor nov. 2020. Wil er een leuk versje van maken, maar die weet ik nog niet hihi!
  • Rapporteren
Pajo
3 maanden geleden
Ik denk met Pasen met blauwe en roze paaseitjes in een potje en gedichtje of echofoto ofzo.
  • Rapporteren
A-niempje
3 maanden geleden
Reactie op Pajo
Ik denk met Pasen met blauwe en roze paaseitjes in een potje en gedichtje of echofoto ofzo.
Oh dat is een leuk idee!! Ga ik onthouden!
  • Rapporteren