36 Reacties

3 jaar geleden

Godzijdank👏

3 jaar geleden

wat ben ik blij met dit bericht.Vanmiddag nog ziekenhuis gebeld om mn man mee mocht komen naar de 20 weken echo 17 juni. Mocht echt nog niet. Maar na dit bericht toch hoop dat ze adviezen van de branche organisatie gaan opvolgen.

3 jaar geleden

Ik ben vandaag gebeld en morgen mag mijn partner nog steeds niet mee naar het ziekenhuis 😪

3 jaar geleden

Wat fijn ❤

3 jaar geleden

Gaat trouwens in vanaf 11 mei en ook alle pretecho's mogen weer!

3 jaar geleden

Reactie op Bimbie

Ik ben vandaag gebeld en morgen mag mijn partner nog steeds niet mee naar h ...
en volgende week wel?Je zou bijna kunnen overwegen je afspraak te verzetten.

3 jaar geleden

Ik heb toevallig vanmiddag een geslachtsecho in gepland😊 en me vriend mag mee

3 jaar geleden

🥳🥳

3 jaar geleden

🤩🤩

3 jaar geleden

Ze hebben ons vandaag nog geweigerd terwijl we hebben dat versoepeling bericht ook gehad. Was huilend naar binnen gestroomd

3 jaar geleden

Yes!!! 🤩🥰

3 jaar geleden

Superblij! 1e keer niet samen maar 18 mei hopelijk wel!

3 jaar geleden

Geweldig!!❤

3 jaar geleden

Ik lees in het bericht van het knov zelf niets over die pretecho’s, dus vraag me af hoe het AD dat weet. Ik bel zo gelijk de verloskundige, tot nu toe hebben ze heel strikt de richtlijnen aangehouden. Maar maandag ben ik exact 16 weken én is er een onderzoek gepland, dus als dat nog met echo kan worden..... ik hoop het, vooral voor mijn vriend!

3 jaar geleden

Woehoeee!!!

3 jaar geleden

Nog geen bericht van mijn eigen verloskundige. Wacht dat wel af. Hoop dat ze het aanpassen.

3 jaar geleden

Lekker dan, gaat in vanaf 11 mei en ik heb termijnecho op 10 mei 😅 Maarja zelfs al zou het alsnog mogen, dan zouden we ook oppas voor ons dochtertje moeten hebben en niemand weet nog dat ik zwanger ben. Weet iemand nog een goed smoesje om in coronatijd zondag ‘s ochtends om 10 uur oppas nodig te hebben? 😁

3 jaar geleden

Reactie op Eshet

Lekker dan, gaat in vanaf 11 mei en ik heb termijnecho op 10 mei 😅 Maarja ...
Vind het al bijzonder dat ze op zondag echo's maken......

3 jaar geleden

Reactie op YvetteZ

Vind het al bijzonder dat ze op zondag echo's maken......
Ja, het is bij een echobureau, niet op een verloskundigenpraktijk. Ik vind het wel handig :)