16 Reacties

4 jaar geleden

Ik had precies hetzelfde. Na veel proberen heb ik de boeken van de foodsisters besteld. Dieet cyclus. In totaal 9 weken. Eerst 3 weken keto, daar val je het snelst mee af. Ben bijna 6 kilo afgevallen in die 3 weken. Daarna 3 weken if en dan nog 3 weken koolhydraatarm. Echt heel lekker allemaal en wat ik ook niet onbelangrijk vond,is dat je niet uren in de keuken moet staan. Gem alles binnen 15 min klaar.

4 jaar geleden

Suikervrij heeft mij geholpen 7 kg kwijt te raken. Eiwitrijke tussendoortjes (kwark, gekookt ei, kipfilet) en maaltijden plannen waardoor je per dag weet wat je wanneer eet en niet in verleiding komt. Succes!

4 jaar geleden

Reactie op Joëlla

Ik had precies hetzelfde. Na veel proberen heb ik de boeken van de foodsis ...
Hoeveel viel je in totaal af en wat weeg je nu

4 jaar geleden

Ik ben begonnen in april , woog toen 81 kilo. Ben 1.65... begin juni zat ik op de 71 kilo. Maar moet eerlijk zeggen,dat ik het me er niet helemaal aan heb gehouden haha. Ben een echte Bourgondiër, drink graag een wijntje in het weekend als we vrienden over de vloer hebben en een lekker hapje erbij😋🤦‍♀️. Deze maandag gaan we een weekje op vakantie,maar ben zeker van plan om het na de vakantie weer op te pakken. Merk dat ik snel geneigd ben om veel te weinig te eten en dat het dan stagneert het afvallen... de porties in het boek is gewoon soms te veel na mijn gevoel,maar toch val ik razend snel mee af. Wil er ook nog 10 kilo vanaf....maar ook blijven genieten op zn tijd, is voor mij heel belangrijk. Balans haha. Uiteindelijk ben ik nog lang niet tevreden,maar tegelijkertijd zo trots op mijn lichaam na 3 kindjes op de wereld gezet te hebben. Wees lief voor jezelf,ook al gaat het soms niet zo snel als je wilt. Ook al hebben we hier en daar een vetje, of striemen,het is al die maanden een veilige haven geweest van je kleine 💖. Geniet,laat je niet gek maken door van alles. Wees trots op je lichaam en neem de tijd ervoor om op je eigen tempo je ideaal gewicht te bereiken. You can do this💪

4 jaar geleden

Ga het gewoon met jullie delen... zijn tenslotte allemaal vrouwen die iets moois op de wereld hebben gezet...

4 jaar geleden

🙊

4 jaar geleden

Ik eet koolhydraat arm en soms 1 a 2x per weer gewoon koolhydraten en dat helpt mij met mijn gewicht

4 jaar geleden

Reactie op Joëlla

Ik had precies hetzelfde. Na veel proberen heb ik de boeken van de foodsis ...
Ik ben echt een moeilijke eter, is het dan alsnog de moeite waard? En ga je niet jojo'en? Je bent echt al heel flink afgevallen, mooie foto's. Mag je echt trots op zijn. Ik ga eens kijken op mp op ze die boeken verkopen! Bedankt voor de tip!😘

4 jaar geleden

Reactie op Mama1991Anne

Suikervrij heeft mij geholpen 7 kg kwijt te raken. Eiwitrijke tussendoortje ...
Suikervrij als in helemaal koolhydraatvrij? Das wel echt heftig. Ik ben al trots dat ik niet meer echt snoep, snaai en frisdrank drink🤣. Alleen dr gaat niks vanaf.

4 jaar geleden

Reactie op Dieltje

Ik eet koolhydraat arm en soms 1 a 2x per weer gewoon koolhydraten en dat h ...
Ja dat deed ik al, daardoor kwam ik juist aan in m'n gewicht. Mn dietiste zei dat ik te weinig at waardoor mijn lichaam dacht dat ie moest opslaan.

4 jaar geleden

Reactie op SaNoy

Ja dat deed ik al, daardoor kwam ik juist aan in m'n gewicht. Mn dietiste z ...
Oh dat ja jammer. Ik hoop dat je een manier vind wat bij je past en wat lukt

4 jaar geleden

Reactie op SaNoy

Ik ben echt een moeilijke eter, is het dan alsnog de moeite waard? En ga je ...
Er staat een lijst bij met vervangende producten als je iets niet lust. Ideaal...

4 jaar geleden

Reactie op SaNoy

Suikervrij als in helemaal koolhydraatvrij? Das wel echt heftig. Ik ben al ...
Koolhydraatarm.. dus wel koolhydraten maar andere verhouding; vooral groenten en eiwitten en klein beetje koolhydraten.

4 jaar geleden

Heel goed dat je de frisdrank en het snoepgoed laat staan! Eet je nog aardappelen en pasta? Want dan zou ik dat ook minderen/niet meer eten. Pittig eten helpt ook bij het afvallen. Je kan heel mild pittig beginnen om eraan te wennen en steeds een beetje pittiger eten, bijv een Thaise curry eerst zonder versnipperde chilipeper en na een paar keer een halve peper zonder zaadjes en dat steeds verder uitbouwen. Hoe gaat het met sporten (ik weet hoe lastig het is met een jong kindje)? Het was voor mij een combi van sporten en voeding. Ik wandel veel met de buggy. Zo nu en dan pak ik een workout video van YouTube. Voorheen ging ik 1-2x in de week naar de sportschool voor een groepsles die ik leuk vond. Heel veel succes!

4 jaar geleden

Reactie op Cis87

Heel goed dat je de frisdrank en het snoepgoed laat staan! Eet je nog aard ...
Ik was gestopt met de aardappelen en pasta en was daardoor aangekomen omdat ik nu dus blijkbaar te weinig eet😑 Pittig eten staat genoteerd, ga dit ook nog proberen. Ik deed EMS dat is sporten met elektrische impulsen. Ik kan nog niet echt sporten omdat ik nog steeds last van m'n bekken heb.

4 jaar geleden

Ik ben ook bezig met afvallen, voor mij werkt het heel goed om de app 'eetmeter' van het voedingscentrum bij de houden, motiveert om niet allemaal extra dingen te eten. En geeft duidelijk overzicht hoe je ervoor staat. Mijn doel is om iedere dag net geen 1500 kcal te eten, en flink te blijven bewegen, wandelen fietsen en 2x zwemmen per week. En val zn half kg per week af nu. Bij het invoeren letten op Bereidingsvetten olie/bakboter Boter op boterham ect olie over de sla, want anders krijg je echt vertekend beeld, olie levert heel veel kcal. En als je een koolhydraat beperkt dieet eet, schrik dan niet dat je inverhouding dan meer vetten en eiwittwn binnen krijgt, dit kan niet anders. Eiwit vet en kh bij elkaar opgeteld zijn de totale hoeveelheid kcal, dus als je minder kh eet dan eet je percentueel gezien sowieso meer vet en eiwit.