12 Reacties
5 jaar geleden
Fabel! Dit is precies wat ze mij verteld hadden ik ben dus gestopt met borstvoeding en hij komt nog steeds in de nacht, bijna 5 maanden. Denk er goed over na, ik vind nu uit bed gaan en fles maken veel zwaarder als aan de borst leggen. Mijn man werkt op het dak, kan dus erg gevaarlijk zijn daarom doe ik de nacht voedingen maar het sloopt mij. Ik ben soms gewoon blij als hij een nachtje gaat logeren zodat ik door kan slapen. Met borstvoeding was ik dus een stuk fitter en vind het jammer dat ik gestopt ben, bij een (hopelijk) tweede baby zou ik dus niet na 4 maanden stoppen met borstvoeding!
5 jaar geleden
Nee dat is zeker niet waar, mijn zoon is nu 5 maanden en komt nog steeds regelmatig snachts 馃槵馃お
5 jaar geleden
Het verschilt echt per kindje. Een vriendin van mij haar kindje is een maand jonger, krijgt volledig bv en slaapt eig al vanaf een week of 6 volledig door in de nachten. Zij zitten op 5 voedingen per dag. Ik geef ook volledig bv en mijn zoontje komt altijd minimaal 1x per nacht en heeft 7-8 voedingen per dag.
5 jaar geleden
Ik geef ook borstvoeding en merkte dat ik de laatste voeding soms minder produceer dan dat onze zoon wilde. Hij werd 's nachts ook wakker van de honger. Nu geven we een flesje voordat hij gaat slapen, de ene keer is dit afgekolfde melk en de andere keer flesvoeding, afhankelijk van mijn opbrengst.
5 jaar geleden
Mijn zoontje is exact even oud (incl de correctie, alleen gebruik ik dat nooit, dacht dat dat meer voor premature kinderen was?) en slaap nu ook al ruim een week heel slecht, terwijl het hiervoor zo goed ging 馃槶 hij valt aan de borst in slaap, maar we krijgen hem dan niet goed in zijn bed gelegd
5 jaar geleden
Ja hier hetzelfde. Elke 3 uur een voeding. Ik trok het ook niet meer en hoopte stiekem op langer doorslapen. Nou dat gebeurde niet hoor. Inmiddels wel meer uur ertussen maar we zijn ook al 1,5 maand verder dus dat was misschien sowieso gebeurd.
Het voordeel is wel dat we het nu kunnen verdelen. Dus ik kan wel iets meer uurtjes slapen soms. Dat helpt wel mee.
5 jaar geleden
Dit is niet voeding afhankelijk!
Mijn zoontje sliep vanaf de geboorte door een had pas een nacht voeding met 10 maanden! Mijn dochtertje heeft net een periode van 2 maanden achter de rug dat ze elke nacht wilde drinken. Nu lijkt het weer om te slaan (paar nachten doorgeslapen en dan weer eentje niet, afgelopen nacht weer wel). Ze is 22 weken. Ik heb ook echt veel melk (overproductie gehad tot een maand geleden). Ze is wel idioot hard gegroeid, dus ik denk dat ze het gewoon heel hard nodig had. Ze is denk ik ruim 7kg en draagt kledingmaatje 74.
Wat hier vaak helpt is wat vaker aanleggen in de middag en avond voor het slapen gaan. Daarna heeft ze genoeg reserve om de nacht door te komen. Ik zit gemiddeld op 7 voedingen per etmaal.
5 jaar geleden
Nee hoor. Hier altijd volledig kunstvoeding. Krijgt 1 voeding in de nacht. En spookt behoorlijk in de nacht
5 jaar geleden
Idd wat hieronder aangegeven wordt kijk goed of het echt honger is of sabbelen.... Mijn dochter krijgt als laatste Fles kv en komt de ene keer wel in de nacht en de andere keer niet... Ze heeft dan echt honger... Vannacht was ze alles aan het aanhappen wat enigzins op een tepel leek in haar optiek... 馃き M'n schouder m'n arm m'n hand etc wel schattig ergens