12 Reacties

3 jaar geleden

Drink je voldoende water/thee

3 jaar geleden

En denk je dat het met vloeibaar eten makkelijker gaat? Pap, soep, aardappelpuree

3 jaar geleden

Ik ben 14 weken morgen en ik zit met exact hetzelfde probleem.. mijn gynaecoloog zei dat ik me geen zorgen moest maken over mijn kleintje .. gewoon zorgen dat je voldoende vocht binnenkrijgt .. soep/water.. SUCCES

3 jaar geleden

Reactie op Lokko

Drink je voldoende water/thee
Nee thee helemaal niet en water af en toe. Omdat ik zo weinig eten binnen krijg word ik ook misselijk van water

3 jaar geleden

Reactie op Julie1807

Ik ben 14 weken morgen en ik zit met exact hetzelfde probleem.. mijn gynaec ...
Oh gelukkig ben ik niet de enigste dan.. Jij ook succes..

3 jaar geleden

Reactie op Lokko

En denk je dat het met vloeibaar eten makkelijker gaat? Pap, soep, aardappe ...
Ik weet niet, tomatensoep gaat goed maar als het groente soep is word ik misselijk van de groente. Terwijl voor me zwangerschap at ik echt alles en normaal lust ik ok echt alles

3 jaar geleden

Ik heb bij mijn eerste tot 16 weken echt iedere dag moeten spugen, hield niets binnen. Verschrikkelijk. Maar kindje heeft er totaal geen last van gehad gelukkig, daar hoef je je denk ik geen zorgen om te maken. Succes! Hopelijk snel voorbij

3 jaar geleden

Reactie op Michelle C

Ik heb bij mijn eerste tot 16 weken echt iedere dag moeten spugen, hield ni ...
Maar dat maakt ok niet uit dan kwa vitamines. Want wat at jij dan zo elke dag 😮

3 jaar geleden

Ik heb hier ook enorm veel last van gehad. Ik kon ook niks van drinken binnenhouden. Toen heeft de huisarts emesafene voorgeschreven (de zetpillen). Echt een wondermiddel. Kan ook geen kwaad. Ik kon weer drinken en eten. En nu ben ik zelfs alweer van de medicatie af en ben nog wel misselijk maar kan goed eten en drinken.

3 jaar geleden

Reactie op Ann1994

Maar dat maakt ok niet uit dan kwa vitamines. Want wat at jij dan zo elke d ...
Ik heb me daar veel zorgen over gemaakt maar verloskundige bleef aangeven dat kleintje genoeg opneemt van wat je wel binnen houdt. Ik at vooral crakers, soepjes en yoghurt. Begon de dag met een bakje vla, dat hielp redelijk.

3 jaar geleden

Reactie op Lisette01042020

Ik heb hier ook enorm veel last van gehad. Ik kon ook niks van drinken binn ...
Ja ik heb die al gebruikt die medicijnen en ook primperan maar allebei werkte niet kon nog steeds geen avond eten naar binnen krijgen enzo.. 😢

3 jaar geleden

Reactie op Michelle C

Ik heb me daar veel zorgen over gemaakt maar verloskundige bleef aangeven d ...
Oké dankjewel. Dit klinkt inderdaad beetje naar wat ik eet op de dag. Dan hoop ik gewoon dat het een keer overgaat. Snap echt niet sommige vrouwen kunnen echt lekker alles eten, hoopte eigenlijk dat ik dat ook zou kunnen maar helaas