42 Reacties
5 jaar geleden
Pffff hier The same! En dan lees je Idd al die baby’tjes die nachten door slapen of op sn minst 6 uurtjes. Dan voelt het idd alsof je de enige ben. Ik heb ook geluk als ik 2 uur door kan slapen. Sommige nachten laat die me niet eens een uur achter elkaar slapen... Ik zat toevallig ook na te denken, dat die als klein baby’tje beter sliep..
5 jaar geleden
Nee hoor, hier ook drama nachten. Elke 1,5/2/2,5 uur wakker ook. En om 5/6 uur klaarwakker. Ik herinner niet meer wanneer ik voor het laatst normaal heb geslapen. En het lijkt idd alsof ik weer een new born heb.. heeft nog nooit doorgeslapen, maar was tijdje wel om de 3/3,5 uur. Sinds sprong 4 is het verergerd. Als ik de baby’s hier lees, denk ik ook vaak dat ik iets fout doe. Hoop op korte termijn op verbetering en Anders weet ik het ook niet meer 😪
5 jaar geleden
Hallo mama’s ik heb het ook gehad heel erg 100keer eruit voor haar tutje toen haar bedje maar tegen die van ons gezet inmiddels is ze nu 5,5 maand en sinds zaterdag ineens doorslapen ik wist niet wat ik meemaakte inmiddels nu 4 nachten hoop dat het zo blijft want dat is echt pittig succes allemaal 🥰🥰🥰
5 jaar geleden
Hier is het vanaf dag 1 drama. Nu is ze 18 weken en nog steeds snachts aan het klieren
5 jaar geleden
Nee hoor, je bent niet de enigste. Hier gaat vanaf 11 tot 3 wel redelijk goed, een paar keer een speentje. Daarna drinken, wrikbillen, licht slapen, weer speentje, weer drinken weer speentje en dan om 7 uur echt wakker. Ik geef ook borstvoeding, en ik kijk zo uit naar een nachtje goed slapen 😩
5 jaar geleden
Hier ook al weken drama. En overdag nog erger. Het is 1 strijd overdag. Ben echt helemaal op en zit zelfs te denken om een slaap coach in te schakelen.
5 jaar geleden
Hier precies hetzelfde! Weten niet meer wat we anders zouden moeten doen. Nu zijn bedje maar op zijn kamer gedaan met de deuren dicht en af en toe 10 minuten laten huilen.. Hopelijk is het een fase (al heeft hij nog nooit doorgeslapen). Gelukkig is hij overdag een vrolijk en lief mannetje. Wordt ook zo onzeker als ik mensen tegenkom die aangeven dat hun kindjes allang doorslapen met 20 weken.
5 jaar geleden
Hier ook sinds 2 weken dramatisch. Laat meneer nu net 4 maanden zijn. Hallo 4 maanden slaap regressie? Vandaag was zelfs het toppunt met een Uber chagrijnig kind waarbij niks goed was 😭 We houden onszelf voor dat het een fase is en echt wel voorbij gaat maar dit is echt pittig zeg!
5 jaar geleden
Hier ook! Sprong 4, nog een paar dagen te gaan + slaapregressie... Slaapt erg onrustig, blijf die speen er maar indrukken in de nacht en maakt veel geluiden ( heeft ze weer iets ontdekt dat ze weer iets kan met haar stem). Overdag vaak 45 min slaapjes. Merk wel dat ze nu niet meer zonder speen kan in haar slaap, dus hier moeten we misschien maar van af..
5 jaar geleden
Kan een slaapregressie ook alleen overdag zijn? Overdag is echt mega dramatisch. Dat hij nog vaak in de nacht komt ben ik al gewend.