10 Reacties

5 jaar geleden

Op mijn bijtring staat specifiek dat je hem niet maguitkoken. Sowieso zou ik erg opletten van het steriliseren van plastic in de magnetron.

5 jaar geleden

Niet steriliseren (boekje van sophie)

5 jaar geleden

Reactie op Bowie123

Niet steriliseren (boekje van sophie)
Oeps 😬 🙈

5 jaar geleden

Ik heb het nog nooit gedaan, ook niet bij de mijn andere kinderen en heb ook tig verschillende gehad 😅 Bijtringen altijd gewoon met een afwassopje en (heet) water schoongemaakt.

5 jaar geleden

Hier een bijtring met water erin die je dus ook kan koelen en deze mag niet uitgekookt worden. Sophie alleen afnemen met een doek

5 jaar geleden

Ik zou ze gewoon even wassen met afwasmiddel, en goed afspoelen. 😅😉

5 jaar geleden

Bovendien heeft Sophie een piepje en daar kan vocht in komen. Dat krijg je er niet zomaar uit en is juist heel onhygiënisch. En misschien ook wel gevoelig voor schimmelvorming

5 jaar geleden

Bovendien heeft Sophie een piepje en daar kan vocht in komen. Dat krijg je er niet zomaar uit en is juist heel onhygiënisch. En misschien ook wel gevoelig voor schimmelvorming

5 jaar geleden

De Sofie mag juist helemaal niet naar worden ivm schimmel groei in de giraf. Is een tijd geleden flink wat ophef over geweest. Ik heb alles gewoon afgedaan met een afwasmiddel sopje en een schoon doekje. Op de kdv stopt ze alles in haar mond, ook al net een ander kind het speeltje net in de mond heeft gehad. Een beetje afstand opbouwen is belangrijk

5 jaar geleden

Die gekoelde bijtringen mogen sws niet gesteriliseerd worden. Ik was het af met een sopje.