28 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb die van de hema voor 5 euro. Ook vooral recensies gelezen. Maar moet hem nog intensief uitproberen als de kleine is geboren😌

5 jaar geleden

Ik moet nog bevallen maar dit werd al door twee vriendinnen bestempeld als overbodig.

5 jaar geleden

Ik heb die van Zwitsal zelf passen dus altijd precies mn pakjes doekjes in en gebruik het dus altijd !

5 jaar geleden

Ik gebruik sinds de geboorte van onze dochter een box voor de doekjes ik vind het ideaal. Dus nu voor ons tweede kindje er weer een gekocht.

5 jaar geleden

Geweldig bij mijn andere 2 dochters gebruikt nu weer aangeschaft voor de 3e baby

5 jaar geleden

Gebruik ik al jaren! Vind het ideaal 👌🏻

5 jaar geleden

Grootste miskoop ooit 😂

5 jaar geleden

Wij hebben er een van de babydump. Gebruiken zo'n doosje ook al tijden in de keuken voor vochtige doekjes. Ik zweer erbij en vind ze ideaal 👍🏻

5 jaar geleden

Wij hebben bijna 11 jaar gelden 1 gekregen in het ziekenhuis van pampers. Wij gebruiken deze nog steeds

5 jaar geleden

Verschrikkelijk ding na een week bij de eerste al weggegooid de doekjes komen er nooit fatsoenlijk uit

5 jaar geleden

Met heel veel plezier gebruiken we hem al 5 jaar elke dag!

5 jaar geleden

Ik heb hem een week op de commode gehad en toen weggegooid. Omdat ik overal en nergens luiers verschoonde en ik die doos dus bijna nooit gebruikte. Daarnaast was ik er ook altijd mee in gevecht 🤭

5 jaar geleden

Gebruik ik al jaren! Vind het ideaal 👌🏻
Ik ook, ideaal. Wij hebben die van Luma, vind ze het mooist, mooie kleuren

5 jaar geleden

Wij gebruiken geen box. Ik vind het onhandig 🤷🏼‍♀️

5 jaar geleden

Ik vind die dingen overbodig

5 jaar geleden

Inderdaad overbodig. Je hebt straks overal en nergens billendoekjes nodig en je verschoont na een tijdje ook echt niet meer alleen op de commode. Vraag jezelf af: kan ik leven zonder doosje om mijn pakje billen doekjes? Hint: ja dat kun je 😂

5 jaar geleden

Reactie op hopsakeetje

Inderdaad overbodig. Je hebt straks overal en nergens billendoekjes nodig e ...
Dat is toch heel persoonlijk? Ik verschoon de meeste luiers toch echt wel op de commode hoor!

5 jaar geleden

Haha de meningen zijn duidelijk zeer verdeeld ;) Moet zeggen dat wij onze bijna 2 jarige nog steeds trouw op de commode verschonen, maar kan me voorstellen dat we bij nr 2 die luxe niet hebben omdat je dan kind nr 1 alleen moet laten... Dank voor jullie reacties!

5 jaar geleden

Ik vind ze onhandig. Heb hem bij mijn dochter even gebruikt en al snel weer weg gedaan. Krijg de doekjes er zo lastig uit.

5 jaar geleden

Een week gebruikt en toen aan de kant gegooid 🤣