Binnen 6 maanden weer zwanger

Priscilla-V
12 dagen geleden
Volgen
Hoi Dames, Midden november ben ik bevallen van een prachtige zoon en ik ben alweer 2x ongesteld geweest maar nu bleef mijn ongesteldheid wat langer weg en toch maar besloten een test te doen.. vol verbazing stonden er 2 streepjes... zijn er meer dames die binnen 6 maanden weer zwanger zijn?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
19 reacties
Hemarissa
12 dagen geleden
Wauw! Lijkt me erg heftig maar super gefeliciteerd er mee!n
  • Rapporteren
Chris79
12 dagen geleden
Hoi hoi, ja eind sept bevallen van mijn zoontje*. Nu 5 weken zwangerp🙂
  • Rapporteren
melloow
12 dagen geleden
Hier ook eind september bevallen van een mooie zoon. En we mogen weer opnieuw😅 4weken 5 dagen 😬
  • Rapporteren
Louise1610
12 dagen geleden
Ik ben 24 november bevallen van een prachtige dochter meaven! En vorige week positief getest! Word heftig maar ook heel leuk denk ik! Ik ben nu 5+4!
  • Rapporteren
Susank
12 dagen geleden
Mijn zoontje is 9 maanden en ik ben nu vijf weken zwanger!
  • Rapporteren
iness
12 dagen geleden
Reactie op Susank
Ik ook 😭
  • Rapporteren
Gul🌹
12 dagen geleden
Mijn dochter is 4 jaar en Mijn zoontje is 8 maanden en ben weer zwanger 5 weken 4 dagen😭
  • Rapporteren
Baby0907
12 dagen geleden
Reactie op Gul🌹
Mijn dochter is 4 jaar en Mijn zoontje is 8 maanden en ben weer zwanger 5 weken 4 dagen😭
Van een tweeling?
  • Rapporteren
Baby0907
12 dagen geleden
Reactie op Gul🌹
Ik weet niet? 20 april echo spannend zeg!
Ooohh ik zag t op je profiel 🤭
  • Rapporteren
AngelRinoa87
12 dagen geleden
Mijn zoontje is nu 10 maanden, ik heb nog een zoontje van 3 en eentje van 6 en nu in mijn 6de week... misschien niet in 6 maanden weer zwanger, alleen heef borstvoeding en mijn andere twee zoontjes dronken sowieso tot hun tweede jaar (middelste zelfs langer) en ik krijg kriebels van tandem drinken dus straks wanneer de kleine geboren wordt is het denk ik even lastig met een dreumes 😳🤷🏻‍♀️
  • Rapporteren
Mamaloes99
12 dagen geleden
Bij mij iets langer maar niet veel. 1 juli bevallen van zoontje en nu bijna 6 weken zwanger van wonder 2
  • Rapporteren
Mamaloes99
12 dagen geleden
Reactie op Susank
Hier hetzelfde!
  • Rapporteren
Laceytje
9 dagen geleden
Ik ben bevallen in eind oktober.. En nu terug zwanger.
  • Rapporteren
melloow
7 dagen geleden
Hoe willen jullie dat doen met de kinderwagen? Er zijn zoveel opties waar ik nu al over na aan het denken ben🤷🏼‍♀️😅
  • Rapporteren
Priscilla-V
7 dagen geleden
Reactie op melloow
Hoe willen jullie dat doen met de kinderwagen? Er zijn zoveel opties waar ik nu al over na aan het denken ben🤷🏼‍♀️😅
De Phil & Teds kinderwagen lijkt mij wel wat! Lekker compact en kan je alle winkels etc ook goed mee in. Zelfs te gebruiken voor 1 kindje. Ik kijk tegen die tijd gewoon op Marktplaats scheelt een hoop
  • Rapporteren
melloow
6 dagen geleden
Reactie op Priscilla-V
De Phil & Teds kinderwagen lijkt mij wel wat! Lekker compact en kan je alle winkels etc ook goed mee in. Zelfs te gebruiken voor 1 kindje. Ik kijk tegen die tijd gewoon op Marktplaats scheelt een hoop
Daar heb ik ook naar zitten kijken inderdaad ik heb nu zelf een nieuwe eenling wagen maar die verkopen we dan maar weer🤷🏼‍♀️. Het lijkt me anders toch best lastig boodschappen doen etc😅
  • Rapporteren