22 Reacties

5 jaar geleden

Ik zou het aan je verloskundige vragen als ik jou was.

5 jaar geleden

Ik zou het aan je verloskundige vragen maar ik denk niet dat het zo heftig is want zwangere rijden ook auto en scooter dat hobbelt toch ook erg😂

5 jaar geleden

Ik heb in een bioscoop gewerkt en heb ook regelmatig 4dx gezien. Echt een afrader als je zwanger bent. Heel heftig met rugtrappen enzo en ook als er veel beweging is mogelijk misselijk. Voornamelijk die stampen bij gevechtsscenes kunnen heel pijnlijk zijn. Zou het niet doen.

5 jaar geleden

Reactie op Amandawe

Ik heb in een bioscoop gewerkt en heb ook regelmatig 4dx gezien. Echt een a ...
Ik ken het niet, dat MX4D? Is dat echt zo heftig bij actiefilms? Wat gebeurt er dan bij trappen enz?

5 jaar geleden

Ik heb de nieuwe Lion King toen in mx4d gezien maar nu ik zwanger ben zou ik het echt niet doen. Het gaat echt wel hard en is niet te vergelijken met scooter of auto rijden zoals hier onder word gezegd.

5 jaar geleden

Hee allen, dank voor jullie reacties! Heb net toch verloskundige maar even gebeld - die had de vraag nog nooit gekregen en kon zich niet voorstellen waarom het niet zou kunnen behalve misschien begin/laatste stukje zwangerschap. Haar advies was gewoon gaan en als het te heftig voelt, dan naar huis gaan. Maar als ik jullie ervaringen met MX4D lees ga ik toch weer twijfelen 🙈😅

5 jaar geleden

Ik heb de nieuwe Lion King toen in mx4d gezien maar nu ik zwanger ben zou i ...
Jaa ik ken het nii echt wist niet dat het zo hard ging sorryy

5 jaar geleden

Ik heb de nieuwe Lion King toen in mx4d gezien maar nu ik zwanger ben zou i ...
Dank voor je advies. Is dit dan echt door de bewegingen dat die zo heftig zijn als in een achtbaan? Of is het meer dat het dan onprettig zou zijn? Ik ben nog nooit in zo’n MX4D film geweest dus kan me er niks bij voorstellen haha

5 jaar geleden

Reactie op GiannaRaya

Hee allen, dank voor jullie reacties! Heb net toch verloskundige maar even ...
Ik weet niet zo je zomaar kan opstaan en weglopen als het niet prettig is. Je mag je voeten niet op de grond hebben en ik denk dat weggaan ook nog best lastig kan worden. Het is echt veel heftiger dan ik verwacht had

5 jaar geleden

Reactie op sannetbx

Jaa ik ken het nii echt wist niet dat het zo hard ging sorryy
Misschien moet je dan geen advies geven als je het niet kent? 🙈

5 jaar geleden

Stoelen gaan heen en weer wind enzo beetje achtbaan effect kan zijn dat je misselijk word? Dat daarom wordt afgeraden This een simulatie

5 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Misschien moet je dan geen advies geven als je het niet kent? 🙈
Ik weet niet of je het heb gelezen maar ik heb nooit advies gegeven ik zei ik DENK met een lach poppetje er bij heb nooit gezegt dat ik het weet

5 jaar geleden

Reactie op Thereforyou

Ik ken het niet, dat MX4D? Is dat echt zo heftig bij actiefilms? Wat gebeur ...
Andere benaming voor hetzelfde product. Er zitten vier pendalen in de rugleuning. Elke trap dat een personage krijgt voel jij ook. Of als ze over de grond rollen/crashen met auto. Krikg5 je ind e rig verschillende trappen op 4 verschillende plaatsen. Echt nizt te vergelijken met autorijden ofzo.

5 jaar geleden

Ik begrijp eerlijk gezegd de vraag al niet. Als het word afgeraden dan doe je het niet lijkt mij gewoon. Maar er zijn voor minder mobiele mensen wel speciale stoelen die gewoon stil staan. Wellicht kun je die reserveren?

5 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Ik weet niet zo je zomaar kan opstaan en weglopen als het niet prettig is. ...
Oh ja goeie niet aan gedacht. Ga ik toch ook aan verloskundige melden volgende keer, dan weten zij dat ook voor de toekomst :)

5 jaar geleden

Als het goed is kun je de intesiteit instellen voor hoeveel hij beweegt en zelfs uitzetten. In ieder geval wel toen ik een tijd geleden heen ging. Kun je altijd dat nog doen 😊

5 jaar geleden

Update: nog een keer de bios gebeld. De stoelen kun je niet zelf instellen bij deze en tussendoor weg lopen mag inderdaad niet. Deze jongen zie echt dat je er als zwangere niet heen mag terwijl het meisje vanochtend het meer bij mij liet en zei dat zwangeren dat wel vaker doen. Conclusie: heb mn film kaartje omgezet naar andere film en dat was geen probleem :) Dank jullie allen voor meedenken! En ik ga het toch ook aan verloskundige nog terugkoppelen zodat ze in toekomst dat advies ook kunnen geven als nog eens iemand met zo’n vraag komt. En ik ga zelf beter van tevoren op de voorwaarden van dit soort dingen letten 🙈😅

5 jaar geleden

Reactie op GiannaRaya

Update: nog een keer de bios gebeld. De stoelen kun je niet zelf instellen ...
Echt heel verstandig. Je word echt behoorlijk door elkaar geschud en krijgt behoorlijk schokken. Het is echt super om een keer te doen maar inderdaad niet tijdens je zwangerschap.

5 jaar geleden

https://youtu.be/ImWfRRq6t7E Deze is wel de moeite waard om af te kijken op het eind vooral zie je hoe het gaat tijdens een film

5 jaar geleden

Reactie op Amandawe

Andere benaming voor hetzelfde product. Er zitten vier pendalen in de rugle ...
Ja ik dacht 4d is met water en lucht en trillingen ofzo maar wist niet dat het hele simulator was sorry mijn fout