22 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Amandawe
Ik heb in een bioscoop gewerkt en heb ook regelmatig 4dx gezien. Echt een a ...
Ik ken het niet, dat MX4D? Is dat echt zo heftig bij actiefilms? Wat gebeurt er dan bij trappen enz?
5 jaar geleden
Ik heb de nieuwe Lion King toen in mx4d gezien maar nu ik zwanger ben zou ik het echt niet doen.
Het gaat echt wel hard en is niet te vergelijken met scooter of auto rijden zoals hier onder word gezegd.
5 jaar geleden
Hee allen, dank voor jullie reacties!
Heb net toch verloskundige maar even gebeld - die had de vraag nog nooit gekregen en kon zich niet voorstellen waarom het niet zou kunnen behalve misschien begin/laatste stukje zwangerschap. Haar advies was gewoon gaan en als het te heftig voelt, dan naar huis gaan. Maar als ik jullie ervaringen met MX4D lees ga ik toch weer twijfelen 🙈😅
5 jaar geleden
Ik heb de nieuwe Lion King toen in mx4d gezien maar nu ik zwanger ben zou i ...
Dank voor je advies. Is dit dan echt door de bewegingen dat die zo heftig zijn als in een achtbaan? Of is het meer dat het dan onprettig zou zijn? Ik ben nog nooit in zo’n MX4D film geweest dus kan me er niks bij voorstellen haha
5 jaar geleden
Reactie op GiannaRaya
Hee allen, dank voor jullie reacties!
Heb net toch verloskundige maar even ...
Ik weet niet zo je zomaar kan opstaan en weglopen als het niet prettig is. Je mag je voeten niet op de grond hebben en ik denk dat weggaan ook nog best lastig kan worden.
Het is echt veel heftiger dan ik verwacht had
5 jaar geleden
Reactie op sannetbx
Jaa ik ken het nii echt wist niet dat het zo hard ging sorryy
Misschien moet je dan geen advies geven als je het niet kent? 🙈
5 jaar geleden
Stoelen gaan heen en weer wind enzo beetje achtbaan effect
kan zijn dat je misselijk word? Dat daarom wordt afgeraden
This een simulatie
5 jaar geleden
Reactie op Thereforyou
Ik ken het niet, dat MX4D? Is dat echt zo heftig bij actiefilms? Wat gebeur ...
Andere benaming voor hetzelfde product. Er zitten vier pendalen in de rugleuning. Elke trap dat een personage krijgt voel jij ook. Of als ze over de grond rollen/crashen met auto. Krikg5 je ind e rig verschillende trappen op 4 verschillende plaatsen. Echt nizt te vergelijken met autorijden ofzo.
5 jaar geleden
Reactie op dasksideofpink
Ik weet niet zo je zomaar kan opstaan en weglopen als het niet prettig is. ...
Oh ja goeie niet aan gedacht. Ga ik toch ook aan verloskundige melden volgende keer, dan weten zij dat ook voor de toekomst :)
5 jaar geleden
Update: nog een keer de bios gebeld. De stoelen kun je niet zelf instellen bij deze en tussendoor weg lopen mag inderdaad niet. Deze jongen zie echt dat je er als zwangere niet heen mag terwijl het meisje vanochtend het meer bij mij liet en zei dat zwangeren dat wel vaker doen.
Conclusie: heb mn film kaartje omgezet naar andere film en dat was geen probleem :)
Dank jullie allen voor meedenken! En ik ga het toch ook aan verloskundige nog terugkoppelen zodat ze in toekomst dat advies ook kunnen geven als nog eens iemand met zo’n vraag komt. En ik ga zelf beter van tevoren op de voorwaarden van dit soort dingen letten 🙈😅
5 jaar geleden
Reactie op GiannaRaya
Update: nog een keer de bios gebeld. De stoelen kun je niet zelf instellen ...
Echt heel verstandig. Je word echt behoorlijk door elkaar geschud en krijgt behoorlijk schokken. Het is echt super om een keer te doen maar inderdaad niet tijdens je zwangerschap.
5 jaar geleden
https://youtu.be/ImWfRRq6t7E
Deze is wel de moeite waard om af te kijken op het eind vooral zie je hoe het gaat tijdens een film