17 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde op de blaas, ik plas sowieso al 10 a 14x per nacht ivm licht verzakte blaas door vorige zwangerschappen. Maar mijn mannetje trapt eigenlijk overal waardoor ik regelmatig wakker word en het voelt als of mijn hele buik beurs is. Wel een goed teken voor de baby, ik heb het geluk dat ik niet hoef te werken want met nachten van 2 a 4 slaap ben ik een halve zombie overdag.
5 jaar geleden
Reactie op Sjum
Haha ja dat je van het ene op het andere moment opeens Heeel nodig moet pla ...
Jaa hier ook! Vind t gewoon spannend om weg te gaan, doordat ik bang ben ineens te moeten plassen.
5 jaar geleden
Haha ja! Ik had het al met 16 weken! Steken in m鈥檔 blaas, pijnlijk, paar keer per dag. De verloskundige dacht aan een blaasontsteking, maar ik had verder geen geur/pijn klachten. Ik verwachtte zo snel al helemaal niet de kleine man te voelen! Ik ging mezelf maar behandelen met Reiki en edelstenen en het moment dat ik dat ging doen, stuiterde hij echt rond! Toen had ik pas door dat het m鈥檔 zoontje was! Er bleek ook geen blaasontsteking uit de urine test. Ik voel m sindsdien al elke dag, maar man man wat stuitert hij erop los! Soms ook andere organen hoor, dan word ik er gewoon misselijk van 馃檭馃檲

5 jaar geleden
Ik had toevallig vorige week een pretecho. Ons meisje ligt met haar hoofd naar beneden precies met haar schedel op mijn blaas. Echt fantastisch 馃槱
5 jaar geleden
Zo herkenbaar allemaal! Bij mij ook veel getrappel op mijn blaas. Al voor de 20 weken. Erop uitgaan is daardoor niet heel ontspannend omdat eigenlijk steeds het gevoel heb dat ik moet plassen. Ook al ben ik net geweest (geen blaasontsteking). Fietsen op hobbeltjes wegen is ook een feest 馃コ.
Wordt dit nog erger denken jullie?
5 jaar geleden
Vanaf begin hier ook al
En het kind maakt er met de dag meer een gewoonte van馃槀