14 Reacties
5 jaar geleden
Hoe kwam je hier achter? Wat merkte je op?
nou dankzij een telefoon gesprek met mn oma. ik dacht dat mn klachten erbij hoorde. maar als ik buk loop of ga zitten heb ik het gevoel alsof er een drol uit mn kut komt. sorry voor de vreselijke uitleg 😂. toen ik dit vroeg aan mn oma van wanneer gaat dit weg? moest ik van haar de huisarts bellen. en die schrok er van omdat de blaas best ver eruit komt.
5 jaar geleden
Heb je ook enorm urine verlies als je bijvoorbeeld moet niezen, lach en etc. En het gewoon niet kunnen ophouden. Ik merk soms niet eens dat ik moet plassen en in een keer kan ik het niet meer ophouden.
Heb dus ook een vermoeden dat ik iets aan mn blaas heb overgehouden na de bevalling.
Ook nog steeds vaak rare pijn enzo.
5 jaar geleden
het gevoel dat er een tennisbal hangt heeft inderdaad te maken met een verzakking. ik ga naar een bekkenbodem fysio! zeker de moeite! laat het niet verslonzen want dan ben je echt verder van huis bik eem eventuele volgende kindje!
5 jaar geleden
Reactie op Miracle_2020
Heb je ook enorm urine verlies als je bijvoorbeeld moet niezen, lach en et ...
ik heb het niet eens door meer dat ik het verlies 😅. en ik was altijd een lang ophouder en nu ineens om de 10 min moeten plassen (nee geen blaasontsteking echt een verzakking)
mijn advies GA NAAR HUISARTS! tijdens het onderzoek toen hij mn blaas terug duwde verloor ik ook urine 😅
5 jaar geleden
Reactie op CharmaineKB
het gevoel dat er een tennisbal hangt heeft inderdaad te maken met een verz ...
het is idd een verzakking dat vertelde de ha me. maar de voorwand is ook gescheurd. de ha schrok ook van hoe erg ie gezakt was 😒. dus hij was bang dat fysio niet meer helpt. 😭