Bloed !

Vesgi
6 dagen geleden
Volgen
Gister avond tijdens het plassen 2 druppels helderrood bloed verloren. Bij het afvegen verder niks. Heb zaterdag nacht gevreeën voor de eerste keer deze zwangerschap. Zou het hier aan kunnen liggen? Verder nergens last van. Ja dat zeurende menstruatiecyclus achtige gevoel maar dat heb ik vaak. Meer die dit hebben gehad? Ben nu 7w en dit is mijn tweede zwangerschap. Bij de eerste nooit bloed verloren. Vind dit een beetje eng zo:(
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
4 reacties
MR24
6 dagen geleden
Ik zou me om 2 druppels geen zorgen maken, kan inderdaad door seks komen.
  • Rapporteren
Evs90
6 dagen geleden
Als het zo weinig is dan is er vast helemaal niets aan de hand! Bij mijn zoontje heb ik een bloeding gehad met 5 weken en 11 weken, daar schrok ik ook even van maar het was onverklaarbaar, en met hem was alles goed. Ook bij deze zwangerschap savonds na een inwendige echo smiddags wat bloed verloren. Het is allemaal zo goed doorbloed en gevoelig nu. Zou me niet druk maken als het maar een klein beetje is, en je verder geen last hebt van krampjes o.i.d. 😊
  • Rapporteren
Vesgi
6 dagen geleden
Nou verassing toch een echo gehad het is een tweeling vandaar mogelijk de bloeding
  • Rapporteren
MR24
6 dagen geleden
Reactie op Vesgi
Nou verassing toch een echo gehad het is een tweeling vandaar mogelijk de bloeding
Oh wauw, gefeliciteerd!
  • Rapporteren