61 Reacties

4 jaar geleden

Kan vanalles zijn beste bel je je verloskundige.

4 jaar geleden

Hai meis, Is het veel? Echt rood bloed of?

4 jaar geleden

Hoe ziet het eruit? Helderrood of bruin? Is het veel? Als je je erg veel zorgen maakt kun je altijd contact opnemen met je verloskundige. Maar niet teveel bloedverlies is nog geen reden tot paniek...

4 jaar geleden

Reactie op MR24

Hoe ziet het eruit? Helderrood of bruin? Is het veel? Als je je erg veel zo ...
Helder

4 jaar geleden

Ik zou ook even vk bellen. Het hoeft niet persé zorgwekkend te zijn. Succes! Laat je even weten hoe het is gegaan?

4 jaar geleden

Lastig en wat beangstigend ook! Ik weet van mijn zus haar zwangerschap dat het ook gewoon nog een innestelingsbloeding kan zijn.... Misschien om jezelf gerust te stellen even bellen met de verloskundige of gynaecoloog?

4 jaar geleden

Oei bloed is niet iets wat je graag wilt zien.. Maar een klein beetje bloed kan zeker geen kwaad, het is nog zo pril dus het enigste wat je kan doen is afwachten.. hopelijk zet het niet door 🤞 en blijft je kleine frummel lekker zitten.

4 jaar geleden

Sorry maar mag ik even vragen hoe jullie rekenen vanwaar de 5 weken + 6. Wat betekent dat ? Hoe ver ben je dan? Wat je bloedverlies betreft kan ik enkel zeggen dat ik al heb gelezen dat dat vaak zonder probleem is. Heb je buikpijn? Even int oog houden ook of het eenmalig was !

4 jaar geleden

Was het veel? Of wat licht bloedverlies? Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap ook gehad, 1x wat bloedverlies rond dezelfde periode. Was toen niets aan de hand en de artsen konden het ook niet verklaren. Zou me niet gelijk zorgen maken als het 1x was licht bloedverlies is, al snap ik je bezorgdheid. Hou het even in de gate.

4 jaar geleden

Reactie op Sophie Dierckxsens

Sorry maar mag ik even vragen hoe jullie rekenen vanwaar de 5 weken + 6. Wa ...
5 weken plus 6 dagen.

4 jaar geleden

Reactie op Sophie Dierckxsens

Sorry maar mag ik even vragen hoe jullie rekenen vanwaar de 5 weken + 6. Wa ...
Dat betekend dat je 5 weken bent en 6 dagen.

4 jaar geleden

Reactie op Sophie Dierckxsens

Sorry maar mag ik even vragen hoe jullie rekenen vanwaar de 5 weken + 6. Wa ...
Sophie, 5 weken en 6 dagen wordt daarmee bedoelt. Dus je zit dan in je 6de week van je zwangerschap....6w4d = 6 weken en 4 dagen, dus dan zit je in de zevende week van je zwangerschap..Snappie? ☺️

4 jaar geleden

Ik snap je angst, maar het kan echt alle kanten nog op. Als je het niet vertrouwd bel je de vk. Houd hoop! Dikke knuffel

4 jaar geleden

Hier ook.. 4,5 week zwanger en dit is nu al de tweede dag dat ik bloed verlies. Het is helder rood en heb krampen. Zelfde gevoel als ongesteld zijn. Dus helaas.. ik ga er vanuit dat dit een miskraam is.

4 jaar geleden

Ik vanmiddag ook. Klein beetje licht roze bloed. Met afvegen. Ik ben nu 7 weken. Zit wel gelijk weer in de stress want heb vorig jaar 3 miskramen gehad dus ik heb de verloskundige gebeld en de afspraak een week laten vervroegen. Ga morgenmiddag heen voor echo en dan zien of we duidelijkheid krijgen

4 jaar geleden

Ik had donkerbruin licht bloedverlies (3 dagen) en stolsels(2 dagen), ik was super bang omdat ik eerder een miskraam heb gehad. Vandaag echo gehad, blijkt dat ik 4/5 weken ben ipv 6+3 (weet niet of het vaker gebeurd dat de weken niet kloppen?) Maar echo was gelukkig goed, alles zag er goed uit, ze dacht dat het nestelbloeding was. Helaas vandaag geen hartje zien kloppen, we hopen dat we het volgende week wel zien 🍀😔 we zijn zo bang dat we volgende week weer slecht nieuws krijgen (vorige zwangerschap klopte het hartje niet)

4 jaar geleden

Reactie op Sophie Dierckxsens

Sorry maar mag ik even vragen hoe jullie rekenen vanwaar de 5 weken + 6. Wa ...
De meeste vrouwen rekenen vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie, vanaf daar begint de zwangerschap. Het is dus meestal wel een gok. De verloskundige kan hier uiteindelijk met echo's pas echt zekerheid over geven en vaak dan ook pas iets later in de zwangerschap vanaf een week of 11/12 dacht ik

4 jaar geleden

Als het wat donker bloed is.. is het niet zo erg? Morgen even de verloskundige bellen voor de zekerheid,. Ik ben vandaag ook 5+7 zwanger

4 jaar geleden

Reactie op Maudia

Sophie, 5 weken en 6 dagen wordt daarmee bedoelt. Dus je zit dan in je 6de ...
Super ja ! Heel logisch eigenlijk !!

4 jaar geleden

Ik zou ook vk bellen. Succes!