61 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Sophie Dierckxsens

Sorry maar mag ik even vragen hoe jullie rekenen vanwaar de 5 weken + 6. Wa ...
Je rekent vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie en zo kom je aan de weken en de dagen

4 jaar geleden

Ik heb hetzelfde.. Ben nu 5+6 en had gisterenochtend licht helderrood bloedverlies (bij het afvegen). De rest van de dag nergens last van gehad, maar nu deze ochtend weer hetzelfde. We hebben eergisteren wel gevreeën, dus ik las dat hier dan soms wat bloedvaatjes kapot bij kunnen gaan en het in dat geval compleet onschuldig is, dus maakte me nog niet echt zorgen. Nu een dag verder en vanochtend weer bloedverlies laat je echter wel weer twijfelen. Heb tot nu toe ook veel last gehad van enorm gevoelige en pijnlijke borsten, maar dat is sinds vanochtend opeens ook veel minder.. Denk dat ik straks misschien toch maar de verloskundige ga bellen.

4 jaar geleden

Reactie op Kim -Hocine

Als het wat donker bloed is.. is het niet zo erg? Morgen even de verloskund ...
6 weken is dat dan 😉

4 jaar geleden

Inmiddels zit ik in onzekerheid. Geen bloed vannacht, vanmorgen wel. Het is nu afwachten of dat afneemt of meer wordt. De VK vond het niet als klassieke mk klinken, maar kon ook niet met zekerheid wat zeggen. Het is te vroeg voor een echo. Over 2,5 week hebben we een echo. Ik voel heel veel en ben door zo veel heengegaan. Op dit moment probeer ik hoop te houden en ergens rekening te houden met het ergste. Meer dan ooit voel ik me moeder en de angst om m'n kindje te verliezen, ookal is het nog zo klein. Ik weet niet meer of symptomen komen door stress en verdriet of dat t foute signalen zijn. De VK is enorm lief, m'n vriend, vrienden en familie steunen me enorm. Liefs

4 jaar geleden

Reactie op Melanie Maria

Inmiddels zit ik in onzekerheid. Geen bloed vannacht, vanmorgen wel. Het is ...
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd! Misschien is er nog een mogelijkheid om je hcg te laten prikken ? Zodat je aan de waardes kan zien of hij stijgt of daalt ! Ik hoop dat het bloedvaatjes zijn die gesprongen zijn of iets anders ontschuldigs! Een hele dikke knuffel! weet helaas hoe het is om in onzekerheid te zitten

4 jaar geleden

Reactie op Melanie Maria

Inmiddels zit ik in onzekerheid. Geen bloed vannacht, vanmorgen wel. Het is ...
Heel veel sterkte, helaas weet ik hoe het voelt om zo in onzekerheid te zitten. Houd hoop 💕

4 jaar geleden

Ik heb net ontdekt met afvegen dat ik bruin bloed verlies. Minimaal hoor. Ondergoed is schoon zeg maar. En menstruatie krampen al de hele week. Morgenochtend bloedprikken en smiddags belt de gynaecoloog, ik zou eerst echo hebben maar ivm corona is het telefonisch. Het is mijn eerste zwangerschap en ik weet het niet. Het was niet gepland maar van harte welkom. Ik weet nu niet of het een mk is of wat er speelt. Ik kan veel hebben maar onzekerheid niet. Vrijdag was erook bloed geprikt en zou ik rond 4 weken zitten of al in proces mk zitten. 222 was de waarde toen maar vloei pas sinds net. Mijn eerste dag laatste menstruatie was 1 feb.

4 jaar geleden

Reactie op phoebee

Ik heb net ontdekt met afvegen dat ik bruin bloed verlies. Minimaal hoor. O ...
Jeetje wat een spanning ik herken het. Hopen op t beste.

4 jaar geleden

Reactie op MR24

Heel veel sterkte, helaas weet ik hoe het voelt om zo in onzekerheid te zit ...
Dankjewel. Ik hoop dat t goedkomt.

4 jaar geleden

Reactie op Lucky_lady

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd! Misschien is er nog een mogelijkh ...
Dankjewel... ik hoop ik hoop....

4 jaar geleden

Reactie op Ezgi-C

Ik heb hetzelfde.. Ben nu 5+6 en had gisterenochtend licht helderrood bloed ...
Hoe is het nu?

4 jaar geleden

Reactie op Jacqy

Ik vanmiddag ook. Klein beetje licht roze bloed. Met afvegen. Ik ben nu 7 w ...
En???

4 jaar geleden

Reactie op Amy1990

Hier ook.. 4,5 week zwanger en dit is nu al de tweede dag dat ik bloed verl ...
Continu bloed verlies? Hoe is t nu?

4 jaar geleden

Reactie op Melanie Maria

En???
Kom net bij de verloskundige vandaag en alles lijkt goed. Ligt goed op schema qua groei en het hartje klopt mooi. Hoop zo dat het na drie miskramen eindelijk een keer goed mag blijven gaan. Over 2 weken weer een echo. Klein beetje bloedverlies kon ze niet helemaal verklaren maar lijkt in dit geval geen schade gedaan te hebben

4 jaar geleden

Reactie op Melanie Maria

Inmiddels zit ik in onzekerheid. Geen bloed vannacht, vanmorgen wel. Het is ...
Hopelijk komt alles goed 😔🤞

4 jaar geleden

Reactie op Jacqy

Kom net bij de verloskundige vandaag en alles lijkt goed. Ligt goed op sche ...
Fijn dat het goed gaat❤️ ik ben ook na drie miskramen weer zwanger... spannend

4 jaar geleden

Reactie op Melanie Maria

Jeetje wat een spanning ik herken het. Hopen op t beste.
Ik ben net in het zkh geweest.

4 jaar geleden

Reactie op phoebee

Ik ben net in het zkh geweest.
En? Ik leefde wel met je mee vanmiddag. Hopelijk is alles goed gegaan

4 jaar geleden

Verassing

4 jaar geleden

Reactie op phoebee

Verassing
Tweeling??