Bloedvaatje gesprongen?

Mx4
13 dagen geleden
Volgen
Vanmorgen bij het afvegen zag ik een klein helderrood draadje/sliertje. De keer erna had ik wat roze afscheiding en inmiddels is het weg. Dit is mijn zesde zwangerschap en ik heb al van alles meegemaakt. Maar de vorige zwangerschap eindigde in een miskraam. Daardoor ben ik toch een stuk onzekerder dan ik zou willen. Rationeel denk ik: dit is niks vergeleken bij mijn miskraam, dus het valt wel mee. En: ik heb al een paar dagen last van mijn stoelgang. Dus een en een is twee. En toch kan ik nergens anders meer aan denken dan dat het wellicht toch gaat doorzetten en mis gaat 🤷🏼‍♀️. Daar kunnen jullie natuurlijk ook niks aan doen of beter maken, maar gedeelde smart.....
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
9 reacties
Bernou
13 dagen geleden
Ik kon bij mijn bloeding de dag erna ondanks de Corona crisis terecht bij mijn vk
  • Rapporteren
Magaliedb89
13 dagen geleden
Ik had gisteren bij het afvegen helderrood bloed op papier. Ben er ganse dag niet goed van geweest. Sindsdien niets meer, dus ik denk dat het wel oké zal zijn..
  • Rapporteren
Michelle815
13 dagen geleden
Ik heb het zelfde dit is onze 10 e zwangerschap Ik heb nu ook bloedverlies in alle kleuren maar druppels nooit meer als een inlegkruisje vol Ik concenteer me heel erg op mn lichaam in wat ik voel en waar t vandaan komt En de pijn die ik heb is anders dan een miskraam t zijn meer mn darmen die ik voel Verder koop ik testen om te controleren of alles goed gaat
  • Rapporteren
idijodi
13 dagen geleden
Ik heb precies hetzelfde gehad 2 weken geleden. Ben nu 7 weken en alles gaat nu verder goed.
  • Rapporteren
taprin
13 dagen geleden
Ik had dit ook dinsdag verloskundige gebeld die dacht inderdaad bij mij aan gesprongen bloedvaatje. Ze zegt dat dit soms gebeurt niks om druk over te maken of het moet blijven bloeden.
  • Rapporteren
Verwijderd lid
13 dagen geleden
Ik had dit vandaag ook. Verder geen krampen oid dus ik ga van een gesprongen vaatje uit. Na die 3 druppen was het weer weg. Na 3 miskramen ben ik wel wat panisch voor bloed 😬
  • Rapporteren
mommyinnovember
13 dagen geleden
Ik heb best buikpijn en had met t afvegen vanochtend een klein klein beetje bruin slijm
  • Rapporteren
mommyinnovember
13 dagen geleden
Ik heb best buikpijn en had met t afvegen vanochtend een klein klein beetje bruin slijm
Kan dit duiden op een mk?
  • Rapporteren
DiedeB
10 dagen geleden
Hier net ook een rood sliertje in witte/doorzichtige afscheiding. Normaal? Helemaal in paniek nu. 😥
  • Rapporteren