61 Reacties

3 jaar geleden

Hi! Na het zetten dacht ik hier komen we goed mee weg, precies een week later aardig koortsig en niets mee aan te vangen! Na 2 dagen was dit gelukkig wel over ;-)

3 jaar geleden

Geen problemen gehad hier

3 jaar geleden

Geen klachten gehad! Is morgen een week geleden dat ze ze heeft gehad.

3 jaar geleden

Onze dochter heeft 1 namiddag/avond verhoging gehad na zo'n 5 dagen. Zetpil voor t slapen en t was weer over:)

3 jaar geleden

Afgelopen woensdag de prikken gehad en tot nu toe nog geen last van gehad. Alleen woensdagavond 37,9掳 De rest kan nog komen uiteraard.

3 jaar geleden

Hier een dikke week hoge koorts gehad. Ongeveer 4 dagen na d'r prikjes ook ontstoken oogjes en rode wangen (beetje bultjes /uitslag) Prikje ging ook nog eens verkeerd, de spuit lekte waardoor hij opnieuw gezet moest worden. Eerder geen last van prikjes gehad maar deze wel, germ.

3 jaar geleden

Hier vorige week maandag hem gehad, nacht was vreselijk, ze was zo overstuur en huilen. Ze had er ontzettend last van, je kon aan haar hele lichaam zien dat ze er last van had. Zelfs begon ze met overgeven, meestal reageert ze de zelfde dag er altijd wel even heftig op maar zo erg als dit keer nog nooit. Vaak geef ik haar vlak na de prikken bij thuiskomst haar een zetpil, om dit hele gedoe te voorkomen en dit keer ook gedaan. Alleen sliep ze al voor dat ik haar weer kon geven. En met resultaat dat ze totaal overstuur was in de nacht. Gelukkig na een zetpil sliep ze weer als een roosje. Volgende dag nergens last meer van gehad op een paar rode wangen na. Bijwerking van de andere is hier niet (nog) aan de orde en hopelijk blijft dat ook zo

3 jaar geleden

Hier direct na de vaccinatie helemaal geen last gehad. Een week later 's avonds wat koorts gehad, maar viel reuze mee hier

VRIEND

3 jaar geleden

Een week na de prikjes is onze dochter best ziek geworden. 3 dagen koorts en ook helemaal onder de vlekjes, alsof ze de mini versie van de mazelen had. Viel bij ons in de kerstvakantie dus we waren toch thuis. Daarna was ze weer helemaal de oude. Was even vervelend maar liever dit dan de echte mazelen denk ik dan maar.

3 jaar geleden

Hier heeft de tweeling ruim 2 weken terug de BMR vaccinatie gehad en ze hebben nergens last van gehad. Mijn oudste dochter is er trouwens ook niet ziek van geworden.

3 jaar geleden

Hier ook dikke week later pas een reactie. Anderhalf dag niet lekker geweest en daarna was klaar.

3 jaar geleden

Beetje verhoging en na 10 dagen wat spikkeltjes/vlekjes op zijn huid maar verder gelukkig weinig klachten.

3 jaar geleden

Bij ons heel erg last gehad na de BMR vaccinatie. Waarschijnlijk had ze al een buikvirus op het moment van zetten, want direct na de prikjes 2 weken doodziek geweest, buikgriep, koorts, oorontsteking en overal uitslag.

3 jaar geleden

Onze dochter ook na ruim een week flinke koorts en helemaal onder de uitslag. Zo sneu! Ieder kindje reageert weer anders. Nu gelukkig even klaar met de vaccinaties tot ze 4 is :)

3 jaar geleden

Ik hoop niet dat m鈥檔 ventje er last van gaat krijgen. Hij is vandaag een week geleden geprikt, en al sinds zaterdag ziek, dus kan het er niet nog eens bij gebruiken 馃槴

3 jaar geleden

Gister gehad, hoop dat het meevalt.. Nu nog geen klachten.. 馃

3 jaar geleden

We zijn net terug. Ze zeiden 5-12 dagen na de vaccinatie kunnen de klachten komen en ze kunnen ook 5-12 dagen aanhouden. We hopen maar dat Sem er niet veel van gaat merken 馃槄

3 jaar geleden

Mijn kleine meid heeft nergens last van gehad gelukkig.

3 jaar geleden

Jade had de prik vorige week maandag en jade voelde zich gisteren niet goed en in de avond koorts. Denk dat het alsnog met de vaccinatie samen hangt. Vandaag alleen loopneusje tot nu toe niets meer 馃崁

3 jaar geleden

Vorige week donderdag gehad. Sinds gistermiddag koorts. Niet te onderdrukken met een zetpil. Slaapt weer lekker beroerd. Drinkt een goed. Heeft nu uitslag in zijn gezicht