Bobbeltje op buik

OzlemErdemir
5 dagen geleden
Volgen
Hoi dames. Ik ben nu 7-6 weken zwanger. Ik heb zo nu en dan af en toe steken op me bovenbuik aan de linkerkant een plekje en als ik daar voel dan voel ik zo een bobbeltje. Kan toch niet zo zijn dat ik de baby nu al voel neem ik aan? Heeft er iemand anders hier ervaring mee. Best een lastige steek hoor. Voor de rest nergens bobbeltjes trouwens.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
6 reacties
Paloma Van Der Heiden
5 dagen geleden
Misschien even je huisarts of gynaecoloog vragen. Denk niet dat het iets ergs is, heb je er buikpijn of iets bij? Ik heb zelf ook al een irritant wit bultje op mn tong maar eet gewoon elke dag 2 soorten fruit en neem ook mijn groente🤷🏼‍♀️
  • Rapporteren
OzlemErdemir
5 dagen geleden
Misschien even je huisarts of gynaecoloog vragen. Denk niet dat het iets ergs is, heb je er buikpijn of iets bij? Ik heb zelf ook al een irritant wit bultje op mn tong maar eet gewoon elke dag 2 soorten fruit en neem ook mijn groente🤷🏼‍♀️
Nee alleen steken op dat plekje. Dankjewel ik zal morgen even bellen.
  • Rapporteren
OzlemErdemir
5 dagen geleden
Reactie op Wondertjee
Dit bericht is verwijderd
Tesekkur ederim bu bilgi icin. Sicak su deniycem sagol.
  • Rapporteren
Soezm15
5 dagen geleden
Steken in je bovenbuik lijken me niet afkomstig van je zwangerschap. En dat bobbeltje kan ook een vetbultje zijn.
  • Rapporteren
ElienvdL
5 dagen geleden
Bij 12 weken komt de baarmoeder pas boven het schaambotje. Vanaf 20 weken zit die op navelhoogte. Het kan zijn dat je darm een kronkel maakt. Als je twijfelt even langs je huisarts
  • Rapporteren