11 Reacties

4 jaar geleden

Philippa Perry het boek waarvan je wilde dat je ouders het hadden gelezen

VRIEND

4 jaar geleden

"Zo krijgen leuke ouders leuke kinderen"

4 jaar geleden

De zeven stappen naar succesvol ouderschap en de anderen uit deze serie.

4 jaar geleden

Leuk! Ik ga ze allemaal even bekijken😁

4 jaar geleden

'How 2 talk 2 kids' vind ik echt een aanrader! En ook 'Het boek waarvan je wilde dat je ouders het hadden gelezen'. Ook heel leuk: de app 'In love while parenting'.

4 jaar geleden

Leuk topic ook! Ik lees ook allerlei verschillende boeken en neem uit alles wat mee. Ontwikkel zo beetje m’n ‘eigen stijl’ die bij mij en ons past. Ga ook kijken naar wat anderen aangeven. Ik heb laatst ook ‘wat baby’s nodig hebben’ gelezen. Sommige stukken vond ik interessant maar wel wat taai (over hersenontwikkeling etc. en hier nog zwangerschapsbrein met de aandachtsspanne van een goudvis) en sommige dingen vond ik ook weer te hippie. Maar ook in dit boek zaten hele, voor mij, waardevolle stukken. Heb ook veel goeds gehoord over Mom, You Got This van de huismuts.

4 jaar geleden

Super leuk topic!!! maar... waar halen jullie de tijd vandaan om te lezen?? Ik heb al een maand een boek over reflux liggen, heb 3 blz gelezen😂 ons mannetje slaapt nog amper door veel krampjes en raakt door dat slaaptekort weer over zijn toeren, echt zielig.. Hou niet echt tijd over om wat te doen naar het huishouden🙈

4 jaar geleden

Naar=naast

4 jaar geleden

Reactie op Marrrrr

Super leuk topic!!! maar... waar halen jullie de tijd vandaan om te lezen?? ...
Ha herkenbaar hier ook een reflux baby, ik lees vaak een stukje als hij savonds na het voeden op me in slaap is gevallen en ik hem nog 25 min rechtop moeten houden/wacht to ik hem weg kan leggen;)

4 jaar geleden

Overdag slapen lukt bij ons vaak ook niet echt, hoewel het wel steeds beter gaat. In de avond krijgen we hem nu vaak wel tussen 18.30-19.00 uur in bed. Dus dan ben ik van plan om te gaan lezen. Ik weet natuurlijk niet hoe jullie huishouden eruit ziet, maar anders moment time inlassen. Je partner de zorg voor de baby een uurtje op zich laten nemen en dan lezen?

4 jaar geleden

'Mild ouderschap' van Nina Mouton (het 'werkboek' staat nog op mijn lijstje) is mijn favoriete! 'Als je van spelen leren kan' van Nele Flamang, ook een topper, maar wel pas voor al wat oudere kindjes.