17 Reacties

3 jaar geleden

Ik in de broodafdeling. De andere klanten konden er best mee lachen. Ik niet zo. De meeste boodschappen doet mijn vriend nu dus馃槄

3 jaar geleden

Ik heb bijna 10 weken lng geen boodschappen kunnen doen! Zo misselijk! Als ik alleen al opstond begon het al. Met overgeven en al. Pfff kost je zo鈥檔 energie

3 jaar geleden

Reactie op jcpmx

Ik heb bijna 10 weken lng geen boodschappen kunnen doen! Zo misselijk! Als ...
Oh verschrikkelijk馃様

3 jaar geleden

Herkenbaar. Vooral de broodafdeling馃あ bij m'n vorige zwangerschap ben ik bijna over m'n nek gegaan in een overvolle bus. Kon dat echt net binnen houden馃槕

3 jaar geleden

Laat thuis bezorgen of je partner het doen. Wordt voor ons te zwaaar

3 jaar geleden

Heel erg herkenbaar, waar ik ook kwam stond ik met me hand voor me mond zo onopvallend mogelijk te doen馃構!!! Ik was vorige week zo misselijk in de auto... je weet wel hoe dat is afgelopen馃檲 sinds deze week voel ik me helemaal top, misselijkheid weg, kan weer alles eten!! Dus hou nog ff vol Hier 15,5 week onderweg

3 jaar geleden

Ik dacht ook even boodschappen te kunnen doen. Nou mij niet meer gezien! Ik liep kotsmisselijk langs alle afdelingen. Ik wilde er niet eens naar kijken laat staan de geur die vanaf de broodafdeling op me afkwam. Een wolk aan croissantjes, kaasbroodjes, worstenbroodjes geur etc馃槶馃あ. Het was echt rennend de producten pakken en als de wiedeweer naar huis! Wat een hel was dat zeg. Had het echt niet verwacht. Normaal koop ik teveel onzin aan eten nou nog nooit zo strak aan mijn boodschappenlijstje gehouden als toen hahahahhah. Hoop dat het snel over gaat bij iedereen! Wat een ellende he dames. Kan wel lachen en huilen tegelijk馃檭

3 jaar geleden

Mijn vriend doet de boodschappen ik die foto鈥檚 bij het lijstje van de producten waarvan ik denk dat t fout kan gaan haha en als hij er niet uit komt belt hij met video 馃槄馃槄

3 jaar geleden

Sinds Corona doen wij maar 1 keer per week boodschappen en omdat het dan best zware tassen zijn (normaal gingen we iedere dag halen wat we die dag nodig hebben) gaat mijn man de laatste weken. Het lijstje maken moest dus toch al, omdat we zo vooruit plannen niet gewend zijn. Maar mijn man dr boodschappen laten doen gaat best goed!

3 jaar geleden

Hier lukt het mij ook niet met al die geuren. Mijn man doet nu al een paar weken boodschappen. Net als eten koken馃檲 ook een dingetje. Nu 13 weken en nog zo misselijk als weet niet wat. Hopen dat het gauw beter word.

3 jaar geleden

Heel herkenbaar ... heb t 4 dagen uitgesteld omdat k me niet lekker voelde. Gister toch echt gegaan. Bij binnenkomst ruik k al de geur van basilicum brrr

3 jaar geleden

Heel herkenbaar. Gisteren zelfde be l beleving, alleen niet bijna 馃え馃檮. Pfff gelukkig niet druk en alle begrip... maar wat veel je je dan opgelaten!

3 jaar geleden

Mijn man doet de boodschappen meestal, omdat ik niet goed tegen die drukte nu kan.. Vooral als mensen zich niet aan de regels houden ben ik geneigd om mensen om te gaan duwen 馃槀馃ぃ dus toen besloten dat ik niet meer ga tenzij het niet anders kan. Ik laat vlees ook liggen. Koken kan ik nu ook niet met die geuren dus dat doet manlief ook. Wat moet hij toch afzien met mij 馃き

3 jaar geleden

De afgelopen 2 maanden doet mijn man alle boodschappen. Het idee van een supermarkt met al dat eten maakte dat ik misselijk werd. Ik maak in de Appie app een lijstje en dan is het voor hem makkelijk te vinden. Wel echt gek, want ik heb geen flauw idee hoe het er nu uitziet met al die coronamaatregelen 馃槀 Nu 15+5 en begin me echt beter te voelen. Misschien ga ik binnenkort weer een keer zelf

3 jaar geleden

Ik heb hetzelfde maar kan het heel goed onder controle houden door Antimetil. Al ooit van gehoord? Klein pilletje op basis van gember en onderdrukt de braak reflex. Ik neem standaard 's ochtends eentje, en eventueel 's middags ook als het dan nog even erg is. Hopelijk hebben jullie er wat aan!

3 jaar geleden

Ik had eergisteren de primeur om buiten over mijn nek te gaan. De hond lekker aan het kakken in het hondentoilet, ik ernaast lekker kotsen. Ben inmiddels 16 weken zwanger dus hoop dat het de eerste en de laatste keer was. Ben het misselijk zijn inmiddels ook wel een beetje beu

3 jaar geleden

Ik plan 1x per week pick up point in voor boodschappen ophalen en kan ik zelf online het karretje vullen. En nadien mag me vriend nog even bekijken en aanvullen als hij denkt nog iets te missen. Vanwege corona moet ik er niet aan denken om de winkel in te gaan. En als we dan onverhoopt iets zijn vergeten, dan passen we het "recept" maar aan of de week erop dan maar.