30 Reacties

4 jaar geleden

Mijn eerste zwangerschap was zo. Werd er zelf gek van. Van al die hormonen. Om over manlief maar te zwijgen. Mijn eerste kindje werd een meisje. Bij m’n 2de zwangerschap geen last van gehad. En dat was jongetje. Een Troost als je kind geboren is is het over😊

4 jaar geleden

Heb dagen dat ik ook alle kanten op schiet. En vandaag is wel heel erg zo'n dag. En ik kan je aanraden om op zo'n dag niet samen uit te zoeken hoe de nieuwe kinderwagen werkt, in en uitgeklapt kan worden, adapters van maxi cosi werken, etc etc. En dan moet je al helemaal niet bij het telefoon gesprek zijn van je vriend en schoonmoeder, want dan is alles teveel. Al helemaal als hij je voor het blok zet 😤😡🤬😭 morgen weer een nieuwe dag, hopelijk gaat het dan beter....

4 jaar geleden

Mn man vind vooral dat ik snel 'boos' reageer. Vond t zelf wel meevallen..maar wellicht heb ik toch ook last van een korter lontje dan🤣

4 jaar geleden

Hier nog eentje.. Ben heel erg snel geïrriteerd, vooral naar collega's toe. Naar mijn idee worden er nu zoveel domme en overbodige vragen gesteld 🤷🏽‍♀️ Ik voel me ook heel snel aangevallen. Wanneer er iemand naar mijn idee te persoonlijke dingen vraagt, of twijfelt aan mijn keuzes, kan ik diegene wel schieten... Heel bijzonder, want dit past totaal niet bij mij. Gelukkig ontspringt mijn vriend de dans 🤣

4 jaar geleden

Oh daarom ben ik zo snel boos. Ik dacht gewoon dat mijn omgeving extra stom deed😝. Bij mij ook alle emoties heel heftig, huilen, lachen en boos worden. Schijnt trouwens te zijn zodat jij jouw eigen en die van baby's behoefte beter herkent. Dat vind ik dan wel weer mooi

4 jaar geleden

Reactie op Meez

Heb dagen dat ik ook alle kanten op schiet. En vandaag is wel heel erg zo'n ...
Ik zie dit helemaal voor me 😂

4 jaar geleden

Ik huil vooral makkelijk, merkte laatst wel voor het eerst dat ik boos werd. Ik was misselijk en moest nu nu nu wat eten, vriendlief warmde het op en het wekkertje ging, terwijl hij iets op z’n telefoon aan het doen was. Ik merkte dat is superagressief werd dat ie niet per direct mij m’n eten bracht 🙈 Gelukkig kon ik dit waarnemen bij mezelf en het wijten aan m’n hormonen, zodat ik hem niet de volle laag gaf. Dat zou echt lullig zijn want hij doet werkelijk alles voor me 🙏🏼❤️🤗

4 jaar geleden

Heb dit ook! Mijn man had al uitgelegd aan mijn dochtertje wat hormonen zijn en dat als de baby er is, mama weer normaal gaat doen, hahaha. Ben nu heel snel even heel boos, en direct een minuutje erna heb ik er enorme spijt van 😡🥺

4 jaar geleden

Reactie op Meez

Heb dagen dat ik ook alle kanten op schiet. En vandaag is wel heel erg zo'n ...
Hier ook irriteer mij sowieso aan alles! Domme vragen, bemoeizuchtig gedrag van andere. Asociaal gedrag van mensen. Haattt! Ene x kan ik het beter temperen dan de andere x . Gaat hopelijk gauw over

4 jaar geleden

100% heks hier. 🙋‍♀️