40 Reacties
6 jaar geleden
Ik ben in de eerste acht weken twee cupmaten groter geworden naar sta nu al sinds week 10 stil. Ben nu 17 weken. Ging bij mij ook bizar snel in het begin
6 jaar geleden
Hier ook hetzelfde. Ik ben 14w5d en op deze tijd ook al 1maat groter bijna 2 op zo'n korte tijd. Heb hierdoor ook heel vaak pijn in mijn borsten, niet altijd zo aangenaam.
6 jaar geleden
Hier zelfde maat, lastig heb zelf nu een voorgevormde zwangerschaps bh van Noppies in 75F. Die zit nu wel goed, en zit ook iets mooier, misschien kan je dat proberen! Ben nu 16 weken, hopelijk groeit het niet nog meer 🤭
6 jaar geleden
Eerste zwangerschap groeide ik 4 cup maten tweede zwangerschap 2 cup maten. Nu bijna 15 weken en nog niet gegroeid. Hoop dat lang zo blijf omdat ik g cupmaat van mezelf. Bij eerste had ik zwangerschap meegroei bh
6 jaar geleden
Ook 2 cupmaten gegroeid, paar weken terug nieuwe BH's gekocht, maar ben bang dat ze verder groeien. Vreselijk 😝
6 jaar geleden
Hier ook 70E van mezelf voor ik zwanger was. Mijn borsten groeien ook immens rap! Elke dag lijken ze groter. Nu ben ik 13 weken en draag ik 70F maar dat is ook bijna te klein aan het worden. Heb al zwangerschapsbh’s gekocht in 70G, deze zojn nog een klein beetje te groot maar vrees dat ik tegen het einde van mijn zwangerschap aan 70H ofzo ga zitten 😂😂
6 jaar geleden
Reactie op Mtvde
Ja bij mij groeien ze ook hard, en mn tepels zijn ook non stop stijf heeft ...
Same here. Tepels zijn groter geworden en vrijwel de hele dag ‘hard’. Pas van mijn oorspronkelijke collectie nog 2 niet voorgevormde BH’s. Draag dus ook regelmatig sjaaltjes want het is duidelijk zichtbaar.
6 jaar geleden
Nu 15+5 en ook hier vanaf week 6 tot en met 10/11 mega pijnlijke en groeiende borsten, normaal 70A en nu 70C, ook hier last van “harde” tepels die ook gevoelig zijn.
En had net voor de zwangerschap 6 nieuwe bh’s gekocht hahaha, pas niks meer 😂 Wat ik momenteel draag zijn voornamelijk bralettes, die zijn niet echt cupmaat gebonden omdat ze beugelloos zijn maar meer S/M/L etc. en die geven ook best wel ondersteuning maar voelen voor mij iets comfortabeler dan een gewone bh... ☺️

6 jaar geleden
Hier ook had al maat 95 E en kan geen een bh met name door de gevoeligheid niet meer aan ook zijn ze iets anders/groter van vorm. Shirtjes passen me ook bijna niet meer zodra ik de armen omhoog doe is mijn buik bloot bij wijze van.
Draag nu voedings bh's maat xl en dit zit erg fijn.