8 Reacties

5 jaar geleden

Die is goed van weleda, brandnetelthee, frambozenbladthee en voor de rest veel water drinken en gezond eten.

5 jaar geleden

Ik heb dat ook gedronken bij de eerste omdat ik dacht dat het zou helpen. Maar de stuwing komt echt wel na 4 dagen. Dus het is eigenlijk overbodig. Ik heb nog nooit zulke grote zere harde borsten gehad. Daarna als je voeding het doet heb je niks meer nodig gaat allemaal automatisch.

5 jaar geleden

Ik heb deze vorig jaar cadeau gedaan aan een collega alleen is zij uiteindelijk gestopt met de borstvoeding dus heb hem nu terug gekregen. Maar ik hoor over weleda ook goede verhalen!

5 jaar geleden

Ik dronk ook thee met venkel en vond dat wel lekker, al weet ik niet of het echt zo’n groot effect had op de productie, maar baat het niet, dan schaadt het niet hè :-)

5 jaar geleden

Ik heb de weleda thee gedronken op momenten dat mijn productie wat terugliep en naar mijn idee hielp het wel!

5 jaar geleden

Volgens mij is het een broodje aap. Als je te weinig melk hebt, dan moet je gewoon vaker aanleggen 😉. Ik heb al twee jaar borstvoeding gegeven

5 jaar geleden

Werkt niet heb bij de jongste 2 jaar bv gegeven met ups en downs maar deze thee werkt totaal niet. Enige wat echt werkt is aanleggen aanleggen aanleggen, veel huid op huid en veel dragen in een draagdoek

5 jaar geleden

Ja ik heb deze bij mijn 2de kindje gedronken was er heel goed mee het is door deze thee dat ik gewone thee ook ben beginnen drinken anders dronk ik nooit thee