9 Reacties

2 jaar geleden

Ha! Ik volg! Mijn zoontje doet dit ook.. met als gevolg dat we een uur bezig zijn voor een broodje.. 😅

2 jaar geleden

hier hetzelfde. Misschien een fase? ik lees mee

2 jaar geleden

Af en toe heeft ons zoontje ook zulke momenten zoals vandaag. Dan ligt alles op de grond. Gister heeft hij met gemak 2 gegeten en vandaag niet eens d helft. Ik maak me niet druk, hij zal wel geen trek hebben en gaat straks lekker fruit eten.

2 jaar geleden

Dit deed ons zoontje toen die 8 maanden was. Het is absoluut een fase. 😅 nu 10 maanden en heel af en toe nog last. Ze zijn gewoon alles aan het uitproberen en erop reageren maakt het alleen maar leuk voor ze. Ik bleef het broodje steeds oppakken en weer in zijn mond stoppen tot het daadwerkelijk weg was. Ook leidde ik hem af met een speeltje. Hij speelt nu met zijn stapelblokken tijdens het eten. Dit zorgt er ook voor dat die door eet 😅. Noem het slecht, maar het werkt hier..

2 jaar geleden

Toevallig is hij nu een broodje aan het eten. Oowhja 1 nadeel van de blokken is wel dat je steeds moet gaan rapen 😅

2 jaar geleden

Merk aan mijn dochter als ze er echt geen zin in heeft dat ze er dan ook mee gaat gooien. Maar dat doet ze met alles zelfs met een koekje, hoeft ze die niet dan word het in haar handjes gebroken en op de grond gegooid.

2 jaar geleden

Mijn zoontje eet de laatste tijd alleen als hij rond loopt. Dan pakt hij een stukje brood van zijn bord, stopt het in zijn mond en loopt een rondje rond de tafel. Heel slecht maar soms is het de enige manier haha. Als hij in zijn stoel zit gaat hij er express mee gooien . Is niet altijd erg maar soms moet ti ook gewoon eten. Het zal wel een fase zijn.

2 jaar geleden

Die van mij pakt alleen de stukjes waar beleg op zit en zonder korstje 🙈 Probeer stiekem met korst erin te stoppen

2 jaar geleden

Mijn dochter wil alleen maar broodkorstjes en gooit de middenstukjes op de grond 😅, dus dan maar af en toe nog wat pap er na zodat ze toch vezels binnenkrijgt