292 Reacties

3 jaar geleden

Goede tip van die reepjes! Ik stop het ook altijd tussen haar kaakjes/in de wangzak (mooi hamsterwoord😄) De belegkant naar beneden toe doen als je het in het mondje stopt, kan ook nog wel eens helpen. Zeker met plakkerige pindakaas😆

3 jaar geleden

Hoeveel brood geven jullie? Wij geven in de ochtend ongeveer een uur na zn fles wel eens een broodje als we zelf ontbijten. Dan wordt ie nogal jaloers😅. En dan tussen de middag meestal 2 sneetjes. Is dit niet te veel?

3 jaar geleden

Reactie op Ro2020

Hoeveel brood geven jullie? Wij geven in de ochtend ongeveer een uur na zn ...
Hier nog niet echt een grote eter, maar ze eet in de ochtend 1/2 boterham en met de lunch een hele. Wij hopen het juist wat te kunnen gaan ophogen, dus denk dat jullie prima zitten toch

3 jaar geleden

Goede tip van die reepjes! Ik stop het ook altijd tussen haar kaakjes/in de ...
Als het zo moeilijk moet gaan, tussen de wang drukken en nog zo meer; lijkt gewoon een broodje smeren, door midden doen en dan voor haar leggen niet een beter plan? Wat doet ze dan? Lekker sabbelen, bekijken, af en toe proeven, beetje gooien, nog weer een hapje knabbelen en sabbelen. Zo kun je ook gewoon zelf lekker eten. Lekker samen-momentje. Nadien wel de hele bende (kind, grond, stoel, tafel) een grote schoonmaakbeurt geven.

3 jaar geleden

Reactie op Ro2020

Hoeveel brood geven jullie? Wij geven in de ochtend ongeveer een uur na zn ...
Smorgens papfles smiddags met moeite 1 heel broodje😮 niet zo grote eter. Ze geeft nog wel veel waarde aan haar melkflessen

3 jaar geleden

Reactie op Ro2020

Hoeveel brood geven jullie? Wij geven in de ochtend ongeveer een uur na zn ...
1 sneetje tussen de middag

3 jaar geleden

Reactie op Ro2020

Hoeveel brood geven jullie? Wij geven in de ochtend ongeveer een uur na zn ...
Ik geef meestal ook 3 sneetjes brood per dag, het gaat er makkelijk in en ik denk dat hij het echt nodig heeft. Sinds hij is gaan kruipen verbruikt hij meer.

3 jaar geleden

Geven jullie brood met korst?

3 jaar geleden

Reactie op Eeef92

Geven jullie brood met korst?
Nee ik knip altijd de korst eraf

3 jaar geleden

Reactie op Eeef92

Geven jullie brood met korst?
Dat gaat hier moeilijk ik probeer het af en toe wel

3 jaar geleden

Reactie op Eeef92

Geven jullie brood met korst?
Wij wel. Meneer eet alles gewoon op

3 jaar geleden

Wij geven als ontbijt 1 plakje brood met korst meestal alleen met boter en tussen de middag ook 1 plakje brood met korst en dan met jam, pindakaas of duo penotti.

VRIEND

3 jaar geleden

Wat smeren jullie allemaal? Hier altijd boter met smeerkaas, jam of pindakaas. Ben toe aan iets anders voor hem. Maar wat? Hoemoes was nog niet zn succes... wat geven jullie?

3 jaar geleden

Reactie op KnR

Wat smeren jullie allemaal? Hier altijd boter met smeerkaas, jam of pindaka ...
Hummus, ah heeft van die borrel hummus in allerlei smaken. Pindakaas, heel soms appelstroop. Vers fruit, avocado. Vega filet americain.

3 jaar geleden

Reactie op KnR

Wat smeren jullie allemaal? Hier altijd boter met smeerkaas, jam of pindaka ...
Hier is de mango pompoen spread van de kleine keuken ook een groot succes en zuivelspread naturel, soms een geprakt gekookt eitje

3 jaar geleden

Reactie op KnR

Wat smeren jullie allemaal? Hier altijd boter met smeerkaas, jam of pindaka ...
De spreads van de kleine keuken . Ze hebben ook appel peren stroop van 100% fruit gemaakt. Hier krijgt hij af en toe smeerworst en smeerkaas en ook wel eens een plakje kipfilet.

3 jaar geleden

Reactie op Lizzy11

Hier is de mango pompoen spread van de kleine keuken ook een groot succes e ...
Vries je die dan in? Beschimmeld zo snel 😫

3 jaar geleden

Vries je die dan in? Beschimmeld zo snel 😫
In de koelkast valt dat mee maar dat kan wel volgens hun eigen site

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

In de koelkast valt dat mee maar dat kan wel volgens hun eigen site
Hun adviseren ook om hem in te vriezen voor de kleine eters

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

In de koelkast valt dat mee maar dat kan wel volgens hun eigen site
Hier binnen 2 weken in de koelkast ☹️