292 Reacties

3 jaar geleden

Hier binnen 2 weken in de koelkast ☹️
Schoon mes en niet op de bovenste plank van de koelkast. Daar is het het warmst en kan het dus sneller gaan schimmelen. Misschien helpt dat. Bij mij blijft het echt langer dan 2 weken goed!

3 jaar geleden

Reactie op Fabulous

Schoon mes en niet op de bovenste plank van de koelkast. Daar is het het wa ...
Ahhhh ja hij stond op de bovenste plank! Ik ga het nog is proberen en dan onderin. Thanks! 😁

3 jaar geleden

Reactie op KnR

Wat smeren jullie allemaal? Hier altijd boter met smeerkaas, jam of pindaka ...
Ik heb paprika spread van zonnatura daar is ze echt helemaal wild op!

3 jaar geleden

Hier bijna 9 maanden en krijg er geen stukje brood in helaas

3 jaar geleden

Reactie op KnR

Wat smeren jullie allemaal? Hier altijd boter met smeerkaas, jam of pindaka ...
Ik varieert nog extra met appelstroop en sandwichspread.

3 jaar geleden

Reactie op Daphne18

Hier bijna 9 maanden en krijg er geen stukje brood in helaas
Hier hetzelfde! Hij gooit het steeds op de grond

3 jaar geleden

Reactie op Daphne18

Hier bijna 9 maanden en krijg er geen stukje brood in helaas
Hier houd het na 4 tot hooguit 6 hapjes/reepjes ook echt wel op

3 jaar geleden

Reactie op MariskaaO

Hier houd het na 4 tot hooguit 6 hapjes/reepjes ook echt wel op
Ons zoontje is vanaf dat hij hapjes mocht eten niet blij met eten. Maar moet zeggen na doorzetten met brood eet hij nu eindelijk 1 boterham zonder korst. En sinds 1 maand vers fruit (voorheen alleen potjes)

3 jaar geleden

Reactie op Daphne18

Hier bijna 9 maanden en krijg er geen stukje brood in helaas
Hier ook niet! Alleen een stuk korst sabbelt ze soms op

3 jaar geleden

Hi dames, Mijn zoontje wilt sinds ongeveer een week niet echt meer brood eten... Hij haalt het er vaak met z’n handjes uit en gaat er dan mee spelen. Nog meer die dit herkennen? Is dit een fase wat kan ik ertegen doen 😪. Word er een beetje moedeloos van...

3 jaar geleden

Reactie op priya87

Hi dames, Mijn zoontje wilt sinds ongeveer een week niet echt meer brood e ...
Hier inderdaad ook zo! Maar kwam vooral omdat ze niet fit was. Vandaag bij oma heeft ze weer brood op.

3 jaar geleden

🤣 hier gaat alles er in, zelfs karton 🤦🏼‍♀️ Had even niet opgelet een hoek karton van een doos afgesabbeld. Hele moel vol met karton, allemaal tegen haar gehemelte geplakt. En huilen toen ik het uit haar mond viste. Brood met appelstroop vind ze heeeeel erg lekker. Krijgt ze niet zo vaak, alleen bij oma. Het zelf in haar mond stoppen is nog geen succes...wel voor de kat...die heeft inmiddels wel in de gaten dat rondom die stoel wel regelmatig iets op de grond valt. Maar zolang wij voeren gaat alles naar binnen.

3 jaar geleden

Reactie op Voldemort

🤣 hier gaat alles er in, zelfs karton 🤦🏼‍♀️ Had even niet opgelet een ho ...
Ja karton ook laatst hier. Ik zag haar allemaal sabbelen en smakken en doen en ik keek, ja hoor stukje karton van de otrivin neusspray verpakking. Schrok me kapot 😅

3 jaar geleden

Reactie op priya87

Hi dames, Mijn zoontje wilt sinds ongeveer een week niet echt meer brood e ...
Heeft mijn dochter ook last van gehad. Ik had altijd liever geen speelgoed erbij tijdens het eten, maar een speelgoedje met zuignap op de tafel was nieuw en een goede afleiding hier. Beter dat, dan met eten spelen, al dat fijngeknepen brood had ik ook geen zin in (vaak)

3 jaar geleden

Mijn dame van 9.5 maand wil brood niet meer in stukjes en zeker niet zonder korst😆 gewoon een kwart boterhammetje per keer en hups lekker zelf doen 😁

3 jaar geleden

Reactie op Mievie

Heeft mijn dochter ook last van gehad. Ik had altijd liever geen speelgoed ...
Ja snap ik dat wilde ik ook niet. Maar had er ook aan toegegeven maar dat helpt nu helaas ook niet meer 😫. Nu is het zelfs zo dat hij dit ook met z’n avond eten doet. In z’n mond graaien of een klein beetje uitspugen en dan met de vingers pakken.... en hij houdt z’n avond eten nu ook een aantal minuten in z’n mond voordat hij het doorslikt 😰... hij was zo een goeie eten en nu zoveel gedoe bleh

3 jaar geleden

Reactie op priya87

Ja snap ik dat wilde ik ook niet. Maar had er ook aan toegegeven maar dat h ...
Effe domme opmerkingen tanden? Mijn dochter had dikke krokodillen tranen en de heletojd met haar hand in haar mond. Haar tand is door en ze heeft haar fruit groente en brood op vandaag.. Hier helpt liedjes zingen/ afleiden zodat de eerste hap er in zit, dan proeft ze en doet ze teminste haar mond steeds open om te happen ( wel met huilen) en dentidox smeren

3 jaar geleden

Ik doe baby smeerkaasje op het brood en allemaal kleine stukjes brood

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Effe domme opmerkingen tanden? Mijn dochter had dikke krokodillen tranen e ...
Is geen domme opmerking hoor... Dat is meedenken haha. Ja daar dacht ik dus ook aan.... 1 tandje is sinds 2 weken al door.. ik zat te zoeken naar de 2e op komst maar kan nog niets ontdekken... maar kan natuurlijk onder het tandvlees van alles gebeuren.... wie weet is dat het wel inderdaad hij wilt sinds vandaag ook van alles bijten... Ik wacht het maar af en het zal vast wel weer beter gaan denk ik maar hahah

3 jaar geleden

Reactie op priya87

Is geen domme opmerking hoor... Dat is meedenken haha. Ja daar dacht ik dus ...
Ja hier heeft het maanden geduurd... Er waren er wel al 4 door maar de laaste 3 weken gingen extreem lastig...