292 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Thess

Mijn dame van 9.5 maand wil brood niet meer in stukjes en zeker niet zonder ...
Hier precies andersom haha. Eerst konden we haar gewoon een hele/halve boterham geven en ging ze zelf aan de slag. Maar bij de gastouder heeft ze een ander kindje gezien dat die het brood zonder korst in stukjes kreeg. Wilde zij het ook ineens alleen maar zo 😬

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ja hier heeft het maanden geduurd... Er waren er wel al 4 door maar de laas ...
Geeft mij als mama iig het gevoel dat het weer goed komt als ik andere ervaringen hoor ☺️

2 jaar geleden

Reactie op priya87

Geeft mij als mama iig het gevoel dat het weer goed komt als ik andere erva ...
Jawel hoor gewoon blijven proberen en anders doe ik vaak het flesje en hapje omdraaien of na een half uurtje opnieuw proberen. Ze worden ook met wat meer melk of fruit groot hoor (vooral groente ging moeizaam) 😉

2 jaar geleden

Pff brood ging eindelijk goed maar afgelopen week weer minder. Broodje weigeren, hoofd wegdraaien of er mee rond gooien. En te vroeg willen slikken en dan verslikken of kokhalzen. Gelukkig stikt er niet meer in wat al meerdere keren is voor gekomen met schuim en al uit zijn mond. Maar ben er nu wel even klaar mee, voor nu gewoon pap en over tijdje maar weer proberen

2 jaar geleden

Hier is brood eten ook drama! Zijn ook gestopt..

2 jaar geleden

Pff brood ging eindelijk goed maar afgelopen week weer minder. Broodje weig ...
Jeetje dat klinkt wel heel eng!

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Jeetje dat klinkt wel heel eng!
Jaa en dan nog bij cb horen dat verslikken en kokhalzen hoort er bij. Dat weet ik!!! Stikken niet. Ik weet het verschil echt wel. Pffff

2 jaar geleden

Ik geeft boterham. Geen broodjes of wit brood omdat dat het plakt aan elkaar. Kleins stukjes misschien beginnen met een kruimeltje en dat uitbreiden? Zelf het stukje brood laten pakken? Op het kapje laten sabbelen??

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Ik geeft boterham. Geen broodjes of wit brood omdat dat het plakt aan elkaa ...
Volgens mij is Brood en boterham hetzelfde! 🤗

2 jaar geleden

Reactie op bj90

Volgens mij is Brood en boterham hetzelfde! 🤗
Broodjes, wordt ook wel die witte bolletjes mee bedoeld. Dus weer wat anders dan een boterham

2 jaar geleden

Reactie op bj90

Hier is brood eten ook drama! Zijn ook gestopt..
Hier was brood tot 9 maanden gewoon niet aan de orde. Kokhalzen, kosten, slijm het ging gewoon niet, ook stukjes in het eten exact het zelfde. En ja hoor opeens kan die kauwen hij kauwt op alles Fruit, koekjes, groenten, brood opeens is niets meer een probleem en dat van het een op andere moment. Snap er niks van hahaha

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Broodjes, wordt ook wel die witte bolletjes mee bedoeld. Dus weer wat ander ...
Oh hier is brood plakjes brood en bolletjes > bolletjes hahaha 🙈 wij gebruiken nooit het woord boterham maat kn ook wel wat Gronings zijn! Hihi plak brood zeggen wij ook wel tegen boterham!

2 jaar geleden

Hier was brood tot 9 maanden gewoon niet aan de orde. Kokhalzen, kosten, sl ...
Daar hoop ik ook op! 🙌🏻

2 jaar geleden

Ik ga morgen even het consultatiebureau bellen. Mijn zoontje raakt namelijk helemaal verstopt van brood en kan dan niet meer poepen. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?? Is zo zielig maar sinds ik er mee gestopt of maar een half broodje geef heeft hij geen verstoppingen meer. Is alleen wel een uitdaging wat ik dan aan het geef. Nu meestal dan maar extra groente of fruit.

2 jaar geleden

Reactie op loite

Ik ga morgen even het consultatiebureau bellen. Mijn zoontje raakt namelijk ...
Drinkt hij er wel genoeg water bij?

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Drinkt hij er wel genoeg water bij?
Hij drinkt naast zijn 4 flessen (1 nacht en afbouwen gaat nog niet super) zo’n 150-250 ml water/thee dus dat lijkt mij meer dan voldoende.

2 jaar geleden

Reactie op loite

Ik ga morgen even het consultatiebureau bellen. Mijn zoontje raakt namelijk ...
Wat voor brood geef je? Bruine boterhammen zijn een stuk beter dan wit voor de darmpjes. En doe je er wel iets vets op? Bijv boter of avocado. Dat kan helpen om het soepel te houden. En anders is groente/fruit toch ook goed

2 jaar geleden

Reactie op loite

Ik ga morgen even het consultatiebureau bellen. Mijn zoontje raakt namelijk ...
Hier ook weer zwerfkeien poep... Ik weet hier niet of het door het brood komt. Ik denk meer voedsel in het algemeen... Ik geef haar extra pruim.... Onze dochter moet volgens mij meer water drinken 🤫

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Wat voor brood geef je? Bruine boterhammen zijn een stuk beter dan wit voor ...
Ik geef bruin volkoren brood en doe er altijd margarine op😣. Misschien dan niet genoeg vet?! Zal er eens op gaan letten! Avocado maar eens proberen erop.

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Hier ook weer zwerfkeien poep... Ik weet hier niet of het door het brood ko ...
Oja pruim! Dat kan ik ook even halen ja☺️. Pfff altijd wat he🤣