292 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Hier ook weer zwerfkeien poep... Ik weet hier niet of het door het brood ko ...
Te weinig drinken was hier ook het probleem. Toen de 4e fles eraf ging zat ze met regelmaat verstopt, met 4 flessen at ze ook wel Brood en nooit ergens last van. heb van die zakjes van de huisarts gekregen voor het geval het weer gebeurt maar sinds ze nu een week of 2 iedere dag een rietjesbeker water of Diksap op een dag drinkt geen verstopping meer gehad

2 jaar geleden

Reactie op MariskaaO

Te weinig drinken was hier ook het probleem. Toen de 4e fles eraf ging zat ...
Misschien moet ik diksap een kans geven

2 jaar geleden

Reactie op MariskaaO

Te weinig drinken was hier ook het probleem. Toen de 4e fles eraf ging zat ...
Nja de 4e fles is er nog niet eens af we zitten soms nog op 5. Ze heeft altijd al een beetje twijfel achtige ontlasting gehad als in 1x in de 3 dagen als kleine baby en er last van hebben. Maar niks willen drinken helpt niet mee denk ik

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Nja de 4e fles is er nog niet eens af we zitten soms nog op 5. Ze heeft alt ...
Ontlasting heeft ze hier vanaf baby ook al last mee gehad en veel krampjes ook, maar nu ze drinkt is poepen al 2 weken iedere dag of zelf 2/3keer per dag🎉 uit de gewone fles wil mevrouw niks anders als melk hebben🤦‍♀️ uit rietjesbeker of 360 beker drinkt ze nu goed.. ik wou liever ook alleen gewoon water maar ben toch maar Diksap gaan proberen om er toch wat in te krijgen en dat drinkt ze wel goed, water vind ze nu ook minder erg om te drinken als afwisseling haha

2 jaar geleden

Reactie op MariskaaO

Ontlasting heeft ze hier vanaf baby ook al last mee gehad en veel krampjes ...
Ja hier ook verschrikkelijke buikkrampen we konden soms niet eens een voeding afmaken en s'avonds in haar bed leggen ( terwijl dat overdag prima ging) was onmogelijk. Ik heb diksap gehaald dus ga dat proberen... Thanks voor je bericht het geeft hoop 😉overigens wil ze wel komkommer in lange stukken, dis ga dat haar maar tussendoor geven denk ik@ellen thanks voor die tip.

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Hier ook weer zwerfkeien poep... Ik weet hier niet of het door het brood ko ...
Ik geef ons zoontje rosevicee pruimen, ook omdat zijn ontlasting lastig is. Dat stimuleerd ook een beetje en dat vind hij lekkerder dan water. Wellicht helpt dat

2 jaar geleden

Reactie op Mama Van Twee2

Ik geef ons zoontje rosevicee pruimen, ook omdat zijn ontlasting lastig is. ...
Mmm kan ik nog proberen... Ik heb ook de prelogepedist gevraagd om tips... Appelsap leek te werken maar ook moeizaam

2 jaar geleden

Ik heb de hapjes ( dus ook brood) gegeven toen mijn zoontje 6 maanden was. Pindakaas 100% is het beste. Dat heb ik eerst een klein beetje op een lepeltje gegeven. En dat steeds meer lopen uitbreiden en op brood gesmeerd. Ik maak altijd scrambled egg gemaakt. Vindt hij heerlijk. Mijn zoontje is nu bijna een jaar. Wat de cb adviseren hoeft niet te zijn dat je het moet doen. Het is namelijk een advies. Jij blijft de moeder. Succes mamma🥰

2 jaar geleden

Reactie op Charica

Huh, mag dat al?
Voor de pinda allergieën.