292 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op geluk2020

Mijn zoontjes haalt echt alles in zijn mond, behalve stukjes brood als ik ...
En als je het in de wangzak doet en dan (dat doe ik altijd) na 2 a 3 stukjes een slokje water geven

3 jaar geleden

Een week terug was brood hier nog geen haalbare kaart. Nu eet hij het of hij nooit anders heeft gedaan

3 jaar geleden

Reactie op geluk2020

Mijn zoontjes haalt echt alles in zijn mond, behalve stukjes brood als ik ...
Mijn kleine meid snapt ook echt niks van Brood.. alles gaat goed behalve dat. Of ze spuugt het uit of ze probeert het door te slakken waardoor het blijft hangen in der keeltje en ze er half in stikt, stop het al in de wangzak tussen der kaakjes maar daar haalt ze het gelijk uit

3 jaar geleden

Reactie op geluk2020

Mijn zoontjes haalt echt alles in zijn mond, behalve stukjes brood als ik ...
Dat was bij mijn dochter ook het geval. We geven haar kleine stukjes en stoppen die bij haar wang tussen de kaken dat ze weet dat ze eerst erop moet kauwen. Eerst was het ook kokhalzen maar nu we een weekje verder zijn heeft ze door dat ze langer moet kauwen. Denk dat je het beste gewoon even een aantal dagen achter elkaar kan geven dat ze het uiteindelijk begrijpen 😉 oefenen oefenen oefenen, ook met eten!

3 jaar geleden

Reactie op Ilona1407

Dat was bij mijn dochter ook het geval. We geven haar kleine stukjes en sto ...
Dit doen wij ook. Ze is bijna 6,5 maanden en introduceer steeds meer echte stukjes met eten. En ze begrijpt steeds beter dat ze moet kauwen. Heb der laatst 1 patatje gegeven gewoon in der hand en daar begreep ze ook bijten en kauwen. Maak dus niet alles meer fijn tot een papje

3 jaar geleden

Ik ben al ongeveer een maand brood aan het geven maar hij vindt het echt niks aan🤦🏽‍♀️. Hij eet mss een kwart waarvan er ook nog wat uitgespuugd wordt... zonder beleg geprobeerd, met boter en met pindakaas in thee soppen het werkt allemaal niet 😑.. Ik geef licht bruin of volkoren, zal het wat uitmaken als ik wit geef? Ik weet het ff niet meer...

3 jaar geleden

Reactie op priya87

Ik ben al ongeveer een maand brood aan het geven maar hij vindt het echt ni ...
Mijn zoontje vindt het ook niks..... je kan het beste gewoon bruin geven. Volkoren schijnt nog niet geschikt te zijn voor de darmpjes heb ik me laten vertellen door de osteopaat

3 jaar geleden

Reactie op Rian Kooij

Mijn zoontje vindt het ook niks..... je kan het beste gewoon bruin geven. V ...
Mijn dochter krijgt alleen maar volkoren brood sinds begin. ze heeft nergens last van. (Wij lopen ook bij de diëtist met haar in het ziekenhuis vanwege meerdere allergieën, volkoren brood was geen probleem) denk dat het per kindje ook verschilt hoe ze reageren

3 jaar geleden

Mijn zoontje begint al met kokhalzen/ spuigen zodra er een stukje in zijn wangzak zit 😢

3 jaar geleden

Ons kleintje moet elke keer overgeven. Hij krijgt het niet weg ofzo denk ik. Bij geprakte wortels hetzelfde. Gepureerd is alles wel prima.

3 jaar geleden

Reactie op bj90

Mijn zoontje begint al met kokhalzen/ spuigen zodra er een stukje in zijn w ...
Gewoon 2 weken wachten en dan opnieuw proberen gebeurde bij ons ook. In die tussentijd wel maisfingers gegeven en nu gaat het super goed eet ineens een hele boterham op haha

3 jaar geleden

Bij ons vind ze het vies, blijft met haar mond open zitten tot het eruit valt, en begint dan te lachen.. blijven proberen en soms lukt 1 stukje

3 jaar geleden

Brood met boter vind hij niet lekker. Heb m korstje gegeven en dan krijg je dit. Hij heeft er zeker 3/4 van op van wat hij kreeg

3 jaar geleden

Wat doen jullie allemaal op brood? Mijn dochter heeft tot nu toe alleen pindakaas op brood gehad en eet zonder problemen een hele boterham zonder korst op

3 jaar geleden

Reactie op Baby Girl Nov

Wat doen jullie allemaal op brood? Mijn dochter heeft tot nu toe alleen pin ...
Huttenkase, soms beetje kindersmeerkaas.

3 jaar geleden

Reactie op Baby Girl Nov

Wat doen jullie allemaal op brood? Mijn dochter heeft tot nu toe alleen pin ...
Geprakte aardbei, geprakte avocado, pompoen-mango spread van de kleine keuken, pindakaas, kids smeerkaas. Dat is het tot nu toe

3 jaar geleden

Reactie op Colet

Geprakte aardbei, geprakte avocado, pompoen-mango spread van de kleine keuk ...
Heb toevallig avocado gister gekocht om dat ook te pro. Was het vandaag alleen vergeten haha valt het in de smaak?

3 jaar geleden

Reactie op Kimvg

Heb toevallig avocado gister gekocht om dat ook te pro. Was het vandaag all ...
Hier wel maar die van ons eet tot op heden alles wat we hem geven

3 jaar geleden

Reactie op Marj0lein88

Ons kleintje moet elke keer overgeven. Hij krijgt het niet weg ofzo denk ik ...
Ik heb precies het zelfde zodra er ook maar iets van een stukje komt dan stikt hij bijna.

3 jaar geleden

Mijn zoontje met 6 md kokhalsde als ik hem stukje brood gaf, gestopt, na 1,5 wk opnieuw geprobeerd en eet nu wel graag op! Zo fijn, wordt boos als ik te langzaam geef