292 Reacties

3 jaar geleden

Zitten jullie kindjes al rechtop? En zelf of überhaupt stevig genoeg? Ik heb tot nu toe gewacht omdat ik dacht dat hij wel goed moet kunnen zitten. Begint nu een beetje te komen.

3 jaar geleden

Brood is een no go maar vandaag pakte ze zo een frietje en ging er op sabbelen haha. Morgen toch maar weer brood proberen wie weet heeft ze t nu door.

3 jaar geleden

Reactie op CocoNina

Zitten jullie kindjes al rechtop? En zelf of überhaupt stevig genoeg? Ik he ...
In de kinderstoel kan hij redelijk zitten. Zakt af en toe nog wel wat uit naar 1 kant. Zelfstandig zitten kan hij nog niet.

3 jaar geleden

Reactie op S-a-m

Brood is een no go maar vandaag pakte ze zo een frietje en ging er op sabbe ...
Vind je dat niet eng? De mijne bijt alles eraf, dus deze dino doet hap slik, stik, kauw, slik, & repeat

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

In de kinderstoel kan hij redelijk zitten. Zakt af en toe nog wel wat uit n ...
Oke, ik denk dat dat bij ons ook zo is. Hij zit nog niet in de kinderstoep, wel net in de kinderwagen ipv reiswieg. Nog even wachten en dan ga ik toch ook brood proberen

3 jaar geleden

Reactie op CocoNina

Zitten jullie kindjes al rechtop? En zelf of überhaupt stevig genoeg? Ik he ...
Het gaat elke week iets beter, maar in de kinderstoel vullen we de lege ruimte met een opgerolde handdoek. Zelfstandig zal nog wel even duren, rollen doet hij Ook nog niet heel actief, wel opdrukken op zijn handen en rondje draaien. Wie weet gaat hij over een maandje wel tijgeren (help, daar ben ik nog niet klaar voor) 😁

3 jaar geleden

Reactie op Jorine Adinda

Het gaat elke week iets beter, maar in de kinderstoel vullen we de lege rui ...
Haha ik ook niet! Om eerlijk te zijn vind ik het vooral ook spannend om hem brood te geven, of überhaupt iets anders dan melk of hapjes. Misschien moet ik zelf maar dapperder worden daarin 🤭

3 jaar geleden

Misschien is het al een gestelde vraag maar kon het niet vinden. Mag je ook witbrood geven? Of echt alleen bruin? Toevallig vanochtend alleen wit brood in huis. Dus daarvan de binnekant gegeven..

3 jaar geleden

Reactie op meryll

Misschien is het al een gestelde vraag maar kon het niet vinden. Mag je oo ...
Denk dat een keer niet erg is. In bruin brood zitten met voedingsvezels dat zal het vooral om gaan.

3 jaar geleden

Reactie op meryll

Misschien is het al een gestelde vraag maar kon het niet vinden. Mag je oo ...
Bruin niet volkoren brood is volgens mij gewoon geverfd wit brood dus lijkt me prima.

3 jaar geleden

Reactie op meryll

Misschien is het al een gestelde vraag maar kon het niet vinden. Mag je oo ...
Je moet met wit brood alleen ff oppassen omdat het stopt..en laatste wat je wil is dat je kindje niet kan poepen

3 jaar geleden

Ik sop de boterham in zijn melk (babymelk) zodat het brood zacht wordt en hij het makkelijk wegsabbelt en zich niet zo snel kan verslikken. Dit gaat nu super goed.

3 jaar geleden

Reactie op CocoNina

Zitten jullie kindjes al rechtop? En zelf of überhaupt stevig genoeg? Ik he ...
Wij gebruiken de Tripp trapp new born stoel. Daar kunnen ze prima in eten.

3 jaar geleden

Reactie op Carolienvl

Wij gebruiken de Tripp trapp new born stoel. Daar kunnen ze prima in eten.
Die hebben wij ook, zn hapjes gaan daar prima in. Brood dus ook? Hij zit deze week trouwens ook weer beter rechtop. 😄

3 jaar geleden

Reactie op SaNoy

Vind je dat niet eng? De mijne bijt alles eraf, dus deze dino doet hap slik ...
Ik vond het doodeng haha maar ze bijt gelukkig niet ze sabbelt echt en heb t afgepakt toen het frietje kleiner werd.

3 jaar geleden

Ben ik de enige die t eng vind om brood te geven? Ik geef echt mini stukjes omdat ik t doodeng vind! Als ik het in mijn dochter haar melk doop vind ze t ook niet lekker…

3 jaar geleden

Reactie op chantalll-24

Ben ik de enige die t eng vind om brood te geven? Ik geef echt mini stukjes ...
Ik vind het ook vreselijk maar ik hoor overal dat het echt belangrijk is . Liever wacht ik tot hij 1 jaar is 🤣

3 jaar geleden

Vorige week geprobeerd en na hele tijd kokhalzen gestopt. Vond dat zo eng. Vandaag weer geprobeerd en meneertje heeft gewoon een halve boterham op met een keer kokhalzen en eruit spugen. Las dat samen eten goed kan helpen. Ik probeer dan ook goed voor z'n neus voor te doen en te kauwen. Soms als het even lastig was slokje laten drinken.

3 jaar geleden

Reactie op chantalll-24

Ben ik de enige die t eng vind om brood te geven? Ik geef echt mini stukjes ...
Ik vind brood ook echt doodeng🙈 hier slikt ze af en toe zo ineens een stuk door ofnouja probeert ze maar dat blijft hangen in der keeltje echt zo eng vind ik dat helemaal omdat ze zelf dan ook wat angstig en paniekerig wordt🙈😅

3 jaar geleden

Ik kan me niet herinneren dat ik het zo spannend vond om brood te geven aan mijn dochtertje. Nu bij mijn zoontje wel, hij “verslikt” zich al bij een mini stukje en dan spuugt hij ook nog altijd wat meer uit! Hij is bekend met veel spugen, geen reflux (meer) maar gewoon een baby die vaak spuugt volgens de kinderarts. Deze gaf ook aan dat we wel met meer structuur moesten gaan oefenen… hoe dan als hij zich telkens verslikt??