Bruid bloedverlies na toiletbezoek

moonblushes
23 dagen geleden
Volgen
Hey allemaal, Ik ben nu net 4 weken zwanger. Alles is nog maar heel pril dus. Gisteravond en vanochtend bij 't toilet bezoek (na een grote boodschap, sorry to say) had ik ineens last van wat bruin bloedverlies gepaard met krampjes. Gister was 't een heel miniscuul klein beetje en deze ochtend was het al ietsje meer. Vk net gebeld en die zei dat het wellicht een gesprongen vaatje is in m'n baarmoedermond. Deze bloeding kan dan 24-48 uur aanhouden. Toch maak ik me best druk en zit m'n hart echt in m'n keel elke x wanneer ik mezelf afveeg na een toiletbezoek, zelfs bij een plasje. Ik moet pas aan de bel trekken als het bloed echt rood wordt. Iemand hier die momenteel ook last heeft van bruin bloedverlies na toiletbezoek of hier last van heeft gehad? Iemand met een positief verhaal? I need some hope. Veel liefs
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
16 reacties
MR24
23 dagen geleden
Helaas niet echt hoopgevend misschien, maar ik kan je wel vertellen dat bij mijn mk vorig jaar het meer bloed was (in hoeveelheid) dan bij een normale menstruatie en vrijwel gelijk bloedrood... Hopelijk gaat 't allemaal goed! *dikke knuffel*
  • Rapporteren
moonblushes
23 dagen geleden
Reactie op MR24
Helaas niet echt hoopgevend misschien, maar ik kan je wel vertellen dat bij mijn mk vorig jaar het meer bloed was (in hoeveelheid) dan bij een normale menstruatie en vrijwel gelijk bloedrood... Hopelijk gaat 't allemaal goed! *dikke knuffel*
Hee dankjewel, alle beetjes helpen haha! Dat moet schrikken zijn geweest zeg. Ik hoop dat 't snel wegtrekt. Vandaag een dagje in bed liggen, geen idee of 't helpt hahaha maar voor de zekerheid. Xxx
  • Rapporteren
Stephaniek-24
23 dagen geleden
Hoi, Ik zou me geen zorgen maken als ik jouw was. Heb ik vandaag ook gehad en bij m’n vorige zwangerschap ook. Die zwangerschap is perfect gelopen en m’n zoontje is ondertussen 1,5 jaar.
  • Rapporteren
moonblushes
22 dagen geleden
Reactie op Stephaniek-24
Hoi, Ik zou me geen zorgen maken als ik jouw was. Heb ik vandaag ook gehad en bij m’n vorige zwangerschap ook. Die zwangerschap is perfect gelopen en m’n zoontje is ondertussen 1,5 jaar.
Wauw, wat geweldig!! Dat stelt me inderdaad een beetje gerust!
  • Rapporteren
moonblushes
22 dagen geleden
Reactie op Stephaniek-24
Had je er trouwens ook lichte krampen bij? Beetje als menstruatiekramp
  • Rapporteren
Verwijderd lid
22 dagen geleden
Hoi! Ik heb het nu ook. Heb het in januari ook gehad en dat is helaas in een miskraam geëindigd. Heb sinds gister weer heel erg licht bloed verlies. Moet nog tot 31-3 wachten op de echo!
  • Rapporteren
moonblushes
22 dagen geleden
Reactie op verwijderd lid
Hoi! Ik heb het nu ook. Heb het in januari ook gehad en dat is helaas in een miskraam geëindigd. Heb sinds gister weer heel erg licht bloed verlies. Moet nog tot 31-3 wachten op de echo!
Ooooh wat zenuwslopend.. Rot dat je nog zo lang op de echo moet wachten! Ik moet wachten tot 7 april. Hou me aub op de hoogte van je bloedingen en hoe het gaat. Veel sterkte! Laten we hopen op het beste X
  • Rapporteren
Verwijderd lid
22 dagen geleden
Reactie op moonblushes
Ooooh wat zenuwslopend.. Rot dat je nog zo lang op de echo moet wachten! Ik moet wachten tot 7 april. Hou me aub op de hoogte van je bloedingen en hoe het gaat. Veel sterkte! Laten we hopen op het beste X
Ja zal ik doen! Ik ben ook benieuwd naar jouw vervolg:) succes en een fijne avond!
  • Rapporteren
Verwijderd lid
22 dagen geleden
Ik had het idd ook, beetje bloed. Vandaag 5 wk zwanger. Vind het ook allemaal heel spannend. Weet net sinds woensdag dat ik in verwachting ben. Geheel onverwachts! Maar m'n mooiste wens ever! Maar ik probeer tegen mezelf te zeggen.. Als het meant to be is komt alles goed! Dat helpt mij enorm. Stress is iig niet bevorderlijk dus probeer gewoon enorm te genieten.
  • Rapporteren
Stephaniek-24
22 dagen geleden
Reactie op moonblushes
Had je er trouwens ook lichte krampen bij? Beetje als menstruatiekramp
Ik had ook wel wat krampjes. Zolang het bruinig is het vaak ok, bij helder bloed moet je contact opnemen met je verloskundige.
  • Rapporteren
Geerte11
21 dagen geleden
Hier ook beetje bruine, roze afscheiding, morgen 5 weken zwanger Ondanks dat ik dit bij mijn eerste zwangerschap ook heb meegemaakt en uiteindelijk een kerngezonde zoon heb gekregen - is dit nu bij de 2e zwangerschap spannend.. Even afwachten dus Komt vast goed 🍀
  • Rapporteren
nienkehv96
20 dagen geleden
Help ik ook sinds zaterdagavond bloedverlies. Niet veel maar toch donker rood/bruin bloed met lichte buikpijn. Nu 6 weken zwanger Wat te doen?
  • Rapporteren
moonblushes
20 dagen geleden
Ja zal ik doen! Ik ben ook benieuwd naar jouw vervolg:) succes en een fijne avond!
Bij mij zijn de bloedingen sinds gister helemaal opgehouden, zwangerschapstest geeft zelfs meer HCG aan dan m'n test voorheen. Heb ook echt het gevoel dat alles nu goed zit!! Hoe is het bij jou nu?
  • Rapporteren
moonblushes
20 dagen geleden
Ik had het idd ook, beetje bloed. Vandaag 5 wk zwanger. Vind het ook allemaal heel spannend. Weet net sinds woensdag dat ik in verwachting ben. Geheel onverwachts! Maar m'n mooiste wens ever! Maar ik probeer tegen mezelf te zeggen.. Als het meant to be is komt alles goed! Dat helpt mij enorm. Stress is iig niet bevorderlijk dus probeer gewoon enorm te genieten.
Super bedankt, echt een bemoedigend berichtje. De bloedingen zijn inderdaad opgehouden :) alles voelt goed.
  • Rapporteren
moonblushes
20 dagen geleden
Reactie op nienkehv96
Help ik ook sinds zaterdagavond bloedverlies. Niet veel maar toch donker rood/bruin bloed met lichte buikpijn. Nu 6 weken zwanger Wat te doen?
Het zou van alles kunnen zijn heb ik begrepen. Gesprongen vaatje, pseudo menstruatie, bloeding door hormonen.. Hou ff in de gaten dat de bloeding niet felrood wordt gepaard met krampen. Bij zorgen kan je je verloskundige het best bellen. Veel succes en sterkte.. Bij mij zijn de bloedingen inmiddels gestopt en is alles goed. Hoop snel positief bericht bij jou <3
  • Rapporteren
Mirte1991
19 dagen geleden
Reactie op moonblushes
Bij mij zijn de bloedingen sinds gister helemaal opgehouden, zwangerschapstest geeft zelfs meer HCG aan dan m'n test voorheen. Heb ook echt het gevoel dat alles nu goed zit!! Hoe is het bij jou nu?
Meten na bloeding is niet iets waar je van uit kan gaan. Beter om een echo te laten maken.
  • Rapporteren