35 Reacties

4 jaar geleden

Dit heb ik ook gehad 2 dagen achter elkaar met 5.5 weken volgens verloskundige is dat niks om zorgen over te maken als het maar niet overgaat in rood helder bloed.

4 jaar geleden

Ik had dit ook. Bij mij was het een gesprongen vaatje in de baarmoeder. En verder niets aan de hand! Ik kan niet in de toekomst kijken, maar bruine afscheiding is vaak wat oud bloed. Zeker zonder buikpijn klachten geen directe reden tot zorgen!

4 jaar geleden

Reactie op NickyBas

Dit heb ik ook gehad 2 dagen achter elkaar met 5.5 weken volgens verloskun ...
Dankjewel, dat stelt al een beetje gerust. Hopelijk morgen weer verdwenen dus...

4 jaar geleden

Heb ik ook tijdje gehad is nu weg wel normale afscheiding nog😏

4 jaar geleden

Ik ook rond 5wkn

4 jaar geleden

Ik had dit ook vanmorgen een klein beetje, daarna werd het roze. Vk gebeld en die zei dat het geen kwaad kan, kan gesprongen vaatje zijn of vruchtje wat groeit. Als het echt helder bloed wordt moet ik terugbellen. Het is even schrikken maar we hoeven ons geen zorgen te maken :)

4 jaar geleden

Heb er ook last van 5 weken en 5 dagen. Maakt me ook erg onzeker. Het is wel minimaal bij mij. En bij jou?

4 jaar geleden

Reactie op baby on the way..

Heb er ook last van 5 weken en 5 dagen. Maakt me ook erg onzeker. Het is we ...
Hier ook echt minimaal. 1x vegen en het is weg. Maar toch schrikken. Ik duim voor ons dat het weer even snel weg is.

4 jaar geleden

Dat is fijn! Ik duim mee🍀!!

4 jaar geleden

Hoi meiden. Ik had dat gisteren dus ook. Ik ben vandaag 6+2 maar vind het toch wel spannend.. VK stelde me ook gerust, afwachten maar, gelukkig geen buikpijn of veel bloed. Hopelijk hebben we allemaal binnenkort een fijne goede echo!!

4 jaar geleden

Ik ben nu 6wk had dit 12 dagen achter elkaar en maakte me ook zorgen. Wist dat dit iets van een innestelingsbloeding of een gesprongen adertje in de baarmoedermond kon zijn, maar dat dit zo lang duurde maakte me toch onzeker. Ook de vk gebeld en die zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken dat zolang dit donkerbruin is dat er niks aan de hand is

4 jaar geleden

Hoe gaat het nu?

4 jaar geleden

Hoe gaat het nu?
Heb er nog steeds last van. Gelukkig geen krampen en het wordt ook niet meer. Dus ik hoop dat het zo snel mogelijk ook gewoon weer verdwijnt.

4 jaar geleden

Ik heb helaas nu licht bloed met afvegen😢.. is niet veel maar maak me nu nog meer zorgen.

4 jaar geleden

Reactie op baby on the way..

Ik heb helaas nu licht bloed met afvegen😢.. is niet veel maar maak me nu n ...
Roze of echt bloed? Indien roze kan het nog altijd niets zijn en een gesprongen adertje.

4 jaar geleden

Hier ook sinds gisteren (vooralsnog lichtbruin), ben vandaag 5+3. Maakt mij ook onzeker, maar ik probeer het nog maar even van me af te zetten en het in de gaten te houden. Ik duim voor jou (en mezelf) ☘️

4 jaar geleden

Reactie op DiedeB

Roze of echt bloed? Indien roze kan het nog altijd niets zijn en een gespro ...
Het is nu nog roze.. ik heb er niet echt een goed gevoel bij.

4 jaar geleden

Reactie op baby on the way..

Het is nu nog roze.. ik heb er niet echt een goed gevoel bij.
Ik heb de afgelopen dagen ook wat bruin/rood/roze afscheiding gehad. Alleen bij afvegen. Het lijkt nu weer weg. Lastig hé, je gaat je direct zorgen maken. En dat is heel begrijpelijk. Ik heb zelf ook bijna geen symptomen meer, ook zo lastig. Maar zolang er niet veel bloed met krampen komt blijf ik hoop houden.

4 jaar geleden

Reactie op baby on the way..

Het is nu nog roze.. ik heb er niet echt een goed gevoel bij.
Ik lees hier zoveel verhalen waarbij ze hetzelfde hebben gehad en waarbij alles OK is. Probeer je daar aan vast te houden. (Moeilijk, ik weet het. Lukt hier het ene uur ook beter dan het andere...). Maar zolang het niet doorzet en je geen hevige krampen hebt, moeten we positief proberen te blijven. 💪🏼

4 jaar geleden

Hoi meiden, ik heb nu ruim een week last van bloedingen. De ene keer bruine afscheiding, dan weer rood. Ik maakte me ook erg veel zorgen en mocht gelukkig afgelopen dinsdag een vroege echo komen maken. Gelukkig niks aan de hand en er werd geen reden aangetroffen voor de bloedingen. De groei klopte met mijn berekening en een goed kloppend hartje gehoord! Ik snap jullie bezorgdheid, en zou zeker de VK bellen als het niet goed voelt. Maar ik hoop dat mijn verhaal jullie iets geruststelt.