35 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben trouwens zo blij dat ik op dit forum kan terugvallen. Bedankt allemaal! ♥️

4 jaar geleden

Helaas is het bij mij over gegaan in helderrood vandaag. Aankomende Zaterdag of maandag een echo om te bevestigen dat het mis is. Helaas al voor de 4x achtereen bij 5-6 weken.

4 jaar geleden

Ik heb dit vorige week ook 5 dagen gehad. De verloskundige stelde me gerust en vertelde dat dit oud bloed is en te maken kan hebben met het groeien van je baarmoeder. Inmiddels is het bij mij gestopt. Ik heb volgende week mijn eerste echo (bij 8.5, als alles doorgaat), dus hopelijk dan inderdaad alles in orde!

4 jaar geleden

Helaas is het bij mij over gegaan in helderrood vandaag. Aankomende Zaterda ...
Wat verschrikkelijk, ook ik ken het ik heb het 2 x gehad bij de 5+1 en 5+4 Maar laat je je niet verder onderzoeken? Nu ben ik 7 weken zwanger maar als het nog eens zou gebeuren mag ik mezelf laten onderzoeken.

4 jaar geleden

Reactie op Dayanita

Wat verschrikkelijk, ook ik ken het ik heb het 2 x gehad bij de 5+1 en 5+4 ...
Ja ik ga zeker naar het ziekenhuis. Mijn bloed is al onderzocht op stolling. Dat was allemaal goed. Nu moeten we verder kijken hoe het kan dat de innesteling steeds fout gaat.

4 jaar geleden

Reactie op Acire

Ik heb de afgelopen dagen ook wat bruin/rood/roze afscheiding gehad. Alleen ...
Dan is het weer weg en dan heb ik bruine afscheiding.. wat een onzekerheid. Ik probeer positief te blijven.

4 jaar geleden

Ik had gisteravond toen ik naar het toilet ging 1 druppel donkerbruine afscheiding in het toilet. Ik heb heel de nacht geen oog dichtgedaan en hoop dat het hier bij blijft. Ook had ik tot gisteren al die tijd een opgezette buik en steekjes en krampjes, maar ook dat is niet meer.

4 jaar geleden

Ik heb sinds gisteravond ook last van bruin bloed tijdens het afvegen. Supervervelend, het maakt me heel erg onzeker. Ik durf bijna niet meer naar de wc te gaan. Vanochtend de verloskundige gebeld en we wachten het even af. Ze belt me morgenochtend terug om te kijken of het erger is geworden. Wat kan dit je onzeker maken hè?

4 jaar geleden

Reactie op MommyS

Ik heb sinds gisteravond ook last van bruin bloed tijdens het afvegen. Supe ...
Heel onzeker! Ik weet ook even niet wat ik met mijzelf aan moet op dit moment... ik duim voor jou dat alles goed komt. Liefs

4 jaar geleden

Ik had het twee dagen terug. Klein beetje bruin bloed. Daarna niet meer gehad. Ik ben 7 weken +3

4 jaar geleden

Heel onzeker! Ik weet ook even niet wat ik met mijzelf aan moet op dit mome ...
Lief! Ik ook voor jou. Alleen al het hier van je afschrijven werkt al een kléín beetje he? Liefs

4 jaar geleden

Ik heb ook 2 dagen minimaal klein beetje bruinig bloed verloren bleek oud bloed te zijn van de innesteling!

4 jaar geleden

Klein beetje bruin klinkt zeker niet erg!

4 jaar geleden

Ik heb er sinds gister en vandaag ook "last" van .. heb daarvoor ook mn verloskundige gebeld maar ze kon het nog niet zkr zeggen allemaal .. pas 6 april 1e echo 🙏🏾