60 Reacties

5 jaar geleden

Wat ik wel zou willen weten wanneer gaan jullie dat gebruiken

5 jaar geleden

Mutsy Nexo, geen klassieke buggy, maar zo fijn! Goed wendbaar (ik rijd vaak met 1 hand als mijn peuter ook een hand wil), compact, heeft meerdere ligstanden en de beugel is in hoogte verstelbaar. Zoontje is 5 mdn en ik gebruik hem nu al voor hem 😊 Wat ik destijds vooral heel belangrijk vond, dat het niet zo'n rammelbuggy moest zijn. Vind ik (persoonlijk) altijd zo vreselijk om te zien 🙈

5 jaar geleden

Waarom ga je niet voor de wandelwagen optie van de kinderwagen? Dus niet met de reiswieg maar met een zitje?

5 jaar geleden

Reactie op Janneke De Boer

Wat ik wel zou willen weten wanneer gaan jullie dat gebruiken
Dat hangt van het soort buggy af, ik heb een Mutsy Nexo en nu al in gebruik. Maar eigenlijk vind ik de Nexo niet echt een buggy, meer een compacte wandelwagen.

5 jaar geleden

Wij hebben gewoon een kinderwagen, en net sinds 2 dagen het zitje erop gezet en dan helemaal in lig. (Ons zoontje is bijna 5 maand) maar zodra ze echt kunnen zitten etc kan je er een zitje van maken en heb je t zelfde idee als een buggy alleen mijn mening is dat dit veel fijner is. Heb ook gewoon een simpele buggy erbij die leg ik als t zover is in de auto voor als je gauw ergens heen moet 😊

5 jaar geleden

Mutsy is idd super! Wij hebben nu nog de mutsy nio met het zitje die we naar ons gedraaid hebben maar gaan dan later ook naar de mutsy nexo omdat deze idd compacter op te vouwen is, superaangename buggy om mee te wandelen, superbeweeglijk met 1 hand idd! Handvat kan in de hoogte verstelt worden en rijd zacht

5 jaar geleden

Ik ben al 3 jaar heel blij met de mutsy nexo... super licht, compact en makkelijk te duwen.

5 jaar geleden

Wij zijn er nooit aan begonnen. De kinderwagen is veel prettiger dan een buggy voor je kindje en neemt (in onze ogen) net zo makkelijk mee. Ik vond de prijs van de kinderwagen ook dusdanig (€650) dat ik er ook veel lang gebruik van wil maken. Voor onze eerste hebben we hem 3,5 jaar mee genomen en nu ook al weer 5,5 maand voor onze dochter. Het blijft een fijne wagen

5 jaar geleden

We hebben de kinderwagen van Joolz en daar sinds gisteren het zitje op gezet. En gister heb ik de buggy van Ergobaby besteld. Onze Joolz is erg groot en onhandig om mee te nemen. De Ergobaby kun je zo compact opvouwen dat deze mee mag in het vliegtuig en aangezien we een paar grote reizen voor de boeg hebben leek dit ons de ideale combi. Joolz voor thuis en Ergobaby voor op reis, er zit bij de Ergobaby ook een grote kap voor de zon op. Met de zomer in aantocht is het dus de moeite waard om ook naar de zonnekap te kijken!

5 jaar geleden

Had nog de Quincy zap extra van de andere kids staan. Dus die gebruik ik nu ook Kan de maxicosie op en straks als hij in de buggy gaat kan hij ook in de lig stand en naar mij toe. Straks als hij dan groot is en recht op wil, van me af.

5 jaar geleden

Wij hebben de Harvey Easywalker2, Nu nog als kinderwagen (dus met de reiswieg waar hij horizontaal in ligt). Als hij rond 7-8 maanden zelfstandig kan zitten, wisselen naar we de wandelwagenzitting. Onze maxicosi autozit past er ook op dus ideaal als je onderweg bent en hij er even kort uit moet 😄

5 jaar geleden

Wij hebben de joolz day+, het zitje kan liggend gebruikt worden. Verschillende strandjes te gebruiken.

5 jaar geleden

Wij hebben Joolz day+ waarvan je het zitje in 3 standen kan zetten en Joolz Aer. Die kan je weer meenemen in het vliegtuig of over je schouder heen hangen.

5 jaar geleden

Nuna pepp Luxx wat een TOP buggy! Ik heb verschillende gehad maar deze is zo ontzettend fijn (met 1hand in en uitklappen!) heel sterk is de buggy en niet kapot te krijgen. Kan helemaal in ligstand en heeft een hele lange zonnekap dat vond ik echt ideaal zowel voor in de winter met de kou en al helemaal voor de zon. Iedereen die ik ‘m heb aangeraden is er ook echt tevreden over.

5 jaar geleden

Wij hebben een hamilton gekocht van de trekpleister super fijn ding

5 jaar geleden

Bekijk Easywalker MINI Buggy XS - Union Jack Vintage op: https://www.bol.com/nl/p/easywalker-mini-buggy-xs-union-jack-vintage/9200000088969977?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Ik heb deze, helemaal blij mee. Ik had deze al zien staan bij mijn eerste bezoek aan een Baby-winkel en was verliefd. Ik ben helemaal weg van London/Engeland, dusja deze viel op. Wilde per cee eentje die klein op te vouwen was (ivm kleine 2e auto). En hij rijd ook nog eens super licht, goed met 1 hand te besturen. Kan ook goed plat plus hele grote zonneklep☺️

5 jaar geleden

Ik wil ook graag een buggy, omdat dit praktischer is met een kleine auto. Ik vind alleen dat een buggy er minder comfortabel uitziet (kleine wielen en dun zitgedeelte). Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

5 jaar geleden

Reactie op YSM

Ik wil ook graag een buggy, omdat dit praktischer is met een kleine auto. I ...
Buggy vind ik super handig, omdat hij makkelijk en klein in elkaar klapt, makkelijk mee te nemen en licht. Maar vind het echt voor even snel naar de winkel of korte wandeling. Rijdt veel minder lekker en comfortabel dan kinderwagen. Wij hebben allebei en stemmen wagen af op wat we gaan doen. Op vakantie nemen we vaak de buggy mee want kleiner en praktisch, maar voor lange wandelingen mis ik de kinderwagen dan wel. Wij hebben de joie pact trouwens. Die klapt echt heel dun, dat is fijn. Wat ik alleen jammer vind ik dat hij geen echte rechtop houding heeft. Dus echt rechtop zittend, heeft mn zoontje geen steun in z'n rug. En jammer dat hij geen steun voor de voeten heeft die omhoog klapt. Als mn zoontje in slaap valt, zeker nu hij groter is, dan hebben zn voeten geen steun, maar hangen gewoon los

5 jaar geleden

Ik heb voor mijn zoon een yoyo buggy die is geweldig nam ik mee in het vliegtuig enzo.. voor mijn dochter heb ik een wagle troller.. die is ook super ding 😍

5 jaar geleden

Ik heb een “ouderwetse” paraplu buggy van het merk Koelstra, ik kan deze ook meenemen op de fiets met zo’n fietsendrager en in de auto is hij ook makkelijker. Hij heeft 3 verschillende standen. Bijkomend voordeel, hij kostte me €75,- dus dat vond ik ook wel te overzien.